ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-18

המחזור ה-18 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 34 שערים, דימונה, קרית גת וקרית מלאכי מנצחות בבית. באר שבע, שיכון המזרח ושדרות מנצחות בחוץ. המשחקים של צעירי רהט נגד מעלה אדומים וכסייפה נגד הפועל לוד מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-01-2020
  • 17:02

עירוני קרית מלאכי - עירוני מודיעין : 0-4

קרית מלאכי החזקה אירחה במגרשה את מודיעין המאכזבת. קרית מלאכי פתחה מצוין ובמחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של אליעזר איילין וארנון טמיר. במחצית השנייה הכפילה קרית מלאכי את התוצאה מצמד של ארנון טמיר שמשלים שלושער ובסיום 4-0 לקרית מלאכי שעושה רושם שהתאוששה מפתיחת העונה החלשה וחזרה לדבר חזק עם יכולת מצוינת בתקופה האחרונה וכרגע מדורגת במקום הרביעי.

עירוני קרית גת - הפועל ירוחם : 1-2

קרית גת אירחה במגרשה את ירוחם. קרית גת עלתה ליתרון סמוך למחצית מפנדל של שלומי משה . בדקה ה-79 ירוחם חזרה למשחק משער של רועי אברג'יל אבל השוויון החזיק בדיוק 2 דקות עד שהגיע דניאל אסור וקבע את תוצאת המשחק 2-1 לקרית גת.

 

דימונה ואילת לפני פתיחת המשחק (לירן ביטון)

 

מ.ס דימונה - בני אילת : 1-2

דימונה המוליכה אירחה במגרשה את בני אילת החזקה. דימונה ירדה להפסקה ביתרון 1-0 משער שכבש משה אביטן . בתחילת המחצית השנייה דימונה הכפילה את יתרונה משער של מאי מזל. בדקה ה-78 אילת צימקה את התוצאה ל 2-1 משער של עילאי אטיאס. דימונה הראתה אופי ושמרה על הניצחון ועל יתרון 4 נקודות בצמרת.

 

שחקני דימונה מאושרים (לירן ביטון)

 

עירוני גדרה - מ.ס באר שבע : 7-1

עירוני גדרה אירחה במגרשה את באר שבע החזקה. באר שבע שלטה בכל שלבי המשחק והבקיעה לא פחות מ-7 שערים מרגליהם של נהוריי בוסקילה, דור נגר, צמד של שאולי בנימין ושלושער של ירין אבוקסיס.

צעירי רהט - בית''ר מעלה אדומים : 2-2

רהט אירחה את מעלה אדומים המתאוששת לקרב תחתית בין שתי קבוצות שרוצות להבטיח את מקומן לעוד שנה בליגה. מעלה אדומים פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-1 משערים של דניאל דרעי ומאור אסרף. רהט כבשה משערו של עלא אבו סמיר. במחצית השנייה רהט השוותה משערו של אבוסהיבן עבדאלרחמן שקבע את תוצאת המשחק, 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

בית"ר יבנה - עירוני שדרות : 4-1

בית"ר יבנה אירחה במגרשה את שדרות מהצמרת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה הייתה חגיגת כדורגל של שדרות עם 4 שערים מרגליהם של אלון יופה, מתן כהן וצמד של אביאל אפנג'ר. יבנה השוותה זמנית משערו של עמית לוגסי ובסיום 4-1 לשדרות. יבנה שיחקה למעלה ממחצית ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר פיניש בדקה ה-38.

עירוני נתיבות - מ.ס שיכון המזרח : 4-2

נתיבות אירחה את הלהיט של הליגה משיכון המזרח. שיכון המזרח פתחה היטב ובמחצית הראשונה הובילה 2-1 משערים של דור בן לולו ועמי נחייאסי. נתיבות צימקה משער של איתי בן הרוש. במחצית השנייה שיכון המזרח הוסיפה עוד 2 שערים מרגליהם של עומר שוורץ ועמית אליה. נתנאל אהרון כבש לנתיבות ובסיום 4-2 לשיכון המזרח. נתיבות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של טל שטרית.

עירוני כסייפה - הפועל לוד : 0-1

כסייפה השניה אירחה במגרשה את הפועל לוד. כסייפה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-17 כבשה משערו של סיאף אל הואשלה. שערה של כסייפה קבע את תוצאת המשחק ובסיום כסייפה חוזרת לנצח ורחוקה 4 נקודות מדימונה שבפיסגה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: ארנון טמיר שחקנה של קרית מלאכי עם שלושער לרשת של מודיעין.

מאמן המחזור: שמעון ועקנין מאמנה של שיכון המזרח עם ניצחון קשה בנתיבות ועונה מצוינת עד כה.

קבוצה מצטיינת: מ.ס באר שבע עם תצוגת כדורגל ושביעייה לרשתה גדרה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-18

הוסף תגובה
תגובות
  1. סליחה ארנון טמיר (שרוף מהיציע 22-01-2020, 14:47)
    בשם כול אוהדי קרית מלאכי סליחה ארנון שלא קיבלנו אותך יפה בתחילת עונה הוכחת שאתה לא רק מתאים אלא שחקן מעל הליגה תודה לך אח יקר על חצי עונה נפלאה אוהבים אוהדי קרית מלאכי
  2. סליחה ארנון טמיר (שרוף מהיציע 22-01-2020, 14:47)
    בשם כול אוהדי קרית מלאכי סליחה ארנון שלא קיבלנו אותך יפה בתחילת עונה הוכחת שאתה לא רק מתאים אלא שחקן מעל הליגה תודה לך אח יקר על חצי עונה נפלאה אוהבים אוהדי קרית מלאכי