סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 19

לקראת המחזור ה-19 שיחל היום בצהריים, סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית השבועית של הליגה הלאומית. עולה אח בטוחה כבר יש ושלוש קבוצות שמתחרות על הכרטיס השני לליגת העל. 4 קבוצות מתחרות נגד הירידה ובטן גדולה של 5 נקודות בין המקום החמישי למקום ה-12

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-01-2020
  • 10:36

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

משחקי המחזור ה-19:

הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת

נוף הגליל התייצבו אחרי פתיחת העונה החלשה. אחי נצרת זה פספוס גדול והיא בסכנת ירידה אמיתית. נוף הגליל צריכים לקחת שלוש נקודות בדרבי הזה. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

ניר ברקוביץ מצא מהר מאוד קבוצה חדשה. יציל את אחי מירידה? (באדיבות אתר ONE)

 

מ.ס כפר קאסם-בני סכנין

לכפר קאסם נקטע המומנטום החיובי ובני סכנין ניצחה במחזור הקודם את המוליכה מפ"ת, השתפרה וצוברת נקודות בחודש האחרון. עוד כמה ניצחונות רצופים ואולי סכנין תוכל לחשוב שוב על מאבק העלייה. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

מכבי פ"ת-הפועל ר"ג

מכבי פ"ת אחרי הפסד לסכנין במחזור הקודם ומולה תגיע הפועל ר"ג שנמצאת בכושר מצוין בחודש האחרון. המוליכה תרצה לחזור ולנצח ובבית היא אמורה לקחת שלוש נקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל פ"ת

הפועל אום אל פאחם עם מאמן חדש ולאחר חמישה משחקים ללא ניצחון. הפועל פ"ת התייצבה לאחר ניצחון בית על אשקלון. פאחם שווה ניצחון בבית. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

נועם שוהם מגיע לאום לאום פאחם. ינצח את פ"ת? (מני בן ארי)

 

הפועל רמה"ש-הפועל עפולה

רמה"ש אחרי ניצחון קליל על לוד ועפולה ממשיכה להיאבק נגד הירידה לאחר תיקו מול אחי נצרת. אני אוהב את רוח הלחימה של עפולה והעובדה שהם לא מרימים ידיים. אני מאמין שהם לא יפסידו במשחק זה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו-הפועל ראשל"צ

ראשל"צ עם מאמן חדש לאחר שטסלפפה הפסיד למכבי פ"ת. עכו בבית יכולה לעשות חיים קשים לכל קבוצה בליגה והיא הוכיחה זאת מול מכבי פ"ת כאשר סיימה מולה בתיקו. הניחוש שלי: תיקו. 

 

מנחם קורצקי מגיע במקומו של טסלפפה, יעלה את ראשון לליגת העל? (באדיבות אתר ONE)

 

הפועל אשקלון-בני לוד

אשקלון חייבת לנצח את המשחק הזה בבית. בני לוד בעונה גרועה ומסתמנת כיורדת הבטוחה. הפסד שלה בקרב תחתית ישיר מול אשקלון-יחרוץ את גורלה. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

הפועל קטמון-בית"ר ת"א

משחק המחזור! מקום שלישי נגד מקום רביעי ובעצם הצהרת כוונות על המשך המאבק על הכרטיס השני לליגת העל. קטמון בתקופה גרועה, בית"ר ת"א היא הקבוצה בכושר הכי טוב בחודש האחרון. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

הוסף תגובה
תגובות