ליגה א' מחזור 14 - צל"ש או טר"ש?

בתום המחזור ה-14 בליגה א' צפון ודרום, סוכנות השחקנים D&A, מביאה בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מיהן קבוצת השבוע של סוכנות השחקנים? ומיהן הקבוצה שאכזבו השבוע? הכל בטור הדעה הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-01-2020
  • 09:23

ליגה א' צפון
הצל"ש של השבוע מגיע ל: מכבי צור שלום וקובי דנינו - בשקט בשקט קובי דנינו והנהלת המועדון בנו קבוצה צעירה וטובה במטרה לתפוס מקום בפלייאוף העליון. השיא הגיע השבוע בניצחון 2-1 על רובי שפירא! ובכלל ניתן לראות מתחילת העונה כי נבנה שם משהו אחר, הן בהתארגנות של הקבוצה בתנאי האימון שכללו מחנה אימון בחו"ל ובהתנהלות של הקבוצה. סגל השחקנים מורכב ממספר שחקנים צעירים מבטיחים כדוגמת ג'פרי ניסבאום, מוחמד מאהדי, בר שמש, עלי כיאל ובולט במיוחד ואליד דרוויש - מלך שערי הקבוצה לצד וותיקים לדוגמת דני אסולין ושלומי עשור ועושה רושם שהקבוצה הזו תסיים בחלק העליון של הטבלה.

 

הטר"ש של השבוע מגיע ל:  הפועל כפר כנא - מדי שנה פותחים את העונה בכותרות לעליית ליגה, הנהלה מנוסה וטובה, העונה גם יש מאמן איכותי בדמותו של אחמד סבע, אך משום מה בכל פעם שהקבוצה מתקרבת לצמרת הגבוה היא חוזרת צעד אחורה ובועטת בדלי שהיא בעצמה מילאה! השיא הגיע השבוע שהקבוצה משחררת שלושה שחקנים מובילים: פאיק מחמיד, ספואן זועבי ובן מלכה - מהלך תמוה לקבוצה שממוקמת במקום ה-5 וקרובה מתמיד לצמרת הגבוהה!

 

הכח ר"ג היא הקבוצה שמקבלת את הצל"ש השבועי וככל הנראה גם את הצל"ש של הסיבוב הראשון (איתן ידגר)

 

ליגה א' דרום
הצך"ש של השבוע מגיע ל: הכח רמת גן - קבוצה עם סגל צעיר ומאמן צעיר בדמותו של דוד מרטן, בונים קבוצה צעירה ודומיננטית שמתמודדת על העלייה שווה בין שווה יחד עם קבוצות שהשקיעו הרבה מאוד כסף עם תקציבים הרבה יותר גדולים פי כמה, עם סגלים מעובים בשחקנים מנוסים ומשמעותיים ואילו דוד מרטן וחבורתו הצעירה, חזק בדבוקת הצמרת ואף מובילים את הטבלה לאורך רוב העונה עד כה, תוך כדי תצוגת כדורגל טובה במרבית המשחקים! בין הכובשים הבולטים הייפורד אדג'יי ועמית מלכה עם ארבעה שערים.

 

הטר"ש של השבוע מגיע ל: מכבי יבנה לאן?! במקום ה-14 עם 6 נקודות בלבד! מועדון מסודר מאוד בקנה מידה של ליגה א', תקציב גבוה, סגל שחקנים מטורף עם שחקנים בדמותם של עידו לוי, שרון גורמזנו, אלעד גבאי, מור שקד, אורי פסו, טרס שוקלסקי ואושרי טוויל והקבוצה נמצאת עמוק עמוק בתחתית - במילה אחת - כישלון מהדהד!

קובי דנינו מקבל את הצל"ש השבועי בליגה א' צפון (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות