0-4 גדול לעמישב מול כפר קאסם

מכבי עמישב פ"ת אירחה למשחק בית את כפר קאסם שואעא, בידיעה שרק ניצחון יבטיח לה עוד שבוע בחמישיית הצמרת של הליגה. בסיום עמישב מביסה את כפר קאסם ושומרת על מקומה בחבורת הצמרת. כבשו לעמישב: אלי כהן (צמד), ירדן חתוכה ודני פרדה. אציל סרסור הורחק בכפר קאסם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-01-2020
  • 08:45
שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)
 
כבר למן פתיחת המשחק הראו חניכיו של צביקה לוי עליונות על כר הדשא כאשר באופן ברור החזיקו בכדור ושלטו במשחק, אך לא היו מאורגנים ליד השער, אך זה לא עצר אותם מלעלות ליתרון ראשון בדקה ה-20, כשאלי כהן המצוין בועט מ-17 מטר מדויק ליד הקורה וקובע 0-1 לעמישב. דווקא לאחר השער המשחק נרגע שכפר קאסם מנסה לתקוף, אך ללא הרבה הצלחה ועם מעט מאוד שחקנים וללא החמצות משמעותיות, אך בדקה ה-35 אלי כהן מקבל כדור בכנף, פורץ לבד תוך שעובר את המגן ומול עבד סרסור קובע 0-2 לעמישב שנשמר עד למחצית.
 
אלי כהן כובש צמד ומוביל את עמישב לניצחון גדול (אלי שמואלי)
 
למחצית השנייה עלו שחקני כפר קאסם שבעצם נראו כשהשלימו עם ההפסד ושחקני עמישב נראו ממוקדים להמשיך במומנטום החיובי ובדקה ה-50 לא התקשו לכבוש את השלישי מכדור קרן של רפי עמרן היישר לראשו של ירדן חתוכה המצוין שקובע 0-3 לעמישב.
 
שחקני עמישב חוגגים בדרך לניצחון חשוב (אלי שמואלי)
 
עמישב המשיכה לתקוף את שערה של כפר קאסם אך קבלת החלטות לא טובה, מנעה את הגדלת התוצאה בכמה שערים, אך זה לא הפריע לדני פרדה המצוין לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-75 לאחר התקפה טובה של עמישב, לא לפני אציל סרסור, שחקנה של כפר קאסם קיבל כרטיס אדום והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים.
 
ספסלה של כפר קאסם נראה חסר אונים (אלי שמואלי)
 
לסיכום: עמישב ממשיכה ביכולת הטובה שלה ומילים טובות ללא ספק מגיעות למאמנה צביקה לוי, שממשיך לעשות חיל בליגה ב' וללא ספק מקומו בליגה גבוהה יותר. מנגד כפר קאסם שואעא חייבת להתעורר, אחרת תמצא עצמה בקרבות ההישרדות שכן התחתית קרובה מתמיד.
 
צביקה לוי בהחלט יכול לחייך לאחר הניצחון (איתן ידגר)
 
צביקה לוי מאמנה של עמישב פ"ת: ״אני שמח על הניצחון, היה משחק טוב שלנו. מגיע שאפו לבחורים שבאים ללמוד כל אימון ומצליחים ליישם את כל הפרמטרים במגרש. זה הולך להיות יותר קשה ממשחק למשחק, לוקחים אותנו ברצינות יתרה, אבל אנחנו לומדים פתרונות לכל תרחיש ומול כל קבוצה״.

שחקני עמישב חוגגים ניצחון גדול (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קליפת השום (קוקו 06-01-2020, 10:00)
    הנצחון שווה כקליפת השום.רק טייבה עולה ליגה.ועמישב לנצח בליגה ב.
  2. קליפת השום (קוקו 06-01-2020, 10:00)
    הנצחון שווה כקליפת השום.רק טייבה עולה ליגה.ועמישב לנצח בליגה ב.
  3. כבודי (נתי 06-01-2020, 16:14)
    כבודי תפסיק להתחבא אחרי המקלדת תתבייש לך כמה שקוף אתה הקנאה אוכלת אותך.
  4. משחקים כדורגל יפה הייתי במשחק עמישב קבוצה מצויינת (עמישב 07-01-2020, 23:34)