אוהד רון מארח את עמוס אעידן: תחזית ליגה א' צפון מחזור 14

השבוע החלטתי לארח את עמוס אעידן שנחשב למלך שערי הליגות הנמוכות בכל הזמנים, שמספרים שכבש מעל 1000 שערים בכל הליגות בישראל. עמוס מכיר את הליגות אולי הכי טוב ועדיין עוקב אחרי המשחקים. עמוס חושב שאיכסל, כאוכב וטירה ינצחו. אבל מה לגבי יתר המשחקים? שווה לראות את דעתו של מלך השערים...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2020
  • 14:34

ונעבור למשחקים:

הפועל הרצליה - עירוני טבריה

אוהד: איזו אכזבה הפועל הרצליה. מי היה מאמין שהמועדון אולי הכי מסודר בליגה א' צפון, או לפחות אחד משניים (יחד עם רובי), יהיה 5 נקודות מירידה. נכון שבתחילת העונה לקחו מאמן שצריך לשלול לו את תעודת המאמן אם הרצליה הציגה כזאת יכולת ירודה תחתיו. אבל גם עכשיו תחת המאמן יגאל אנטבי הקבוצה לא מרשימה. טבריה מנגד מתחילה לעשות סדר בכל הבלאגן שהיה במועדון בשנים עברו, ההנהלה הנוכחית דאגה לסגור חובות עבר, לסגור בוררויות וגם משכורות משולמות הרבה יותר טוב מקבוצות אחרות. טבריה רוצה כבר לסיים את העונה ולתכנן את העונה הבאה. הרצליה עדיין חולמים על פלייאוף, אבל כמו שזה נראה עכשיו הם צריכים להתעניין במאבקי ההישדרות. הרצליה עדיפה, אחרת נראה את ארז בנודיס מתחיל לעשות חימום באזור צומת הרצליה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה

עמוס: שתי קבוצות שצריכות את הנקודות. להרצליה יש מאמן טוב כמו יגאל אנטבי שדוגל בהתקפה. טבריה שכנים שלי, יש לנו סימפטיה אליהם ולכן נלך על חלוקת נקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

מוריס אוזן הגיע לטבריה והקבוצה התחילה להתייצב (עודד חסין)

 

עירוני קרית אתא - בני ערערה

אוהד: אלעד בראון הגיע לקרית אתא והתחיל להביא תוצאות בסדר ביחס למה שהיה והקבוצה מראה יכולת טובה יותר. ערערה זה עוד קבוצה שכנראה מתנהלת כשכונה ואין מה לעשות, כי הם רק עלו מליגה ב' אבל הם עדיין בראש של ליגה ב', אחרת איך אפשר לוותר על מאמן כמו עיסא נוג'ידאת שעשה פלאים במועדון? אם יש צדק קרית אתא תנצח. שהסדר והארגון בקרית אתא ינצח את השכונה של ערערה. ההימור שלי: ניצחון לקריית אתא.

עמוס: אם קרית אתא לא ינצחו את המשחק הזה הם יירדו ליגה. לקרית אתא יש מגרש מאד גרוע ואני לא זוכר אפילו אם אני כבשתי שם גול אי פעם, יש לי שם חבר טוב - יוחאי כהן ובשבילו אני רוצה שינצחו. ההימור שלי: ניצחון לקריית אתא.

 

הפועל מגדל העמק - מכבי טמרה

אוהד: עוד שכונה הפעם שמה של מגדל העמק... אני לא יודע את הסיבה שהדובר והמאמן של המועדון עזבו דווקא עכשיו, יש האומרים שזה בגלל חוסר שקט או איומים, אבל אין לכך הוכחות... מנגד מכבי טמרה עושה עונה מצוינת. איימן חליילה פשוט קוסם עם מה שעשה עם טמרה בחודשיים שהוא נמצא שם. מגדל בבית קבוצה חזקה מאדף אבל כל השינויים שחלו שם אני מקווה שיפסידו. ההימור שלי: טמרה קבוצה יותר טובה ומגיע לה לנצח.

עמוס: קודם כל מילה על אילן סוויסה, כואב הלב כי מדובר בחבר ששיחק נגדי בעבר - איש מדהים שהשאיר קבוצה באמת טובה במגדל העמק, בשבילו אני מקווה שינצחו שיעשה לו טוב. לעומת זאת טמרה נמצאת כרגע בכושר הכי טוב בליגה עם המאמן והחלוץ הכי טובים בליגה. לירון אלימלך מזכיר אותי במיקום ואיימן חלילה שאני החזקתי ממנו בתור שחקן ובתור מאמן, אני חושב הוא צריך להגיע לליגה בכירה מהר מאד. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

אילן סוויסה עזב את מגדל העמק. רק בריאות! (מני בן ארי)

 

הפועל כפר כנא - מ.ס. טירה

אוהד: כפר כנא בעיניי היא אחת הקבוצות החזקות בצפון. מועדון מסודר עם ראש מועצה חולה על כדורגל ומאמן בדמות אחמד סבע, ששווה ליגות בכירות והוא גם יגיע לשם. טירה וחיים סירוטקין בנו קבוצה מצוינת ויש שאומרים שהם יכולים ללכת עד הסוף העונה, כי סגל שחקנים מהטובים בליגה יש להם. ההימור שלי: כפר כנא בבית לדעתי עדיפים והם גם ינצחו. 

עמוס: עמאשה בכושר טוב ואני עוקב אחרי הליגה הזאת וטירה בכושר טוב, כפר כנא אחרי הפסד בדקה האחרונה באיכסל, יבואו במורל ירוד ולדעתי זה יבוא לידי ביטוי. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

האם ההפסד הדרמטי לאיכסל ישפיעו על אחמד סבע וכפר כנא? (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - הפועל אסי גלבוע

אוהד: כאוכב קבוצה נהדרת, אולי מהטובות בליגה והתוצאות בהתאם. אדהם הדיה עושה עונה נפלאה ולדעתי אפילו חלומית, כי גם בחלומות הכי וורודים שלו הוא לא חלם שקבוצתו תיראה כל כך טוב, הם ניצחו  בקלות את טבריה והציגו יכולת מרשימה ומול אסי גלבוע לא רואה סיבה שלא ינצחו. אסי עם כל הסימפטיה שלי אליהם, לא יכולים להוציא אפילו לא נקודה מכאוכב. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

עמוס: כואב הלב מה שקורה באסי גלבוע העונה. קבוצה שאני העליתי אותם ליגה ומאז לא ירדו וכואב לראות מה שקורה שם מבחינה מקצועית. אני מקווה שהם לא יירדו אבל כאוכב ינצחו. זה מגרש קשה מאד לשחק בו, ולכאוכב יש מאמן טוב - אדהם הדיה ואני מחזיק ממנו. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

הפועל איכסל - באקה אל גרביה

אוהד: איזה משחק זה היה אמור להיות... אם בתחילת העונה חשבנו שזה משחק על האליפות, אז באקה אפשר להגיד התפרקה מאז ואבי סבג לא יכול להאשים אחרים, כי בתחילת העונה הוא קיבל כל מה שרק רצה וכל שחקן שהוא הצביע עליו, הוא קיבל. לדעתי הוא מאכזב והוא האשם העיקרי במצב של באקה. העיקר שהוא חושב שהוא המאמן הכי מעוטר בליגה... נו עוד בדיחה... איכסל מועדון חזק עם סגל שחקנים מצוין שאמור לנצח את באקה ולהמשיך הלאה במירוץ שלהם על האליפות. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל שבטח יגרור עוד תירוצים מאבי סבג.

עמוס: איפה שבהאה חליל הולך אני הולך אחריו. בזמנו הוא היה שומר אותי אישית והייתי מפרפר אותו, אבל בתור איש עסקי ואיש של הנהלה אני מאד מחזיק ממנו, מדבר איתו ורואה שהוא יודע מה שהוא עושה. באקה נבנו לעלות ואני אתן להם טיפ, הרבה קבוצות נבנו לעלות אבל בסוף ירדו ליגה אז שיזהרו מזה...יש להם מאמן טוב שידאג שיסיימו מרכז טבלה כל העונה. ההימור שלי: ניצון לאיכסל.

