ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-19

המחזור ה-19 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 23 שערים, שמשון ת"א, בית"ר כפ"ס, שועאע כפר קאסם, הוד השרון ובית דגן מנצחות בבית. בית"ר פ"ת, מחנה יהודה ובית"ר ר"ג מנצחות בחוץ

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-01-2020
  • 10:35

שמשון ת"א – צעירי טייבה : 0-2

שמשון ת''א אירחה במגרשה את המוליכה מטייבה. שמשון פתחה מצוין ובמחצית הובילה 1-0 משערו של עומר הלוי. במחצית השנייה שמשון כבשה עוד שער מרגליו של רפי סגל  ובסיום ניצחון גדול של שמשון ת"א על צעירי טייבה.

 

הפועל קרית אונו – הפועל הוד השרון : 3-2

הוד השרון המתאוששת יצאה למשחק חוץ קשה בהוד השרון. הוד השרון פתחה מצוין ובמחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים מדהימים של שי דוד וסלע גנות שכל גול שלהם היה בחיבורי הקורות. במחצית השנייה הוד השרון הוסיפה עוד שער מרגליו של אקס קרית אונו, עילאי בן שלמה. קרית אונו הצליחה רק לצמק מרגליהם של אביעד זרביב ותמיר שחף ובסיום 3-2 להוד השרון.

 

הוד השרון חוגגת  ניצחון יקר 

 

כובשי שני השערים להוד השרון סלע גנות ועילאי בן שלמה

 

עמישב פ"ת – מחנה יהודה : 2-1

עמישב פ״ת אירחה את מחנה יהודה לדרבי. מחנה יהודה פתחה היטב ובמחצית הוליכה 1-0 משערו של שחף נעימי. במחצית השנייה מחנה הכפילה את התוצאה משערו של אור הילל. עמישב הצליחה רק לצמק משערו של אלי כהן ובסיום 2-1 למחנה יהודה. עמישב שיחקה החל מהדקה ה-43 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בר נמני.

 

הפועל כפר ברא – בית"ר ר"ג : 2-1

בית"ר ר"ג יצאה למשחק חוץ קשה בכפר ברא. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת ושתי הקבוצות הבקיעו שער אחד. רפאל פורבר כבש לבית"ר ר"ג ומנגד שוהנה חמזה כבר לכפר ברא. במחצית השנייה מוחמד כטארי כבש לבית"ר ר"ג וקבע את תוצאת המשחק 2-1 לבית"ר ר"ג.

 

שועאע כפר קאסם – הפועל קלנסאוה : 1-2

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את הפועל קלנסאוה מהצמרת. כפר קאסם פתחה נהדר ובמחצית הובילה 1-0 משערו של סהר אזולאי ולמרות חיסרון מספרי עקב הרחקתו של רמי עמאר. בתחילת המחצית השנייה הגדילה כפר קאסם את יתרונה משערו של אור אליהו . בדקה ה-75 קלנסאוה עשתה סימנים של חוזרת למשחק לאחר שער של חי אברהם מפנדל אבל בדיעבד התברר כי זה היה מאוחר מדיי ובסיום ניצחון 2-1 לשועאע כפר קאסם.

 

עירוני בית דגן – עוצמה חולון : 1-2

בית דגן השנייה אירחה במגרשה את עוצמה חולון מהתחתית . בית דגן פתחה מצוין ובמחצית הובילה 2-0. במחצית השנייה עוצמה הצליחה רק לצמק את התוצאה משער של אבירן אלקריף שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-1 לבית דגן. בית דגן סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איתמר בן דוד בדקה ה-79.

 

בית"ר כפ"ס – בני יפו אורתודוכסים : 0-1

בית"ר כפ"ס אירחה במגרשה את בני יפו. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים . במחצית השנייה כפר סבא הצליחה להבקיע בדקה ה-90 מרגליו של בן אברהם ולנצח את המשחק  יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ניר ביטון בדקה ה-92.

 

שמשון בני טייבה – בית"ר פ"ת : 2-1

בית"ר פ״ת יצאה למשחק חוץ קשה נגד שמשון בני טייבה. טייבה עלתה ליתרון בדקה ה-35 משערו של כרם נסיראת המצוין אבל עד המחצית בית''ר פ״ת השוותה משערו של דור אזולאי ובמחצית התוצאה 1-1. במחצית השנייה בית"ר פ"ת השלימה מהפך משערו של נס שמעון בדקה ה-70  ועד לסיום השכילה לשמור על התוצאה ולאסוף עוד 3 נקודות. כפר קאסם סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אחמד אקעיק בדקה ה-75.

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: עומר הלוי שחקנה של שמשון ת"א עם משחק מצוין ושער בניצחון על המוליכה צעירי טייבה.

 

מאמן המחזור: נאור אלדד מאמנה של שמשון ת"א עם ניצחון גדול על המוליכה מטייבה.

 

קבוצה מצטיינת: שמשון ת"א עם ניצחון על צעירי טייבה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-19

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת כבר שישית כמו עמישב פ"ת (ברק 29-01-2020, 10:58)
    שסופגת הפסד רביעי רצוף ועדיין מקום 5. הפתעה גדולה לשמשון שמנצחת את טייבה והוד השרון שמתאוששת ובורחת
  2. איך הפסדנו באמא שלי (כפר ברא 29-01-2020, 11:38)
    שוער עם משחק רגל בושה היינו צריכים לתפור 6