ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-17

המחזור ה-17 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 32 שערים, מודיעין, מעלה אדומים, ירוחם ושיכון המזרח מנצחות בבית. דימונה, קרית מלאכי, נתיבות ולוד מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-01-2020
  • 10:58

עירוני מודיעין – בית"ר יבנה : 0-4

מודיעין אירחה את בית''ר יבנה. מודיעין ירדה להפסקה ביתרון 1-0 משערו של טל לוי. במחצית השנייה מודיעין התפוצצה עם עוד 3 שערים מרגליהם של ירין אסייג, ירין הילל ואור אליהו. בית''ר יבנה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של טל זוזט.

בני אילת – עירוני קרית מלאכי : 5-1

קרית מלאכי המתאוששת יצאה למשחק חוץ נגד הלהיט של הליגה בני אילת והראתה טוב טוב מה הכוונות שלה. האורחים ירדו להפסקה ביתרון 1-0 משערו של אליעזר איילין. במחצית השנייה קרית מלאכי התפוצצה וכבשה לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של ארנון טמיר, דייב פינטו, אוראל בניטה ואליעזר איילין שהשלים צמד. איציק כהן הצליח רק לצמק לזכות בני אילת ובסיום 5-1 ענק לקרית מלאכי. אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שון בוסקילה בדקה ה-45.

 

שחקני מלאכי עם יתרון ברור בכל שלבי המשחק (רון בלומנטל)

 

שחקני מלאכי ראשונים לכל כדור (רון בלומנטל)

 

עירוני גדרה – הפועל לוד : 4-3

עירוני גדרה אירחה את הפועל לוד לקרב תחתית על 6 נקודות. לוד פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-1 משערים של יוסף זק ונתנאל ניגרקר. לגדרה הבקיע דודו פלס. במחצית השנייה שתי הקבוצות השכילו לכבוש עוד שני שערים עשלוד הבקיעה מרגליהם של פיני מתנה ואסף אסולין ואילו גדרה השוותה זמנית מצמד של צקול טאודורוס ובסיום ניצחון יקר להפועל לוד.

בית"ר מעלה אדומים – בית"ר קרית גת : 0-3

מעלה אדומים אירחה במגרשה את בית''ר קרית גת ממרכז הטבלה. מעלה אדומים פתחה את המחצית הראשונה בסערה והובילה 3-0 משלושר של נאור אסרף המצוין ובמחצית השנייה שמרה על יתרונה ואספה עוד 3 נקודות במסע ההישרדות שלה.

שיכון המזרח – הפועל רהט : 0-8

שיכון המזרח אירחה במגרשה את רהט מהתחתית. שיכון המזרח לא התקשתה וכבר במחצית הובילה 4-0 מצמד של בלאצ'או דבלין, ליאו אמסיס טעמי נחייסי. במחצית השנייה שיכון המזרח הבקיעה עוד 4 משערים מרגליהם של שרון עדני, מתן אפריאט ואביחי סולומון ובסיום חגיגת כדורגל של 8-0 לשיכון המזרח שמשתווה בנקודות לכסייפה.

עירוני שדרות – עירוני נתיבות : 1-0

עירוני שדרות אירחה במגרשה את נתיבות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנעיה שער בודד בתספת הזמן של יונתן קביליס הכריע את התוצאה לטובת נתיבות שפותחת פער של 4 נקודות מהמקום ה-14 המוליך למבחנים נגד הירידה.

הפועל ירוחם – עירוני כסייפה : 0-1

ירוחם אירחה את כסייפה החזקה. ירוחם פתחה נהדר ובמחצית הובילה 1-0 משער של דור דנינו. במחצית השנייה כסייפה ניסתה להשוות אך ללא הצלחה ובסיום הפסד נוסף לכסייפה.

 

אוהדי דימונה במקום הראשון (דן בונדיבה)

 

מ.ס באר שבע – מ.ס דימונה : 2-0

המוליכה מדימונה יצאה למשחק קשה נגד מ.ס באר שבע. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה דימונה כבשה שני שערים מרגליהם של דודו כהן ומשה אביטן. בעקבות הניצחון וההפסד של כסייפה דימונה מגדילה את הפער מהמקום השני ל-4 נקודות.

 

שחקני דימונה ובאר שבע בתחילת המשחק (דן בונדיבה)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: נאור אסרף שחקנה של מעלה אדומים עם שלושער לרשת של קרית גת.

מאמן המחזור: ניר ברד מאמנה של ירוחם עם ניצחון על כסייפה.

קבוצה מצטיינת: קרית מלאכי עם ניצחון ענק באילת.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-17

הוסף תגובה
תגובות