דודו חלף מאוכזב: הדרבי של טייבה הסתיים בתיקו

הדרבי הגדול של טייבה בין צעירי טייבה ובני טייבה הסתיים בשוויון 1-1. דודו חלף מאמן בני טייבה בתגובה: "מאוכזב מהתיקו, היינו שווים ניצחון", לגבי ההמשך אמר חלף: "נתחזק במספר עמדות ונתמודד עד סוף העונה בחלק העליון של הטבלה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2019
  • 07:45

הדרבי של העיר טייבה, בין צעירי טייבה לשמשון בני טייבה הסתיים בתיקו 1-1 ולאחר המשחק שמענו את מאמנה של בני טייבה דודו חלף שהיה די מאוכזב מהתוצאה ויודע שקבוצתו הייתה שווה ניצחון במשחק והוא מסכם את המשחק: לאחר שקבוצתו הובילה ברוב שלבי המשחק: "אני מאוכזב בגלל שהובלנו וקיבלנו את השוויון קרוב לסוף ומצד שני  מלא בגאווה. השחקנים שלי פשוט נתנו הכל, נלחמו והקריבו את גופם. יצאנו עם פציעות והרחקות". 

 

צעירי טייבה פספסה הזדמנות לעלות לפסגה (איתן ידגר)
 

דודו המשיך ואמר על היריבה ועל קבוצתו: "צעירי טייבה קבוצה ברמה גבוהה, כל שחקן שם בקלות יכול לשחק בליגה א' והם יתמודדו עד הסוף על העלייה. אנחנו קבוצה שונה ומעורבת יותר, התלכיד שלנו בנוי יותר משחקני בית ונוער, וזה אולי פחות איכותי אבל עם יותר נשמה וזה מה שאני מחפש בקבוצות שלי - שתהיה שייכות ולכסף יהיה משקל קטן בהצלחה".
 

דודו חלף רוצה לצמצם את הפערים מקבוצות הצמרת עד לסיום הסיבוב

 

לגבי המשך העונה אמר דודו: "כמו שאמרתי אנחנו עם הפנים כלפיי מעלה ומנסים להתחזק בשחקנים מנוסים שיעזרו לנו להתמודד בחלק העליון של הטבלה. עד לסיום הסיבוב נשארו שני משחקים, נקווה לעבור אותם בהצלחה ולצמצם את הפער מהפסגה כמה שאפשר".
 

דודו חלף מאוכזב מהתוצאה בדרבי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אז למה חגגת בסוף כאילו זכית במונדיאל אדון דודו ?! (יוסף סבית 18-12-2019, 11:00)
  2. ניטראלי (דאוד 18-12-2019, 19:34)
    למה כי ברגע שאתה מוביל ברוב שלבי המשחק אז זה אכזבה גדולה .אבל לצד זה הורחק שחקן ונפצע שחקן חשוב אז זאת הייתה שמחה מעט עצובה .
  3. ניטראלי (דאוד 18-12-2019, 19:34)
    למה כי ברגע שאתה מוביל ברוב שלבי המשחק אז זה אכזבה גדולה .אבל לצד זה הורחק שחקן ונפצע שחקן חשוב אז זאת הייתה שמחה מעט עצובה .