אביטן קטן גדול: 0-1 לאיכסל מול באקה

שער של תימור אביטן, הביא למוליכת הטבלה מאיכסל ניצחון יקר נגד באקה אל גרביה. איכסל שומרת על המקום הראשון, באקה מסתבכת יותר בתחתית. חודדה: ״ניצחון חשוב שניקח ממנו 3 נקודות ונשכח את כל השאר, שבוע הבא נגד טמרה זה כבר משחק אחר"

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 05-01-2020
  • 08:29

הפועל איכסל, מוליכת ליגה א׳ צפון אירחה בשישי האחרון את באקה אל גרביה מתחתית הטבלה שהגיעה במטרה להוציא נקודה. באקה הסתגרה בהגנה וכמעט והצליחה במשימתה.

 

איכסל פתחה חזק במטרה לכבוש כבר מהפתיחה ובדקה ה-18 השער הגיע. אמיר לביא מוצא את מוסא טראבין שבנגיעה אחת מוסר לתימור אביטן שכובש מתוך רחבת החמש וקובע 0-1 לאיכסל.  בדקה ה-25 שוב התקפה מסודרת ומהירה של איכסל, אילון אלימלך בפס חכם משאיר את תימור אביטן לאחד על אחד מול השוער ואבירם זיאת מצליח לעצור. תשע דקות עוברות דקה וניר אברג'ל בפריצה סוחפת ממחצית המגרש, משאיר כדור רוחב למוסא טראבין שמחמיץ שער בטוח.

 

המחצית השנייה התנהלה במרכז השדה ללא אירועים משמעותיים ובסיום ניצחון קטן גדול של הפועל איכסל ששומרת על המקום הראשון ומתכוננת לקראת המשחק הבא נגד מכבי טמרה בחוץ. 

 

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, איכסל לוקחת שלוש נקודות חשובות (צילום: חגאג ראחל)

 

אלירן חודדה, מאמנה של הפועל איכסל אמר בסיום המשחק: ״משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ושניקח ממנו רק את 3 הנקודות ונשכח את כל השאר. הראש כבר במשחק הבא."

חודדה התייחס בדבריו גם למשחק נגד טמרה במחזור הבא:" שבוע הבא יש משחק נגד טמרה בחוץ, נתוכנן היטב למשחק חוץ במגרש קשה מאוד וננסה להכשיר את השחקנים שנפצעו למשחק".

תימור אביטן, כובש ומביא שלוש נקודות חשובות לקבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות