"אנחנו באים מוכנים לכל משחק, עובדים קשה ואני מקווה שנחגוג בסוף עליה"

אוסמה שעאבן, נחשב לקשר מצוין ולאחד מהשחקנים הבולטים העונה ברובי שפירא חיפה. הוא כבש 8 שערים מתחילת העונה, שלושה מהם במחזור האחרון מול עירוני טבריה, כשקבוצתו הראתה הרבה אופי, חזרה מפיגור ורשמה ניצחון חשוב להמשך הדרך. רגע לפני שקבוצתו תפגוש את אסי גלבוע, סיכמנו איתו את הסיבוב הראשון של קבוצתו, ועל הרצון לרשום עלייה בסיום העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-01-2020
  • 17:29

אוסאמה שעבאן בן 27 גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, שיחק בקריית שמונה, נצרת עילית, ואום אל פאחם. זו כבר שנה שלישית של השחקן בליגה א' צפון, ואחרי שנתיים בקריית אתא הוא הגיע לרובי שפירא חיפה והפך לאחד השחקנים הבולטים בה, כבמחזור האחרון הוא כובש שלושער אדיר, מחזיר את קבוצתו מפיגור ומוביל לניצחון חשוב להמשך הדרך.

 

"עשינו ניצחון ענק אין ספק! לחזור מפיגור 2-0 לנצח את המשחק צריך הרבה מאוד אופי, ווינריות, בעיקר שמדובר במשחק חוץ מהכי קשים בליגה עם תנאי מגרש לא פשוטים",  סיכם שעאבן והוסיף: "אין שמח ממני לעשות שלושער ולעזור לקבוצה להשיג 3 נקודות חשובות, אבל זה ניצחון של קבוצה שלמה".

מעבר לניצחון האחרון רובי שפירא רשמה סיבוב ראשון מוצלח, מלבד מס' משחקים שבהם איבדה נקודות נקודות חשובות, כשכעת היא תופסת את המקום ה-3 בטבלה עם 34 נקודות, מרחק של שלוש נקודות מהמוליכה איכסל. בקרב המועדון יש רצון גדול לשמור על מקומו בחלק העליון של הטבלה, וליצור רצף של ניצחונות כשהפנים קדימה במחזור הבא לאסי גלבוע.

 

אוסמה שעאבן "עם חיזוק קטן אנחנו יכולים לרוץ עד הסוף" (צילום: עודד חסין)

 

אוסמה, מה אתה יכול לספר על רובי שפירא?

"קודם כל אני רוצה להגיד שאני נמצא במועדון הכי טוב בליגה, עם תנאים שאין גם בקבוצות בליגות גבוהות. יש פה שאיפות להצליח והרבה מקצועניות, יש פה צוות ניהול ואנשים מדהימים. מיקי קופל דואג לנו להכל כדי להצליח!."

האם אתה חושב שרובי שפירא תוכל להתמודד על עלייה העונה?

"אני חושב שבעוד חיזוק קטן יכולים לרוץ עד הסוף ולהתמודד על העליה, אין שום קבוצה בליגה שהיא טובה מאיתנו - יש לנו סגל טוב מאוד."

איך התרשמת העונה מליגה א׳ צפון? 

"העונה ליגה א' שוויונית מאוד. אין ספק שלכל ההצלחות שעשינו עד עכשיו יש חותמת גדולה למאמן עודד קוטר, הוא מכין אותנו כל משחק לגופו אפילו בפרטים הכי קטנים."

איך אתם מתכוננים למחזור הבא?
"אנחנו באים מוכנים לכל משחק עובדים קשה באימונים ומקווה שנחגוג עליה בסוף שנה."

אוסמה שעאבן רוצה להוביל את רובי לעלייה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוסמה צודק חייבים חיזוק (יהושפט 23-01-2020, 22:55)
    מגן שמאלי דחוף בלם קילר במקום תומר ופיימקר תותח ואנחנו בע"ה חזק בעליה
  2. הלוואי (יוסי 24-01-2020, 07:30)
    אבל חסרים לנו לפחות 2 שחקנים במרכז המגרש וכן תחליף לתומר אלבז