חלוקת נקודות: טירה והפועל הרצליה נפרדו בתיקו 1-1

מ.ס טירה והפועל הרצליה נפגשו במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון, עמאר מנצור כבש בפנדל לטירה, אך עומר כהן השווה במחצית השנייה והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1. מאמן הרצליה, יגאל אנטבי: "מבחינתנו זה פספוס כי הגיע לנו לנצח", עמאר מנצור: "היה משחק קשה ולא היינו במיטבנו"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-01-2020
  • 08:38

מ.ס טירה אירחה את הפועל הרצליה במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון. קבוצתו של חיים סירוטקין שתופסת את המקום ה-4 בטבלה עם 30 נקודות, הגיעה למשחק אחרי תיקו במחזור הקודם מול כאוכב ותשעה מחזורים ללא הפסד. מנגד קבוצתו של יגאל אנטבי, תופסת את המקום ה-7 בטבלה עם 21 נקודות והגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לפתוח את הסיבוב הראשון ברגל ימין, ולייצר המשכיות.

 

כבר בדקה ה-10 להתמודדות מ.ס טירה עלתה ליתרון, כשעאמר מנצור כבש מהנקודה הלבנה, לאחר שהשופט העניק לטירה פנדל בעקבות נגיעת יד של שחקן הרצליה. היתרון של טירה נשמר עד לסיום המחצית הראשונה. 

המחצית השנייה הייתה בשליטה של הפועל הרצליה שהציגה יכולת טובה והייתה דומיננטית יותר על המגרש, כשמנגד טירה לא הייתה במיטבה. בדקה ה-50 למשחק, עומר כהן כבש שער להפועל הרצליה ואיזן את התוצאה. קבוצתו של יגאל אנטבי המשיכה לתקוף ולייצר מצבים, אך לא השכילה לכבוש שער נוסף והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1.

 

עמאר מנצור מעלה את טירה ליתרון מהנקודה להבנה (חגאג ראחל)

 

יגאל אנטבי מאמנה של הפועל הרצליה בתגובה: "באנו למשחק מוכנים והיינו טובים ודומיננטים לאורך רוב דקות המשחק, מבחינתנו זה היה פספוס כי באמת הגיע לנו לנצח וחבל. ממשיכים קדימה למשחק הבא".

 

יגאל אנטבי, "באנו למשחק מוכנים והיינו טובים ודומיננטים" (אלעד ירקון)

 

עמאר מנצור כובש השער של טירה: "היה משחק קשה מאוד היום ולא היינו במיטבנו, לא פיתחנו את המשחק כמו שאנחנו רצינו. העיקר שלא הפסדנו וזה הכי חשוב. הפנדל הגיע מקרן שלנו שנגע ביד של שחקן הרצליה. הפנים עכשיו למשחק הבא נגד קריית אתא".

 

הרצליה תנסה לרשום ניצחון במחזור הבא מול כאוכב, ואילו טירה תפגוש את את קריית אתא.

הפועל הרצליה וטירה נפרדו בחלוקת נקודות (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות