ממשיכה בפסגה: מ.ס דימונה מנצחת את מ.ס באר שבע 0-2

מ.ס באר שבע אירחה את מ.ס דימונה במסגרת המחזור ה-17 בליגה ב' דרום ב'. דודו כהן העלה את דימונה ליתרון 1-0 במחצית השנייה, מושיקו אביטן הגדיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק. מ.ס דימונה רושמת ניצחון 2-0 במשחק לא פשוט עבורה, וממשיכה לשמור על מקומה בפסגת הטבלה, כשכעת הפער מכסייפה שנמצאת במקום השני עומד על 4 נקודות.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 12-01-2020
  • 11:01

קבוצתו של שמעון ביטון הגיעה למשחק חוץ לא פשוט מול מ.ס באר שבע. דימונה אחת מהקבוצות המובילות בליגה העונה, ומועמדת פוטנציאלית לעלייה הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 39 נקודות, מרחק שתי נקודות מהסגנית כסייפה, והיא מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ושישה מחזורים ללא הפסד. מנגד מ.ס באר שבע שתופסת את המקום ה-5 בטבלה עם 31 נקודות, ומגיעה למשחק אחרי אחרי תיקו במחזור הקודם עם קריית מלאכי. 

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: דן בונבידה)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות, אבל דימונה הציגה יכולת טובה יותר והגיעה ללא מעט מצבי הבקעה, אך באר שבע לא עשתה חיים קלים לדימונה, ולפרקים הציגה יכולת טובה יותר, אך לקראת סיום המחצית דימונה שלטה במשחק והוכיחה כי יש לה את ההגנה הכי טובה בליגה ב', למרות הניסיונות להבקיע שערים, הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. 

 

במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי! דימונה הגבירה את הקצב, ובדקה ה-60 דודו כהן כבש שער שהעלה את דימונה ליתרון 1-0. עשר דקות לאחר מכן מושיקו אביטן כבש שער אדיר, הגדיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק. 

 

אוהדי מ.ס דימונה חוגגים (צילום: דן בונבידה)

 

דימונה רושמת ניצחון 0-2 על מ.ס באר שבע, וניצחון חשוב להמשך דרכה בליגה. קבוצתו של שמעון ביטון ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת הטבלה, כשכעת הפער מכסייפה שתופסת את המקום השני עומד על ארבע נקודות, ובמחזור הבא היא תארח בבית את בני אילת.

 

 

מ.ס דימונה פותחת פער של ארבע נקודות בצמרת (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לפני שאתה רושם דברים תסתכל על הטבלה (אחד שמבין קצת יותר 12-01-2020, 15:50)
    מקום שני בטבלה שיכון המזרח ההגנה הכי טובה שיכון המזרח לא קשה קודם להסתכל על הנתונים ואז לרשום!
  2. לדודו כהן! (ב.ג. 12-01-2020, 18:15)
    אוהבים אותך בשכונה יא אלוף.
  3. היה צמוד (שלומי 12-01-2020, 22:15)
    שיכון המיזרח קבוצה טובה מאוד אק מה במישחק נגד מ.ס דימונה עשו בונקר 90 דקות לא עברו תחצי כל המישחק
  4. היה צמוד (שלומי 12-01-2020, 22:15)
    שיכון המיזרח קבוצה טובה מאוד אק מה במישחק נגד מ.ס דימונה עשו בונקר 90 דקות לא עברו תחצי כל המישחק