0-0 במשחק הצמרת רו''ח תל אביב לבין השקמה רמת גן

רו"ח תל אביב רצתה לנצח, להשוות את הנקודות ולחזור למקום הראשון. בפועל זה נגמר בתיקו 0-0 מאכזב ללא שערים. תגובת מאמן השקמה: "היה משחק שקול בו שני השוערים היו המצטיינים במגרש"

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 03-02-2020
  • 09:26

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

רו"ח תל אביב אירחה במגרש המושבה פתח תקווה את השקמה רמת גן לעיני 50 צופים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק שהפער ביניהן הוא שלוש נקודות לטובת השקמה רמת גן. זה התחיל מצוין עבור רו"ח תל אביב ששלטה ברוב שלבי המחצית הראשונה ובדקה ה-7 כדור עונשין לרו"ח, אורדן כהן בועט כדור מצוין לשער ויוסי נקש שוער השקמה (המצטיין במגרש), הודף למשקוף ואיתי כספי מגיע לכדור החוזר ונוגח מקרוב מעל השער, החמצה גדולה לרו"ח. 

 

ספסלה של רו"ח מאוכזב מהתוצאה

 

בדקה ה-15 השקמה יכולה הייתה לעלות ליתרון, דוד רביבו שולח כדור מצוין ללאיקאו אינאו שפורץ לרחבה ומול השוער בועט לגופו. עוברות דקות ושוב דוד רביבו שולח כדור עומק לאיתי בוקסנבאום, שמכניס כדור רוחב ללאיקיאו אינאו שנוגח מקרוב ושוער רו"ח הודף לקרן. 

בדקה ה-30 קיבלנו מתפרצת של רו"ח תל אביב, אורדן כהן שולח כדור עומק למתן מלכה שמול יוסי נקש באחד על אחד בועט אך מחמיץ לאחר שנקש הודף לקרן. עד המחצית רו"ח תל אביב שלטה ברוב השלבים וניסתה לכבוש, אבל יכולת מצוינת של יוסי נקש והחמצות של אורדן כהן ומתן מלכה השאירו את התוצאה מאופסת.

 

גם הספסל הצהוב של השקמה יכול להרגיש אכזבה

 

רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה ראינו הזדמנות טובה לשקמה, איתי בוקסנבאום שולח את אביתר נדלר שבועט מעל השער. חמש דקות חולפות וההזדמנות הטובה במשחק מגיעה מאלעד שקד שמוסר כדור רוחב לאביתר נדלר שמחזיר לדוד רביבו שבועט כדור ממרחק של 16 מטרים, שוער רו"ח תל אביב מזנק מצוין והודף מצוין. בדקה ה-70 עוד מתפרצת לרו"ח תל אביב, מתן מלכה שולח את אורדן כהן מול יוסי נקש שבועט טוב, אבל נקש במקום ושוב הודף לקרן. 14 דקות לסיום, מתן מלכה מגיע למצב של אחד על אחד מול יוסי נקש שמזנק לרגליו ולוקח לו את הכדור. בדקה ה-81 כדור עונשין לשקמה רמת גן, דוד רביבו בועט לשער ושוער רו"ח תל אביב מזנק והודף לקרן. כמה דקות לסיום ראינו התקפה משמאל לרו"ח תל אביב, מתן מלכה שולח כדור לרחבה יוגב בנישו שנוגח לשער, אך יוסי נקש מזנק, הודף לקרן ומסיים את המשחק בתיקו מאופס ומאכזב.

 

אבי עזר, מאמנה של השקמה מסכם משחק שקול בין שתי הקבוצות

 

תגובתו של מאמן השקמה אבי עזר, בסיום: "משחק שקול, החיסרון של אביתר נדלר ושון צופי הורגש במחצית הראשונה. ראינו יכולת מצוינת של שני השוערים וההגנות הטובות השאירו את השערים נקיים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. רו"ח תתעודדו לגבי מצבכם בסופ"ש הקרוב (אריה הקבליסט 03-02-2020, 17:49)
    במחזור הבינארי הבא הקלפים מראים לי שתי אפשרויות 1) הפער יצטמצם לנקודה. 2) הפער ימחק.
  2. עים הבלם החדש יונס השקמה קבוצה שונה. (דני השקמה רמת חן 03-02-2020, 19:24)
    יוסי נקש שוער ליגה לאומית גם מול צפרירים הראה יכולת אדירה. .
  3. תשחק פחות בקלפים היכולת של השקמה תעשה את ההבדל בבית. (לאריה הקבליסט 03-02-2020, 19:44)