כבר לא רעננה: 0-2 לעירוני אריאל מול בני רעננה

עירוני אריאל אירחה במגרשה הביתי למשחק צמרת את המוליכה בני רעננה לעיני 70 צופים. צמד של יובל לוי העניק לאריאל ניצחון חשוב 0-2 על בני רעננה ופתח את מאבק העלייה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 24-12-2019
  • 08:08

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק 

 

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהתלהבות ושלחו את כל הכלים ההתקפיים.  בדקה החמישית כדור קרן לרעננה, יניב אוסטרובסקי מרים לרחבה לאופיר חלוואני שבועט החוצה. בדקה ה-10 קרן לאריאל, בר פולק מרים כדור לרחבה ליובל לוי שנוגח מקרוב לשער, אך שוער רעננה הוסף את הכדור בזינוק יפה. בדקה ה-19 התקפה לרעננה מימין, גיא פסטרנק מרים לרחבה לאופיר חלוואני שמקרוב בועט החוצה ומחמיץ הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-30 עוד התקפה לרעננה, אופיר חלוואני בועט כדור מ-25 מטרים ליד הקורה. שבע דקות לסיום המחצית, התקפה מימין לרעננה בה אור עידה שולח כדור לרחבה ליניב אוסטרובסקי שמפספס בגליץ את הכדור שיוצא החוצה. בדקה 42 בר פולק מרים כדור לרחבה לסנדו אבו פרטיי שמוציא כדור רוחב ליובל לוי שמקרוב בועט פנימה וקובע 0-1 לאריאל בירידה להפסקה.

 

שחקני אריאל חוגגים את שער היתרון

 

בדקה ה-50 התקפה לרעננה, אופיר חלוואני בועט מתוך הרחבה ושוער אריאל הודף, הכדור מגיע ליניב אוסטרובסקי שנוגח חלש ושוער אריאל קולט את הכדור בידיו. בדקה ה-60 כדור עונשין לרעננה, כריסטיאנו דה סנטוס מרים לרחבה, הכדור מגיע לגיא פסטרנק שבועט מקרוב ושוער אריאל מזנק וקולט את הכדור... בדקה 70 כדור עונשין לאריאל, בר פולק בועט ושוער רעננה הודף מצוין ומונע את השני מאריאל. בדקה 75 הורחקו בר פולק מאריאל ואשרי אברגל מרעננה בגלל עימות ביניהם. 12 דקות לסיום, עבירה של אייסו וסיהון על יניב אוסטרובסקי והמשחק התחמם והתפתח למכות במגרש במשך כ-10 דקות עד שהשופט הרגיע את הרוחות. לאחר שהמשחק חודש, עבירה גסה של דוד שקורי על שחקן אריאל שמקנה לו את הכרטיס האדום. רעננה נשארת ב-9 שחקנים בדקות הסיום.

 

דוד שקורי רואה את האדום ויורד מכר הדשא

 

בדקה ה-82 כדור עונשין לרעננה ממרחק של 20 מטרים משער אריאל, גילי מועלם בועט כדור מצוין לשער, אך שוער אריאל מזנק וקולט מצוין. שתי דקות לסיום המשחק אריאל יוצאת להתקפה, עדן זלמן מכניס כדור חכם בין שני שחקני רעננה, הכדור מגיע ליובל לוי שמול השוער מגלגל פנימה, משלים צמד וקובע 0-2 לאריאל.

 

צמד של יובל לוי העניק לאריאל ניצחון חשוב 

 

בדקה ה-90 התקפה לאריאל מימין, יוסי מסיקה שולח כדור לעדן זלמן שבועט ממרחק של 16 מטרים לשער והכדור יוצא החוצה ובסיום אריאל מנצחת את בני רעננה ופותחת את מאבקי הצמרת.

 

אתר גולר מאחל מזל טוב לאיתן אשכנזי, שחקנה של אריאל שהתחתן ביום חמישי בערב.

שחקני אריאל חוגגים ניצחון חשוב מול בני רעננה

הוסף תגובה
תגובות