ספואן זועבי חתם בבני פרדיס

קשרה המצוין של הפועל כפר כנא, ספואן זועבי חתם בבני פרדיס מצמרת ליגה ב' צפון ובכך מצטרף ספואן לאחיו אדהם זועבי שמאמן בבני פרדיס יחד עם פאיד חסון. ספואן בתגובה: "אני שמח לחתום בבני פרדיס, המטרה היא לעלות ליגה. שיהיה לנו בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-01-2020
  • 21:30

הפועל בני פרדיס ממשיכה להתחזק לקראת המשך העונה כשהודיעה היום על החתמתו של ספואן זועבי. ספואן כזכור שיחק בליגה הלאומית בין היתר בבני סכנין, עפולה וראשון לציון והעונה הקשר חלוץ שיחק בהפועל כפר כנא.

ספואן זועבי בתגובה: "אחרי כל מיני התלבטויות, החלטתי להצטרף לקבוצה של פאיד חסון שהוא היה המאמן הראשון שגילה אותי לפני 8 שנים ובזכותו עשיתי קריירה מכובדת בליגה הלאומית. הגלגל הסתובב ובאתי להחזיר לו ולעלות ליגה כמובן עם אחי המאמן אדהם".

ספואן זועבי מיד לאחר החתימה בבני פרדיס.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב על (אוהד 30-01-2020, 08:20)
    מתוסכל .מה שיקול הדעת משחקן ברמה של ליגה לאומית שירד וישחק בליגה ב? כסף או טובה לאח וחבר או לעלות ליגה? והשאלה שנשאלת אם פרדיס לא עולה חס וחלילה .ספואן אל זועבי שוב פוגע בקרירה שלו
  2. בראיון שלו לפני שבועיים טען זועבי שהוא באש ומים נשאר בכפר כנא (פיני הדייג 30-01-2020, 09:20)
    כפר כנא שחררו את השחקנים האלה כי ידעו שהכסף מי שמניע אותם , זועבי תמורת 14000 גם לא רע לו לרדת לליגה ב , מבחינת אחיו הגדול עשה מבחן בריינה ונכשל בגדול , ובאו לא נשכח שבשנה שעברה ספואן זועבי הכשיל את אחיו בכפר כנא , מה הפויינטה לאיחוד מחדש , מאחל לו ב
  3. מס 2 אתה בנאדם רע, מתוסכל. (זועבי האני 31-01-2020, 19:58)
    אתה כשלון, מושחת, חושב שרק אתה יש לך כסף, היום קנית משחק שכל העולם מדברים עליו, 7-2, תן לי מאמן אחד שנצליח אצלכם בלי לקנות משחקים, מגרש אימונים אין לך, לאן תעלה, נראה בסוף לאן השחצנות שלך תוביל איתך, אל תשכל ללכת להתפלל ואחכ לקנות משחקים, הכדורגל אצל המשפחה שלנו לפני שנולדת. אחיו הגדול אף פעם נכשל, אתם הרעים אתם הכשלון, ואתם המושחתים.
  4. מעניין למה אתה תמיד מלכלך על משפחת זועבי, אתה אפס, אתה מושחת, תמשיך לאכול את הלב, יקח לך שנים להגיע (מס 2 אתה תמשיך לאכול את הלב!!! 01-02-2020, 02:56)
    מס 2 אתה אפס, אני זועבי האני אח של אדהם וספואן תגיד מי אתה, אם אתה גבר, יא אפס, מושחת, אין לך כבוד, רינה אפסים, גועל נפש של מועדון, רמאים, נוכלים, קונים משחקים, 7-2נגד מכבי אכסאל, ואיל עשה קופה טובה היום, סעיד לך תתפלל בשישי, ואחצ תקנה משחקים