דרך חדשה? 6-2 ענק לקריית אתא מול אסי גלבוע

כשהיא סוחבת את כל הליגה על גבה, יצאה קריית אתא למשחק תחתית חשוב מאוד מול אסי גלבוע, חזרה עם ניצחון ענק כשהיא כובשת שישה שערים, דוחקת את אסי למקום האחרון בליגה ומסתכלת קדימה לעבר המחזורים הבאים במטרה להשיג מספיק נקודות על מנת להישאר ליגה. דור מלכה שהצטיין עם שלושער, חאג' יחיא הוסיף צמד ויוחאי כהן כבשו לקריית אתא

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 18-01-2020
  • 14:27

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

המשחק התחיל בשליטה מוחלטת של קרית אתא שלחצה על הדוושה והגיע למספר מצבים קורצים. בדקה ה-17 דור מלכה מקבל כדור רוחב ומוריד את הכדור עם החזה, בועט חזק לפינה הרחוקה וקובע 1-0 נהדר לקריית אתא. 

 

דור מלכה כובש את שערו הראשון (חגאג רחאל)

 

היתרון של קריית אתא לא החזיק הרבה זמן, אסי גלבוע באחת ההתקפות הבודדות שלה מקבלת פנדל שמתורגם לשער ע"י סולטן זועבי וקובע שוויון, 1-1. 

 

סולטן זועבי מאזן את התוצאה, כאן הוא עדיין חייך... (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-45 קריית אתא מחזירה לעצמה את היתרון, כדור רוחב נוסף לכיוונו של דור מלכה שנמצא במקום הנכון ובזמן הנכון ומוריד את קרית אתא ליתרון של 2-1 מוצדק עם הירידה להפסקה.

 

במחצית השנייה קרית אתא המשיכה במומנטום החיובי, אך שהפעם, מה שנרשם כהחמצות במחצית הראשונה, תורגמו לשערים... בדקה ה-52, אותו דור מלכה עובר שחקן בצורה נהדרת ומוציא כדור רוחב לסארי חאג' יחיא שמחמישה מטרים בועט לפינה וכובש, 3-1 לקריית אתא. 

 

קריית אתא עולה ליתרון מבטיח (חגאג רחאל)

 

כעבוד מספר דקות שוב דור מלכה מגיע למצב של אחד על אחד ומוכשל ברחבה, מי אם לא יוחאי כהן בועט ומעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח של 4-1. קריית אתא לא הסתפקה בשער הרביעי והמשיכה לתקוף, אך דווקא מגן קרית אתא טועה ומאבד כדור קרוב לרחבה ותומר שריקי מצליח לצמק את התוצאה, 4-2. 

 

יוחאי כהן כובש את הרביעי עבור קריית אתא בדרך לניצחון גדול (חגאג רחאל)

 

קרית אתא ממשיכה ללחוץ וזוכה לכדור קרן כאשר יוחאי כהן מגביע כדור נהדר לחאג' יחיא שמגיע לכדור לאחר כדור קרן קצר ומבקיע שער מרהיב עם העקב, 5-2 נהדר לקריית אתא! 

 

בדקה ה-64 שוב היה זה דור מלכה שעולה על לוח התוצאות ומעלה את קבוצתו ליתרון גדול של 6-2 ומשלים שלושער ענק מצידו.

 

משחק ענק לדור מלכה (חגאג רחאל)

 

אדהם זועבי יורד עם תבוסה לא פשוטה (חגאג רחאל)

 

על אף שקריית אתא יכולה הייתה לכבוש מספר שערים נוספים, היא החמיצה מספר מצבים קורצים, אך זה לא מנע ממנה לרשום ניצחון גדול שדוחק את אסי גלבוע למקום האחרון ואת קריית אתא למקום ה-14, בדרך אולי למסע ההישרדות של קריית אתא בליגה. 

 

אלעד בראון יכול סוף סוף לחייך (חגאג רחאל)

 

תגובתו של מאמנה של קריית אתא, אלעד בראון: "שמח מאוד על ניצחון חשוב מאוד מול יריבה שלנו בתחתית. מפה אני רוצה להודות לשחקים על משחק הקרבה יוצא מן הכלל. לא פשוט לבנות משהו אחר ממה שהיה, הגיעו אלינו 9 שחקנים חדשים תוך כדי תנועה ואני מאוד מאמין בשחקנים שהבאתי והיינו צריכים זמן כדי להתחבר, אני שמח שזה קרה היום".
עוד הוסיף בראון: "מילת המפתח היא 'המשכיות', מחכה לנו משחק לא פשוט נגד טירה ואני מקווה מאוד שנמשיך מאיפה שהתחלנו את הסיבוב השני".
 

עירוני קריית אתא חוגגת ניצחון יקר מאוד (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון.... גם אם נביא לך 11 שחקנים מליוורפול (אבנר 18-01-2020, 18:03)
    לא תדע מה לעשוץ איתם ותרדו ליגה !!!
  2. כל הכבוד (דור 19-01-2020, 00:53)
    נצחון גדול כל הכבוד למאמן והשחקנים
  3. תגובה ל. 1 רחמנות עליך אחי (דוד 19-01-2020, 11:28)
    הפירגון אף פעם לא פגע באומרו
  4. אלעד כל הכבוד ניצחון ענק לקרית אתא (אשר 19-01-2020, 11:31)
  5. אתא לא לחגוג הרבה בסוף תרדו ליגה . (הוגה דעות 19-01-2020, 18:30)