ניצחון יקר לעמישב מול כפר ברא

משחק קצוות היה אמש במגרש בכפר ברא כאשר הפועל המקומית הממוקמת במקום ה-13 בתחתית הליגה אירחה את עמישב פ"ת שלאחר שינויים רבים במצבת השחקנים, מחפשת את הדרך לתוך הפלייאוף של הליגה ולשם כך החתימו את צביקה לוי המוכשר, אולי בכיר המאמנים בליגה. במשחק עצמו עמישב ניצחה 3-2 והתקרבה לחבורת הצמרת. כפר ברא? הסתבכה עוד יותר בתחתית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-12-2019
  • 08:47

כבר מפתיחת המשחק ניכר היה שעמישב באו לתקוף וכפר ברא הסתגרו במחצית המגרש שלהם וניסו לצאת למתפרצות, אך ללא הצלחה. עמישב החזיקו בכדור אך היו מעט פזיזים בקבלת ההחלטות, מה שלא מנע מנם לתקוף גלים גלים את שערו של ליאור פזטל, שוערה של כפר ברא שמנע שערים בטוחים.

בדקה ה-20 בניגוד למתרחש במגרש, התקפה מתפרצת של ברא ונאיביות בהגנת עמישב העלו את המארחים ליתרון של 0-1.


בעמישב לא התרגשו מהשער והמשיכו לתקוף כאשר חילוף של צביקה לוי בדקה ה-30 שלח את דני פרדה למערכה ובכך הכניס עוד מחץ להתקפות הקבוצה ובדקה ה-43 למשחק. איתי נייברג קובע 1-1 בנגיחה וקובע את תוצאת המחצית. 

 

פתיחת המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה, כשעמישב מחזיקה את הכדור ומנסה לפרוץ את הגנת כפר ברא שעמדה עם 11 שחקנים בתוך החצי שלה. בדקה ה-57 אלי כהן הוכשל ברחבה ע"י אמיר לב, בלם כפר ברא ודני פרדה המצוין לא התבלבל וקבע 2-1 לעמישב. המהפך הושלם.

 

לאחר השער של עמישב, כפר ברא שלחה שחקנים להתקפה במטרה ולנסות להשוות את התוצאה, אך ללא הצלחה יתרה ודווקא עמישב הייתה זו שעלתה על לוח התוצאות בפעם השלישית, לאחר שאלי כהן קיבל כדור מ-16 מטרים, לא התבלבל ומול השוער קבע 3-1 לעמישב.

 

אלי כהן (כובש השער השלישי) חוגג יחד עם בן אוזן (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-80 התקפה של כפר ברא עם סגירה לא נכונה של מגן עמישב ובלבול בהגנה קבעו 3-2 ובכך יצרו דקות של לחץ במשחק של עמישב למרות שברא נשארו בתשעה שחקנים לאחר שתי הרחקות. אך למרות הלחץ שנוצר, עמישב הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ולהשיג ניצחון חשוב. בסיום ניצחון מוצדק לעמישב פ"ת שמתקדמת לכדי 2 נקודות מהמקום השלישי וכנראה שהמהפכה שביצע צביקה לוי מתחילה לתת אותותיה ועמישב בדרך הנכונה.

כפר ברא תנסה להיחלץ מהתחתית הצפופה, אך כמו שזה נראה הם ילחמו שם עד לסוף העונה. 

 

צביקה לוי, מאמנה של עמישב בתגובה לאחר המשחק: ״זה היה משחק קשה מאוד במגרש קשה מאוד, אבל מההתחלה היריבה נסוגה אחורה ונתנה לנו את הכדור ללא שום לחץ, אך לא הצלחנו להביא את הכדורגל שלנו שמאפיין אותנו בשבועות האחרונים והיינו מסורבלים. צריך לדעת לנצח משחקים כאלה גם כשלא הכי יעילים ואנחנו מסתכלים קדימה. הליגה עוד ארוכה״.

לגבי המטרות של הקבוצה אמר צביקה: ״מהרגע שהגעתי עשינו שינוי אני ושלומי דוד (המנהל המקצועי) במצבת השחקנים של הקבוצה במטרה לנסות ולייצב את המערכת. לשמחתי אנחנו בכיוון הנכון ומקווים שנצליח להיות בפלייאוף העליון. כמובן שנצטרך להתחזק, אבל נבחר בפינצטה את השחקנים שיוכלו לעזור לנו בהמשך העונה״.

צביקה לוי יכול לחייך בסיום הניצחון החשוב מול כפר ברא (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צביקה מאמן מצויין יאלה עמישב ליגה א מחכה (אוהד עמישב 24-12-2019, 01:04)