סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 17

אנו במחזור ה-17, תקופה של אמצע העונה, כאשר רואים מגמות ברורות גם בצמרת וגם בתחתית. 4 קבוצות נגד הירידה, 3 רצות בצמרת ושאר הליגה בבטן ענקית שפשוט מעבירות את העונה הזו בנחת. שווה לראות את התחזית השבועית של סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-12-2019
  • 08:06

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל עכו

אחי נצרת בעונה גרועה ובסכנת ירידה ממשית. הפועל עכו עם 4 נקודות מ-6 בשני המשחקים האחרונים ובמומנטום מצוין. חביבאללה מוסיף הרבה כח ומהירות להתקפת עכו ולאחי נצרת יהיה קשה להתמודד עם זה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל נוף הגליל

כפר קאסם הפסידה לעכו וקטעה מומנטום טוב. נוף הגליל התייצבה החודש עם תוצאות טובות והעפלה לשמינית גמר גביע המדינה. לדעתי תהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-בני לוד

הפועל עפולה לקחו נקודה במשחק החוץ מול הפועל פ"ת ולמרות מיקומה בטבלה-קשה לנצח אותה ומשחקיה צמודים מאוד. זה משחק שהוא כמו גמר גביע בשבילה והיא חייבת לנצח את הקבוצה החלשה בליגה והמועמדת הראשית לירידה-בני לוד. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

שמעון אבוחצירה יכול להוביל את קבוצתו לניצחון מול כל קבוצה (באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רמה"ש-הפועל פ"ת

רמה"ש איבדה קצת גובה בחודש האחרון אבל כך גם הפועל פ"ת. ההתקפה של רמה"ש בראשותו של שמעון אבוחצירא, יכולה להתפוצץ בכל רגע ואני מאמין שבמשחק הבית הם יעשו זאת. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל אשקלון-בית"ר ת"א

בית"ר ת"א עם חודש מצוין, התאוששו מפתיחת העונה החלשה וכעת נמצאים כבר במקום הרביעי! אשקלון בחודש גרוע עם הפסדים רבים. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

האם שלומי דורה ישיג נקודות גם במחזור הקרוב? (דני מלניצקי)

 

מכבי פ"ת-הפועל ראשל"צ

ראשל"צ הפסידה במחזור האחרון לקטמון. הפסד שפתח את המאבק על הכרטיס השני לליגת העל. הפסד נוסף, הפעם למוליכה, יכול ליצור כדור שלג ולהוריד לקבוצה את הביטחון. מנגד, מכבי פ"ת כבר הוכיחה שהיא מעל הליגה ואף הדיחה את קרית שמונה בגביע בדרך לשמינית גמר גביע המדינה. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

עופר טסלפפה יוצא למשחק העונה בפ"ת (מני בן ארי)

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל ר"ג

אום אל פאחם כבר הוכיחו בגביע מול מכבי ת"א שבבית הם יכולים לנצח כל קבוצה בארץ. מקווה בשבילם שלא ייכנסו לאופוריית הגביע ויזנחו את הליגה. הקבוצה מרוחקת 8 נקודות מהמקום השני במחזור בו שתי המובילות נפגשות למשחק עונה וזו ההזדמנות שלה לצמצם פערים. ר"ג עם ניצחון במחזור הקודם ועונה שלווה בבטן של הליגה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

אום אל פאחם יכולה לנצח כל קבוצה בבית (חגאג רחאל)

 

הפועל קטמון-בני סכנין

קטמון התקרבו מרחק של שתי נקודות לראשון לציון לאחר הניצחון עליהם במחזור הקודם ולא לנצח את סכנין בבית לאחר משחק שכזה זה כמו לבעוט בדלי. סכנין בעונת פרווה ומרוחקת כבר 11 נקודות מהמקום השני המוביל לעליית ליגה. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

הוסף תגובה
תגובות