 

האם בסיום המשחק נשמע עוד תירוצים מאבי סבג...? (חגאג רחאל)

 

מ.ס. רובי שפירא חיפה- מכבי צור שלום

אוהד: עוד מועדון שכיף לראות אותו מתנהל הוא רובי שפירא חיפה, המועדון שלדעתי מנוהל כמו הרמות הגבוהות, אך אני לא בטוח שיגיע לשם העונה למרות סגל השחקנים הנהדר, כי כמו שכולם יודעים בליגה בצפון לא מספיק להיות הכי טוב, צריך להיות גם "מקושר" לקבוצות אחרות ואת זה קופל וחבריו לא עושים ולכן הוא צריך להיות הרבה יותר טוב משאר קבוצות הצמרת בכדי לעלות. צור שלום קבוצה חזקה מאד שיש לה הגנה מאד חזקה שיכולה להפתיע את רובי. ההימור שלי: תיקו.

עמוס: זה הדרבי של הקריות. רובי בתקופה פחות טובה ויש לי חבר בצור שלום, חבר להתקפה כמו יגאל אלקסלסי שהיה חלוץ גדול ואני אפרגן לו בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל בני זלפה - מ.ס. דבוריה

אוהד: אם כבר דיברנו על שכונה הנה משחק של שתי קבוצות שחבל שבכלל נמצאות בליגה א'. בני זלפה עם מאמן או חבר הנהלה על הקווים, או איך שלא תקראו לזה... זה פשוט שכונה מה שקורה שם, מנגד דבוריה שבכלל חבל לרשום את השם שלה בטבלה כי מקומה לא בליגה א' והיא מזמן לא הייתה צריכה להיות בליגה ואני אומר חבל שקבוצות כמו דבוריה עולות ליגה וכנראה חייבות כספים ומתנהלות כמו שכונה... בליגה א' צריך רמה אחרת של מועדונים וחבל שאין סלקציה של ההתאחדות או מינימום תנאים כספיים וגם ניהוליים כדי לשחק בליגה א'. ההימור שלי: דבוריה יותר שכונה מזלפה ולכן נראה  לי שזלפה ינצחו. 

עמוס: דבוריה לדעתי אם תפסיד תרד ליגה. לדעתי דרבי מגזר השכנים יסתיים ללא שערים. ההימור שלי: תיקו.

אוהד רון מארח את עמוס אעדין: תחזית ליגה א' צפון מחזור 14

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל לא קונים משחקים אצלכם (רובי חיפה 02-01-2020, 15:41)
  2. חבל לא קונים משחקים אצלכם (רובי חיפה 02-01-2020, 15:41)
  3. אם תקנו תחגגו (רובי חיפה 02-01-2020, 15:42)
  4. אם תקנו תחגגו (רובי חיפה 02-01-2020, 15:42)
  5. אם תקנו תחגגו (רובי חיפה 02-01-2020, 15:42)
  6. אוהד רון (דבוריה וזלפה 02-01-2020, 15:44)
    בושה ושכונה זה מי שכותב תתבייש לך ושתי הקבוצאות נשארות בליגה א בזכות כל מילה שאוסיף מיותרת מעבר שהגמל רואה רק דבשת חברו -אוהד רון תתבייש ותסתכל במראה קודם
  7. הנהלת דבוריה (הנהלת דבוריה 02-01-2020, 16:54)
    אנחנו נתבע אותך תביעה אישית הוצאת לשון הרע
  8. איך עליתם ליגה (דבוריה 03-01-2020, 03:19)
    כולם יודעים איך עליתם ליגה. כולם יודעים שעוד חודש סלאמאת
  9. קבוצות המגזר (אוהד רון 04-01-2020, 22:42)
    אדון אוהד אתה חתיכת גזען רק תוקף את קבוצות המגזר אבל את הניהול של הקבוצות היהודיות אתה לא מזכיר יא חתיכת אפס תבדוק את עצמך קודם לפני שתדבר על אחרים יא שכונה