הפועל הרצליה מנצחת את אסי גלבוע 3-0

הפועל אסי גלבוע והפועל הרצליה נפגשו למשחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א' דרום. עידו וייר העלה את הרצליה ליתרון במחצית הראשונה, חצי שעה לסיום עלי זועבי הותיר את אסי גלבוע בעשרה שחקנים, נתאי ביתן ומיכאל בן ברוך כבשו שער נוסף כל אחד והביאו ניצחון גדול להרצליה. יגאל אנטבי: "היה חשוב לנו לייצר המשכיות ואני שמח שעשינו זאת"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 11-01-2020
  • 08:44

הפועל אסי גלבוע והפועל הרצליה נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-15 שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון. קבוצתו של יגאל אנטבי הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-10 בטבלה עם 17 נקודות, אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ועם רצון גדול לייצר המשכיות. מנגד נמצאת אסי גלבוע, שתוספת את המקום ה-14 עם 9 נקודות, מקום אחד מעל הקו האדום והיא מגיעה למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים.

 

המשחק נפתח בקצב טוב בעיקר מצד קבוצתו של יגאל אנטבי ששלטה מתחילת ההתמודדות וניסתה להגיע לשערה של אסי גלבוע. בדקה ה-37 עידו וויר העלה את הרצליה ליתרון 1-0 שנשמר עד סיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה הרצליה המשיכה באותה היכולת, מנגד אסי גלבוע התעוררה וניסתה לייצר מצבים, אך לניתאי ביתן היו תוכניות אחרות והוא הגדיל את היתרון עבור הרצליה בדקה ה-71.  כמה דקות לאחר מכן, שופט המשחק הרחיק את עלי זועבי ואסי גלבוע נותרה בעשרה שחקנים. בדקה-81 מיכאל בן ברוך ניצל את היתרון המספרי, כבש את השער השלישי וקבע את תוצאת המשחק. 3-0 להרצליה בסיום!

 

מיכאל בן ברוך קובע את תוצאת המשחק (צילום איתן ידגר) 

 

יגאל אנטבי מאמנה של הפועל הרצליה בתגובה: "היה לנו חשוב ליצר המשכיות ואני שמח שעשינו זאת. באנו מוכנים למשחק חוץ קשה וידענו לתרגם את היתרון שלנו לשערים ולא במשחק טוב שלנו. השחקנים רצו מאוד ונתנו הכל על המגרש. השגנו שלוש נקודות מאוד חשובות להמשך הדרך".

שחקני הפועל הרצליה רשמו ניצחון גדול על אסי גלבוע. צילום: דן ידוב

הוסף תגובה
תגובות