נחמד(י) במודיעין

מ.ס חבל מודיעין גברה במשחק הצמרת על עירוני בית שמש 0:1 משער נצחון בדקה ה-85 של אילן נחמדי.בית שמש הייתה טובה יותר עד להרחקתו של תמיר בן עמי ששינתה את המשחק.בית שמש איבדה את המקום הראשון בטבלה לבאר יעקב.צפו בתקציר המשחק.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-12-2010
  • 15:27

על הנייר משחק הצמרת בין מ.ס חבל מודיעין לעירוני בית שמש הבטיח רבות.

שתי הקבוצות מפגיזות כל שבוע מספר רב של שערים ודומה היה שקרנבל מסוג זה צפוי לנו גם הפעם אך בפועל קיבלנו משחק חלש ברמתו,עצבני וממועט במצבים.

בדקות הפתיחה שחקני בית שמש התקשו  לפתח את משחקם הרגיל במרכז המגרש נוכח כמות השחקנים של מודיעין שצופפו נהדר את האמצע.

 

לויאן(בצהוב)ושוקרון ממודיעין במאבק.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

בדקה ה17 חטף לויאן שחקנה של בית שמש כדור במרכז המגרש ושלח אותו לעבר בני בן עדי שפרץ באגף שמאל עבר שני שחקנים של מודיעין ובעט חזק אך הקורה מנעה את היתרון משחקני עירוני.

בית שמש יצאו מעודדים מהמהלך של בני בן עדי, והמשיכו עם השליטה במרכז השדה, כאשר בדקה ה25 כדור טועה מגיעה לרגליו של רועי לויאן שבבעיטה נפלאה מ35 מטרים כמעט ומכניע את שערה של מ.ס חבל מודיעין.

עד לסיום המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים.

 

אודי פולטיגר(בכחול)ולויאן מחפשים כדור באוויר.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

בתחילת המחצית השניה קיבל תמיר בן עמי כרטיס צהוב עקב דיבורים מיותרים עם השופט, יש לציין כי במהלך כל המשחק התלננו שחקני עירוני ושחקני חבל מודיעין על השיפוט הגרוע, שלא נעלמו גם מעיני המשקיף אלי חכמון שופט הבכיר מליגת העל שציין זאת בדוח המבקר.

בדקה ה52 אלירן כהן השתלט על כדור במרכז המגרש ובעזרת חילופי מסירות עם שלומי אדרי עבר מספר שחקנים של מודיעין ובעט כדור חזק אך לא מדויק.

 

אבי סקורי,מאמן בית שמש נפרד מהמקום הראשון בטבלה.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

בדקה ה62 ביצע אבי סקורי מאמנה של עירוני בית שמש חילוף כאשר שלומי אדרי יצא ובמקומו נכנס כפיר סלמי, חמש דקות לאחר החילוף ספג תמיר בן עמי כרטיס אדום אחרי עבירה גסה של שחקן מודיעין ברועי לויאן שלא זכתה להתייחסות מהשופט והתערבות של תמיר הובילה להרחקתו.

הרחקתו של בן עמי שהיה נפלא בהגנת עירוני ביחד עם נדב דנזן , יוסי אלמליח וצחי כהן, השפיעה רבות על משחקה של הקבוצה, ושחקני עירוני החלו לסגת על מנת לשמור על התוצאה.

כאשר הלחץ התגבר החליף אבי סקורי את נמרוד שמש שהיה ממצטייני הנצחון האחרון של עירוני בויטלי מטבייב הבלם, שחזר לשחק אחרי פציעה.

 

ישראל כהן,מאמן מודיעין חוזר ובגדול לתמונת העלייה.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

ככל שעברו הדקות הגבירו שחקני מודיעין את הלחץ על שערה של עירוני בית שמש, אך דווקא שחקני בית שמש יצאו להתקפות מתפרצות נהדרות עם כפיר סלמי ואלירן כהן, כאשר בדקה ה74 בעט אלירן כדור נהדר מ20 מטר הכניע את שוער מ.ס חבל מודיעין אך הכדור חלף ליד המשקוף.

בדקה ה-80 פריצה נהדרת של כפיר סלמי לאחר איבוד כדור במרכז המגרש של שחקני מ.ס חבל מודיעין חדר לתוך רחבת מודיעין בעט חזק אך שוערה של מודיעין מתן כהן הציל אותה מהפסד מביך.

בדקה ה-85  יצאו שחקני חבל מודיעין במלוא הכוח להתקפה , שלחו מספר רב של שחקנים אל רחבת עירוני , כאשר הכדור הוגבה אל תוך רחבת ה16 של בית שמש, ותוך כדי עירבוביה שלמה בעט מקרוב אילן נחמדי את שערו ה12 העונה (מלך השערים של הליגה) והעניק 0:1 לקבוצת מ.ס חבל מודיעין.

 

נחמדי והחברים חוגגים שער נצחון דרמטי.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

עד לשריקת הסיום לא הצליחו שחקני עירוני לבצע את המהפך למרות מספר של התקפות.

בית שמש נפרדת בתום המחזור מהמקום הראשון בטבלה לטובת באר יעקב ויתרה מזאת,מחזירה במולא הכח את מודיעין לתמונת הצמרת הגבוהה.

 

צפו בתקציר המשחק,(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

הוסף תגובה
תגובות