רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 15

המחזור ה-15 שיסגור את הסיבוב הראשון בליגה א' צפון הגיע ואוהד רון ורועי סימוני ייתנו את חוות דעתם על המחזור הקרוב... מי תנצח? טמרה או איכסל? האם הכל יהיה כשר במשחקים של השבוע? ומילה טובה מגיעה לדבוריה שכבר הגענו למחזור 15 ועדיין לא התפרקה... שווה לראות את התחזית השבועית בליגה א' צפון...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-01-2020
  • 17:02

מ.ס דבוריה - הפועל מגדל העמק
רועי:
דבוריה נראית כיורדת הבטוחה לליגה ב׳ והיא תחזור למקום שבו היא ראויה להיות לנוכח ההתנהלות שלה העונה. למגדל העמק הזדמנות מצוינת לקחת 3 נקודות ולברוח מהתחתית הבוערת ולייצר שקט בתוך כל הרעש סביב הקבוצה בשבוע האחרון. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

אוהד: דבוריה עוד לא הפסיקה פעילות? מפתיע אותי מאד ואני מאמין שעד סיום העונה זה יקרה... יפה מאד שהם כבר מסיימים סיבוב איתנו בליגה א' ועדיין לא התפרקו/פורקו... מגדל העמק חייבים לנצח את דבוריה ולהראות לה איך מתנהלים בליגה א', כי עושה רושם שדבוריה מתנהגים כמו בליגה ב' וכנראה המקסימום שלהם זה ליגה ב' והם מורידים את הרמה של ליגה א' ונקווה שלא להרבה זמן נסבול אותם בליגה... ההימור שלי: מגדל העמק חייבים לנצח אחרת הם יסתבכו בתחתית.

 

עודד קוטר ירצה להשיג ניצחון נוסף לאחר הניצחון על דבוריה (חגאג רחאל)

 
הפועל בני ערערה - מ.ס. רובי שפירא חיפה
רועי:
ערערה מגיעה אחרי ניצחון חוץ חשוב על קרית אתא ומוצאת את עצמה במרכז הטבלה ותרצה להמשיך במומנטום החיובי, רובי מגיעים אחרי ניצחון באמצע השבוע ויודעים שבכדי להיאבק על הכרטיס לליגה הלאומית אסור לה לאבד עוד נקודות. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

אוהד: ערערה עם ניצחון גדול בקרית אתא במחזור האחרון. רובי שפירא חיפה עם ניצחון ענק ומשכנע על דבוריה החלשים באמצע השבוע. משחק שקול שרובי חייבים לעבור עם 3 נקודות, ערערה בבית חייבים גם לנצח ולכן לדעתי לא תהיה הכרעה. ההימור שלי: משחק שקול ולמרות יתרון הביתיות של ערערה המשחק יסתיים בתיקו.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל הרצליה
רועי:
אסי גלבוע ממשיכה להילחם על חייה אך לא כל כך מצליחה לעשות זאת, למרות שלקבוצה יש מספר שחקנים מוכשרים שעוד נשמע עליהם. בהרצליה מגיעים אחרי ניצחון על טבריה ששחרר אצלה הרבה לחץ והם ירצו להמשיך במומנטום החיובי. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

אוהד: ליבי ליבי עם אסי גלבוע שלאחרונה איבדו גובה ונמצאים במקום שמוביל לליגה ב', אבל אני בטוח שהם יתאוששו. מנגד הפועל הרצליה נחשבת לאחת הקבוצות הכי טובות בליגה ונמצאת במקום נמוך מאד בטבלה. הרצליה חייבת את הנקודות ולדעתי הם גם יקחו אותן. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

קובי דנינו עושה עבודה גדולה בצור שלום (אלעד ירקון)

 

מכבי צור שלום - בני זלפה

רועי: צור שלום מגיעה אחרי ניצחון ענק על רובי שפירא ומוכיחה כי יש קבוצה נהדרת, מול זלפה החלשה הם לא ממש יתקשו ויקחו את הנקודות ויסבכו את זלפה בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

אוהד: צור שלום קבוצה חזקה מאוד העונה. קובי דנינו עושה עבודה יוצאת מהכלל, מנגד גם בזלפה עושים עבודה טובה עי הם מנצחים וזה אומנם מפתיע שקבוצה רק עלתה העונה וכבר נמצאת בחלק העליון של הטבלה., אבל אני לא מאמין שמול צור שלום בחוץ זה יספיק להם. ההימור שלי: צור שלום ינצחו.

 

מ.ס טירה - הפועל כאוכב
רועי:
משחק המשחקים! דרבי המגזר, כאוכב לפי דעתי היא ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר בליגה א׳ צפון, עם מאמן מצוין שנותן הרבה שקט וביטחון לשחקנים שלו. טירה השיגו ניצחון גדול בשבוע שעבר מול כפר כנא וגם היא רוצה להיצמד לצמרת הגבוהה. ההימור שלי: תיקו.

