״היינו שווים לפחות תיקו״

כל אמר מאמנה של אסי גלבוע, אדהם זועבי, שרושם הפסד נוסף יחד עם קבוצתו, הפעם 2-1 ביתי לבני זלפה. למרות ההפסד ומאכזבה מהתוצאה, זועבי ממשיך להיות אופטימי לקראת ההמשך

  • על ידי: יובל יוספי
  • 01-02-2020
  • 17:22

אסי גלבוע מהמקום האחרון בליגה א׳ צפון, אירחה אמש את בני זלפה בתקווה לצאת מרצף ההפסדים ולהתחיל דרך חדשה. אך למרות משחק הקרבה נוסף מצד החניכים של אדהם זועבי, הקבוצה סיימה בהפסד, ותישאר במקום האחרון שבוע נוסף. 

 

מוסא וכראדי עולים לכדור גובה (חגאג רחאל)

 

ג'אברין מעלה את זלפה ליתרון (חגאג רחאל)


לזכות המארחים כבש קפטן הקבוצה סולטאן זועבי בדקה ה-34, זלפה השוותה בדקה ה-45 משער של חמדה ג׳בארין ובדקה ה-73 הפכה את התוצאה כאשר סעיד דיאב כבש בפנדל והעניק את הניצחון לזלפה. 

 

סעיד דיאב מעלה את זלפה ליתרון שהפך לניצחון (חגאג רחאל)
 

מאמן אסי גלבוע, אדהם זועבי, התראיין לאתר ״גולר״ לאחר המשחק ואמר: ״אני מאוכזב מהתוצאה. גם נגד רובי שפירא שיחקנו טוב ואני יכול להגיד בפה מלא שהשחקנים שלי נתנו את הלב על המגרש, אבל שוב יצאנו עם המחמאות ולא עם הנקודות. היינו שווים לפחות תיקו. שיחקנו מול קבוצה טובה שמקומה בפלייאוף העליון והמשחק התנהל ברמה גבוהה. אנחנו צריכים לדעת ״להרוג״ את המשחק ולצערי זה לא קורה. בדקה ה-20 הייתה לנו הזדמנות מצוינת ולא השכלנו להבקיע. שלטנו במשחק ונראינו טוב, ומבאס להפסיד פעם נוספת. עם זאת אני נשאר אופטימי, ואני מאמין שאם נמשיך באותה הגישה גם הנקודות תגענה״.

 

אדהם זועבי יודע שקובצתו הייתה צריכה להרוג את המשחק (חגאג רחאל)

 

אמארה נביל מאושר אחרי הניצחון של זלפה (חגאג רחאל)

שחקני זלפה חוגיים ניצחון חשוב מול אסי (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות