בספורטינג תל אביב רעבים להצלחה

לקראת המשחק המסקרן של ספורטינג ת"א מול בני רעננה, לקחנו את יונתן מיימון, מי שבנה את הקבוצה לראיון, "השנה הליגה לא דומה לשנים קודמות", מקומנו בליגה ב' ". לקראת בני רעננה: "חייבים לקחת את הנקודות בכדי להגיע למטרה"

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 26-12-2019
  • 07:18

ספורטינג ת"א הוקמה לפני כ-4 שנים והמטרה הייתה לעלות לליגה ב'. יונתן מיימון בנה קבוצה חזקה והביא שחקנים מנוסים ששיחקו בליגות גבוהות והמטרה שימשיכו שנים רבות בפרויקט. בקבוצה משחקים שחקנים ששיחקו מליגת העל, לאומית, ליגה א' ו-ב' כמו ארז כובני מהפועל כפ''ס, יגל קוזחי מהפועל אום אל פאחם, בן נחמני, סהר דנן, ציון אשטגה ועירון כהן מהפועל חדרה, אסף חלוואן מהפועל הוד השרון, דניאל ביטון מעמישב פ''ת, עומר דייגי מבית"ר כפ''ס בר גל מבקעת הירדן, עמרם אוטמזגין מפרדסיה, אושר גוואטה, תום אלחדד ואברהם ימרהן הגיעו מפרדס חנה, יעקב יואבוב משמשון בני טייבה, דור בללי וגיא פוקס הצעירים ואבי מלאש השחקן המהיר בליגה מכפר יונה.

 

יונתן מיימון בנה קבוצה חזקה שרוצה להגיע לליגה ב'

 

יונתן איך אתה מסכם את הליגה עד המחזור האחרון?

"אני חושב שהליגה השנה לא דומה לשנים קודמות. בשנה שעברה כל הקבוצות יכלו לנצח בכל משחק כל קבוצה, השנה יש קבוצות חזקות ויש קבוצות חלשות ומתחילת העונה עד סופה יודעים שרק חמש קבוצות תרוצנה בצמרת עד סוף העונה, ספורטינג תל אביב, פרדסיה, רעננה, אריאל וטירה".

מה אתה יכול להגיד על היכולת של קבוצתכם העונה?

"אני יכול להגיד ששלוש שנים אנחנו בונים קבוצה חזקה עם סגל של 90 אחוז מהשחקנים קבועים ואנחנו משחקים ברמה יותר גבוהה מליגה ג' ומקומנו בליגה ב' ".

מה המטרות של הקבוצה העונה?

"המטרה ברורה! לסיים במקום הראשון שמוביל לליגה ב'. אנחנו באים לכבד כל קבוצה בכל משחק נגדנו, לעבוד קשה בשקט עם מנטליות ספורטיבית והעיקר להיות הקבוצה ההוגנת בליגה וגם בליגה ג להיות מקצועיים".

ספר לנו איך התרשמת מהליגה שלכם העונה?

"הליגה השנה חזקה כמו שנה שעברה, אבל רק חמש קבוצות מתחרות על העלייה. ב''ה אנחנו כרגע הקבוצה היחידה ללא הפסד ומשחקים ברמה גבוהה. היו שלושה משחקים שלא שיחקנו טוב נגד מ.ס נתניה, פרדסיה וצעירי טירה, אבל האופי של הקבוצה והאווירה המצויינת שהיא כמו משפחה מנעה מאיתנו להפסיד".

במחזור הקרוב אתם פוגשים את בני רעננה. איך תתכוננו למשחק הקשה?

"אנחנו נבוא מוכנים עם סגל מלא נגד קבוצה חזקה ולא מזלזלים בהם, אבל אנחנו יודעים שחייבים לקחת את הנקודות כדי להגיע למטרה".

מי לדעתך השחקנים הטובים בליגה?

"לפי דעתי רוב השחקנים הטובים בליגה נמצאים בקבוצתי, אבל יש עוד שחקנים טובים מקבוצות אחרות כמו שי רוטמן, עדן זלמן, אלון כתר, איתי בר דוד, אוראל טובי, שובל צרפתי, מוחמד גינדיה ותמיר בן עמי".

מה הצפי של הקבוצה בשנים הבאות?

"כרגע אנחנו בליגה ג' ורוצים לברוח מהר וללכת רחוק בכדורגל הישראלי. זה פרוייקט של הקבוצה והמטרה שלנו להגיע בשנים הבאות עד לליגת העל".

בספורטינג תל אביב רעבים להצלחה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏איש יקר ‏‏ועמיתי שחסר בכדורגל ישראלי‏ (אבי 26-12-2019, 13:38)
    ‏איש יקר ‏‏ועמיתי שחסר בכדורגל ישראלי‏