"מאמין בקבוצה שלי, אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח"

כך אמר קובי דנינו, מאמנה של צור שלום לאחר הניצחון המפתיע של קבוצתו על רובי שפירא חיפה בחוץ. עוד מוסיף קובי: ״דרך מביאה תוצאה, אנחנו עובדים קשה ולכן פלייאוף גם אפשרי מבחינתנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-01-2020
  • 17:17

מכבי צור שלום ניצחה ביום שישי האחרון את הפועל רובי שפירא חיפה 2-1 במשחק חוץ משערים של דני אסולין ובר שמש. קובי דנינו, מאמנה של צור שלום אמר בסיום המשחק: ״היה משחק עם קצב גבוה והמון מצבים, לחצנו את היריב בכל המגרש ולא איפשרנו להם לפתח את המשחק שלהם. כבשנו שני שערים מתוך מספר רב של מצבים ואני גאה בשחקנים של על משחק עוצמתי וקצבי מאד״.

לגבי ׳רובי׳, המאמן המנצח אומר: ״רובי באמת קבוצה טובה וחזקה, אבל אמרתי את זה בכל הראיונות שלי - ליגה א׳ צפון השנה מאוד שוויונית והפערים מאד מינוריים בין כל הקבוצות וכל תוצאה אפשרית. אנחנו באים לכל משחק בכל מגרש בין אם בבית ובין אם בחוץ כדי לנצח. אני מאמין מאד בקבוצה שלי וחושב שאפשר להגיע לפלייאוף, אבל נוכל לדבר עליו כשנהיה קרובים אליו ולא אחרי ניצחון אחד״.
איך אנשי רובי קיבלו את ההפסד המפתיע: ״לזכותם של החבר׳ה ברובי, אני בקשר טוב עם כל הצוות שם ובסוף המשחק כולם באו אלי ופרגנו לי, במיוחד עודד קוטר ומיקי קופל שאמרו שאפו על משחק מצוין שעשינו ואמרו שיש לנו אחלה קבוצה וכל הכבוד״.

 

קובי דנינו, "אפשר להגיע לפלייאוף" (אלעד ירקון)


על הליגה העונה קובי אומר: ״ליגה א׳ תמיד מעניינת, מרתקת ויש בה הכל. השנה בצפון יש ליגה מאד שוויונית וכל תוצאה אפשרית בכל משחק וזה מה שיפה בה. אני מאד שמח על כך שמשדרים שידורים ישירים ושיש תקצירים של המשחקים בליגה א׳ צפון ודרום, זה מכניס עניין ודרייב לכל העוסקים במלאכה״.

לסיכום  אומר קובי דנינו: ״אני מאד מאמין בשחקנים שלי ובדרך של המועדון שלי, שנותן שקט כלכלי ומקצועי לי ולצוות שלי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע לתוצאות ו״דרך מביאה תוצאה" ואני מאמין שבעזרת השם גם התוצאות תגענה״.


בשבוע הבא מכבי צור שלום תארח את בני זלפה, ולקראת המשחק אמר דנינו: ״אנחנו מארחים את בני זלפה שהיא קבוצה טובה ומאוזנת, נכין את השחקנים כמו בכל משחק עם נתונים על היריב. יהיה משחק מעניין עם קצב טוב כל תוצאה בו אפשרית, אני מקווה ומאמין שנמשיך את המומנטום שאנו נמצאים בו ונצבור עוד נקודות בדרך למטרה״.

קובי דנינו מאושר מניצחונה של קבוצתו מול 'רובי' (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דנינו המלך (צור שלומי 05-01-2020, 23:24)
  2. בכלל לא מפתיע .... (אסי 06-01-2020, 12:18)
    רובי קבוצה חלשה מאד בלי שום יצירתיות קישור גרוע בליגה שוער שמציל אותם בכל משחק מאמן שלא משנה שיטה ( חייב לשחק עם 3 בלמים ...עילאי טארק ותומר ושיש לו פרות קדושות בהרכב !!! ....זה הזמן להתעורר רובי שפירא .