ליגה א' מחזור 16 - צל"ש או טר"ש?

בתום המחזור ה-16 בליגה א' צפון ודרום, סוכנות השחקנים D&A, מביאה בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מי קיבל צל"ש בצפון? מי בדרום? ומי טר"ש וחייב להשתפר...שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-01-2020
  • 09:36

ליגה א' צפון
בליגה א' צפון השבוע נעניק את הצל"ש להפועל כאוכב ולאדהם אדיה עם ניצחון גדול השבוע - 4:1 על כפר כנא  כשהיא ממשיכה את העונה החלומית שלה ושוב כמדי שבוע מנצחת בצורה מרשימה תוך כדי תצוגת כדורגל איכותית... אדהם אדיה העמיד קבוצה חזקה, מאומנת ואיכותית שעושה רושם שתרוץ לעליה עד הסוף! מי האמין שהמועדון הקטן הזה מהכפר המקסים בצפון, שרק עלה לליגה א' לפני שנתיים בודדות, ידבר חזק במירוץ לעלייה ללאומית?! החיזוק השבוע בדמותו של החלוץ וואל מריסאת', מראה על הצהרת כוונות רצינית של המועדון - שאפו!

 

אדהם אדיה והפועל כאוכב עם הצל"ש השבועי בליגה א' דרום (חגאג רחאל)


הטר"ש השבועי מגיע ממגדל העמק שמפסידה במשחק סופר חשוב לצור שלום... מה קורה במועדון הזה??? מדי שנה מעמידים תקציב טוב, סגל שחקנים טוב, מוסר תשלומים טוב... ומדי שנה אכזבה ענקית, והעונה זה השיא! הקבוצה מסובכת בתחתית ואם לא תעשה שינוי של ממש, היא עלולה למצוא עצמה בליגה ב'... קבוצה שבסגל שלה ישנם שחקנים מובילים ומנוסים בליגה א', לדוגמת עידן וויצמן, עומרי קובלסקי, עדי תדמור, אהוד מערבי, עמיר אבלס, לידור באבא, אופק מלול, לידור כהן ואביב כהן... לא יכולה להרשות לעצמה להיות במקום שהיא נמצאת!

ליגה א' דרום
בליגה א' דרום השבוע נעניק את הצל"ש למרמורק ואסי דומב עם ניצחון 4:0 ביבנה, מרמורק לא עושים הנחות ונדבקים בחזרה לדבוקת הצמרת. מרמורק צריכה וחייבת להמשיך לדחוף קדימה ולהוות פקטור במירוץ העלייה. יש לה הנהלה מנוסה, מאמן טוב, סגל טוב ואין סיבה שלא ילכו על כל הקופה ויחזרו ללאומית. הניצחון השבוע ומנגד התיקו של יריבותיה לצמרת, הכח וכפר שלם, צריכים לתת לה דחיפה גדולה קדימה.

 

מכבי שעריים עם הטר"ש השבועי בליגה א' דרום (איתן ידגר)


הטר"ש השבועי מגיע למכבי שעריים ומכבי יבנה שהרוויחו את המקום "בכבוד ובצדק רב", האחת מובסת 3:0, השנייה 4:0... שתיהן ממשיכות את העונה הקטסטרופלית הזו וממוקמות עמוק בתחתית במקומות 14-15, על אף שמדובר בשני מועדונים מהוותיקים והמסודרים בליגה, עם סגלים טובים בלא מעט כסף שהושקע והקבוצות פשוט מרוסקות והשיא עם התבוסות האלה - זה כבר דגל אדום! מישהו שם צריך להתעורר ודחוף לפני שיהיה מאוחר וחבל על שני המועדונים הללו...
 

ליגה א' מחזור 16 - צל"ש או טר"ש?

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 22-01-2020, 13:11)
    אין מה להשוות בין שעריים ליבנה שבנתה קבוצה לעליית ליגה