אוהד: איזה משחק מצפה לנו בטירה!  טירה אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם סגל שחקנים מהטובים בליגה. לעומת זאת כאוכב עם סגל שחקנים פחות טוב, אבל אדהם הדיה ממש הפך אותם לקבוצה הכי טובה בצפון בשלב זה של העונה ומגיע שאפו ענק למאמן הצעיר שמוציא מכל שחקן הרבה יותר. טירה קבוצה ביתית חזקה מאד ולדעתי הם ינצחו את כאוכב ויאותתו לליגה שהם רוצים לעלות ליגה העונה. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

אבי סבג, כנראה שהוא לא מוכן לוותר על החוזה שלו... (מאור אלקסלסי)

 

הפועל באקה אל גארביה - הפועל כפר כנא
רועי:
בבאקה מנסים לשרוד ולהשיג יש מאין, אך לא כל כל מצליחים לעשות את זה ונראה שהקבוצה תיאבק בתחתית עד סוף העונה. בכפר כנא מחליטים לשחרר שחקנים וכנראה השלימו עם ההישארות בליגה ולא מעבר. ההימור שלי: תיקו.

אוהד: באקה לדעתי מנוהלת כמו שכונה אחת גדולה... יש להם מאמן שלדעתי היו שמחים שיילך, אבל הוא מצידו כנראה מרגיש שיש לו חוזה שאולי לא יקבל בשום מקום אחר ולכן הוא לא מוכן לוותר עליו. אבי סבג קיבל בקיץ כל שחקן שרק רצה, אבל הוא נכשל בגדול, ולאחר שנכשל הקבוצה שחררה שחקנים ובצדק... כפר כנא קבוצה חזקה מאד, בטח בהגנה, אבל בהתקפה נחלשו מעט ושחררו כמה שחקנים חזקים. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני טבריה - עירוני קרית אתא
רועי:
קרב על 6 נקודות! שתי הקבוצות מסובכות בתחתית ורוצות לברוח משם כמה שיותר מהר, שתיהן הפסידו בשבוע האחרון וזה לא דבר שמוסיף להן לקראת המפגש הזה משחק שבו הכל יכול להיות. ההימור שלי: טבריה תנצח.

אוהד: טבריה קבוצה ביתית ביותר. אומנם השבוע לא נראה שיהיה משחק בטבריה בגלל הגשמים, אבל בכל מקרה בבית טבריה עדיפה בכל עמדה מול קרית אתא שתצטרך לחפש נקודות במקום אחר. קרית אתא חייבת לחזק את ההגנה כי הם סופגים יותר מדי למן פתיחת העונה. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

איימן חליילה ירצה לנצח במשחק המרכזי של המחזור (מאור אלקסלסי)

 

מכבי טמרה - הפועל איכסל
רועי:
טמרה מגיעה בכושר נהדר ואיימן חליילה פוגש את קבוצתו לשעבר וזה תמיד מעניין... איכסל חזרו למסלול הניצחונות והם יודעים שטמרה זה מוקש לא קטן. אלירן חודדה רוצה לרשום עליה בסיום העונה עם קבוצתו ויודע שאסור לו להפסיד נקודות. ההימור שלי: איכסל תנצח.

אוהד: משחק המחזור! אם הכל יהיה כשר אני לא רואה סיבה שטמרה לא תנצח את איכסל בבית, אם נתייחס קצת מבחינת כדורגל, איימן חליילה עושה קסמים בטמרה ומגיע לו כל הכבוד על כך, מנגד איכסל חזקה מאד סגל שחקנים שיודע את העבודה המוטלת עליו ומאמן מצוין כמו אלירן חודדה, שרואים ששולט בשחקניו. ההימור שלי:  טמרה בבית עדיפה והיא גם תנצח.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (רונו מאילת 09-01-2020, 17:36)
    לא ניצחה העונה בכל משחק שנדחה.לדעתי שני הקבוצות שוות פלייאוף תחתון.לא יותר.כאשר המטרה היא להשאר בליגה לא יותר.להזכירכם 34 נקודות נישארים בליגה.ואנחנו כרגע רחוקים מזה
  2. אוהד דן תתביש. על סמך מה אתה טוען שהמשחק של טמרה לא יהיה כשר? (אוהד 09-01-2020, 17:38)
  3. מה זה הכל כשר? (רפי דהאן 09-01-2020, 18:16)
    אתה אומר שטמרה ימכרו לאיכסל? אם זה נכון אפשר לסגור את הכדורגל.
  4. טירה תפסיד מחר בע"ה . כאוכב יותר חזקה (אחמד 09-01-2020, 22:27)