״בכאוכב יש לי את החופש המקצועי״

מאמן הפועל כאוכב, אדהם האדיה, דחה שלוש הצעות מהליגה הלאומית כדי לעשות היסטוריה עם המועדון הצנוע, ועד עכשיו נראה שהוא בכיוון הנכון. על מטרות הקבוצה אומר האדיה: "בתחילת העונה המטרה הייתה להישאר בליגה, אז אם אנחנו במקום השני בשלב כזה של העונה אני מרוצה"

  • על ידי: יובל יוספי
  • 30-01-2020
  • 11:41

כשאדהם האדיה קיבל את ההחלטה לרדת לליגה א׳ ולאמן את הפועל כאוכב הצנועה, כפר קטן שבו מתגוררים 3,800 תושבים בלבד, הוא ידע שלא מעט גבות יורמו נוכח המהלך המפתיע. האדיה נחשב לאחד המאמנים העולים במגזר בשנים האחרונות, ולראייה, הוא קיבל שלוש הצעות מהליגה הלאומית במהלך העונה האחרונה, שאותן דחה מתוך כבוד לאנשי כאוכב. המאמן הצעיר מוביל את המועדון לעונה נהדרת, והקבוצה מדורגת במקום השני בליגה א׳ צפון. 
 

"כבר עמדנו במטרה שלנו", האדיה מסכם

 

ביום שישי הקרוב כאוכב תארח את קריית אתא מתחתית הליגה, והמאמן לא מקל ראש בקבוצה היריבה: ״אני לא מסתכל על הפערים בינינו בטבלה. קריית אתא מגיעה במומנטום טוב, לאחר שני ניצחונות רצופים, והם יילחמו עד השנייה האחרונה. אנחנו צריכים לבוא מפוקסים ולתת את הכל כדי לנצח אותם״.  
איך אתה מסכם את העונה עד כה? 
״בתחילת העונה המטרה הייתה להישאר בליגה, אז אם אנחנו במקום השני בשלב כזה של העונה אני מרוצה. יש חיבור טוב בין הצוות המקצועי לשחקנים ואנחנו מכינים אותם לכל משחק ברמה הגבוהה ביותר. ההתקפה שלנו היא הפורייה בליגה וההגנה שלנו ספגה הכי פחות. בכל משחק אנחנו נותנים את הכל על הדשא, ואני שמח לראות את ההתקדמות והשיפור של הקבוצה מתחילת העונה. בכאוכב יש לי את החופש המקצועי לעבוד ולא מתערבים לי בקבלת החלטות. זה עוזר כשאתה יודע שיש לך גב, ובגלל זה דחיתי שלוש הצעות מהליגה הלאומית. אני מכבד את האנשים בכאוכב ורוצה להצליח כאן״.
מה השאיפות להמשך העונה? 
״אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח. אני לא אצא בהצהרות או אפעיל לחץ על השחקנים דרך התקשורת. כרגע, השאיפה היא לנצח את קריית אתא ולאחר מכן נתחיל להתכונן לקרב הצמרת נגד רובי שפירא״.

אדהם האדיה רושם עונה ענקית בכאוכב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גונב דעת וחרטטן (איכסאל 30-01-2020, 11:45)
    סתם חרטטן גונב דעת. עם משקפיים בשביל הפוזה. תודה לאיכסאל שנתנה לך במה
  2. כאוכב (אוהד כאוכב גאה 30-01-2020, 16:16)
    מספר 1 עם כל הכבוד לדעה שלך אבל תן דעתך במאמן של איכסל ובקבוצה שלך המאמן אדהם אישר מכובד ומאמן ענק
  3. בלי איכסל לא הייתה מאמן עכשו (זועבי 30-01-2020, 18:18)
    נתנו לך במה חתיכת חוצפן פוזה חלש סתם מאמן הורדתה אותנו ליגה
  4. הוא סתם מאמן שתפס תחת (לאוהדי כאוכב 30-01-2020, 18:38)
    כאוכב כל עוד אתם מנצחים סבבה אבל אם במקרה תפסידו ומישהו יקלל ישר יקפצו המקורבים שלו ויריבו איתכם
  5. אדהם מאמן מס' 1 (אוהד כאוכב 30-01-2020, 22:39)
    למגיב מס' 4 , קודם כל בכאוכב לא מקללים, דבר שני אדהם עושה עבודה מצוינת, והפסד או תיקו זה לא מה שישנה את דעתנו עליו, כי הוא בנאדם זהב ומאמן מעולה... תזכרו טוב מאד שאנחנו עם אדהם האדיה עולים ליגה ועושים הסטוריה שתרעיש את המדינה, ואתם תתפרקו כי אתם שוקעים בחובות והיו"ר שלכם מרמה את כולם
  6. מספר 5 יש לך חוש הומור מפותח (איכסאל 31-01-2020, 10:22)
    אדהם מאמן גונב דעה. שופוני. אל תעלו מעל הפופיק. האוהדים שלכם בקושי ממלאים טנדר
  7. למס' 6 (כאוכב עולה 31-01-2020, 19:56)
    קודם כל אני מוכן להתערב ריתך שכאוכב מביאה אוהדים יותר מהקבוצה שלך (אכסאל), דבר שני מדובר כאן על איכות ולא רק על כמות, אוהדי כאוכב הם מנומסים ותומכים את קבוצתם בלי שום תנאי, וחוץ מזה היום הוכחנו לכם שאנחנו עם המאמן המצוין והמקצוען אדהם בדרך הנכונה להגשמת החלום, והיום עלינו למקום הראשון וזו רק ההתחלה חבר, תתכוננן לבאות.... אנחנו קבוצה שמדברת רק במגרש ולא תצא בהצהרות מפוצצות כמו המאמן גנב הדעת שלך וכמו ההנהלה שלך... אז תתעורר לפני שיהיה מאוחר חחחחח ראינו את האוהדים שלכם ממלאים את סנסירו באכסאל, בקושי 150 אוהדים...