נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' צפון

המחזור ה-13 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו הצמרת ממשיכה לנצח. איכסל מנצחת את כפר כנא, כואכב את טבריה ו'רובי' שככל הנראה תזכה בניצחון נגד דבוריה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2019
  • 15:14

ונעבור למצטיינים:

שוער: איתי שאול (עירוני קרית אתא)

שוערה של קרית אתא היה מצויין מול צור שלום, היה במקום בכל התקפה של היריבה, עצר מספר מצבים של כיבוש ובעיקר אפשר לרשום את הנקודה הזאת על שמו. זה משחק ראשון העונה שקרית אתא לא ספוגת. שאפו!

 

הגנה:

יזן נאסר (הפועל כאוכב)

מגנה של כאוכב היה מצוין מול טבריה, עשה הגנה והתקפה לכל אורך המשחק, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה של צור שלום ניהל את משחק ההגנה של קבוצתו מאחור, כל כדור היה ראשון בראש ומנע מקרית אתא לכבוש שער. ללא ספק מדובר בבעל הבית של צור שלום במגרש. 

 

משחק גדול לאורי כהן מול זלפה (דודו ספיר)

 

אורי כהן (מכבי טמרה)

מגנה השמאלי של טמרה היה מצוין מול בני זלפה, עזר המון לחבריו בחלק ההתקפי והגיע לשני מצבי הבקעה אותם החמיץ. בצד ההגנתי עשה עבודה נהדרת וסגר את הצד שלו בצורה נהדרת. 

 

קישור:

עמיר אבלס (הפועל מגדל העמק)

השחקן הנהדר של מגדל העמק ממשיך להציג יכולות נהדרות שמתורגמות לשערים. אבלס כבש שער חשוב לקבוצתו וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. שחקן מהטובים בליגה ואין ספק שמגדל העמק עשו נכון שצירפו אותו העונה.

 

משחק מצוין של קאסם מול טבריה (דודו ספיר)

 

קאסם נגאר (הפועל כאוכב)

קשרה של כאוכב יחד עם וואיל חירבאוי היו מצוינים במשחק קבוצתו. קאסם מעבר להיותו פעיל מאד במשחק, גם סיכן את השער וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

סמיר עבדל חי (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה היה במיטבו מול אסי גלבוע, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו ומקביל חילץ כדורים רבים מהיריבה. סמיר בעל הבית של טירה בקישור והוא חתום על הניצחון מול אסי.

 

מחמוד עבאס (מכבי טמרה)

קשרה המצויין של טמרה, היה כרגיל במיטבו ומול זלפה הוא היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו וכבש שער לקבוצתו בדרך לניצחון ענק מול זלפה.

 

התקפה:

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל היה דומיננטי ביותר בחלק ההתקפי של קבוצתו, כבש צמד שערים והיה מסוכן מאד לאורך כל המשחק בדרך לניצחון קבוצתו מול כפר כנא.

 

תימור אביטן כבש צמד נהדר בדרך לניצחון חשוב של איכסל (חגאג רחאל)

 

משה דבורה (הפועל מגדל העמק)

חלוצה של מגדל העמק עבד שעות נוספות במשחק מול באקה אל גרביה, עם פריצות נהדרות וייצור מצבים מסוכנים. דבורה סחט פנדל חשוב שהוביל לניצחון גדול של מגדל על באקה החלשה.

 

לואיס זומה (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה יחד עם החלוץ השני וויאם עמאשה, היו מצוינים מול אסי גלבוע. זומה כבש שער והראה הרבה מהפוטנציאל הטמון בו, שמר על הכדור וכל כדור ראשון היה שלו. זומה חלוץ חזק ששווה ליגות גבוהות.

 

מועמר קראקה, מעבר ליכולות שלו הוכיח לב ונשמה! (חגאג רחאל)

 

מחליף מצטיין: מועמר קראקה (הפועל איכסל)

קראקה נכנס למשחק בדקה ה-82 בישל שער, כבש שער נוסף והרחיק כדור נוסף מקו השער לטובת קבוצתו, וכל מילה נוספת מיותרת. קראקה הוא מכונת שערים ומול כפר כנא הוכיח שהוא שחקן עם לב ונשמה.

 

אילן סוויסה - ווינר אמיתי! (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: אילן סוויסה (הפועל מגדל העמק)

חיים סירוטקין הוביל את קבוצתו מטירה לניצחון גדול על אסי גלבוע, איימן חליילה הוביל את קבוצתו מטמרה לניצחון ענק על בני זלפה, אבל מעל כולם הניצחון של אילן סווסיה ומגדל העמק היה הכי מרשים עם ניצחון חוץ במשחק סופר חשוב. אילן ווינר אמיתי ונקווה רק שיהיה בריא וימשיך לאמן עוד הרבה שנים! 

נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אתא (אחד שיודע 31-12-2019, 15:24)
    תדייקו בעובדות קרית אתא לא ספגה במחזור ה1 נגד אסי וגם בגביע נגד רובי.היתה הצלה אחת במשחק של השוער
  2. תגובה לאחד (שרון 31-12-2019, 19:01)
    הצלה אחת שהצילה אותם מהפסד! שוער הכי טוב בליגה איתי שאול
  3. הפועל פתח תיקווה (איך ויתרו על משה דבורה 31-12-2019, 19:45)
    משה דבורה אחד השחקנים הטובים שגדלו במחלקת הנוער יותר טוב מכל החלוצים שיש היום בקבוצה איך שיחררו אותו ? ולמה לא מחזרים אותו בינואר ?
  4. מי זה איימן חלאילה (אסף 31-12-2019, 23:02)
    ללא היכולת של השופטים עד היום הוא ללא נקודות הסיבה ידועה תבדקו אפה הוא מאמן והוא לא הצליח באף קבוצה
  5. עם כל הכבוד למאמן סויסה מאחל לו בריאות שלמה. הבחירה לא נכונה כי השופט עשה את העבודה למגדל נגד בקה אב (ראמי 01-01-2020, 13:25)
    עם כל הכבוד למאמן סויסה מאחל לו בריאות שלמה. הבחירה לא נכונה כי השופט עשה את העבודה למגדל נגד בקה אבלס כן אבל דבורה!!!