התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-אלי חורש

לקראת המחזור ה-12 בליגות ג' ולאחר שבשבוע שעבר ניצח את יניב אבדר, אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע בליגות ב' ו-ג' ולתחזית הוא מארח את אלי חורש, המנהל האגדי של הפועל קרית אונו שראה הכל ומכיר כל דבר בליגות הנמוכות.

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 11-12-2019
  • 09:10

הפועל קרית אונו – עירוני בית דגן

קריית אונו פתחה מצוין את העונה והוליכה את הטבלה, במחזורים האחרונים היא קצת נחלשה ואיבדה את ראשות הטבלה לבית דגן שאותה תפגוש עם מלך השערים שלה - אלמוג כהן. משחק שקול כל תוצאה אפשרית!

שמואלי -  x

חורש - 1

 

האם אודי כבודי ינצח את מוליכת הטבלה מבית דגן? (אלי שמואלי)

 

צעירי טייבה – שמשון בני טייבה

הדרבי של טייבה על כבוד העיר. צעירי טייבה במקום השני עם התקציב הגבוה בליגה וסוללת הכוכבים, גד עובדיה, גמליאל פרץ וגיל גילקרוב, תארח את שמשון בני טייבה מהמקום הרביעי שמגיעה לאחר ניצחון ביתי על עמישב פ''ת. משחק חשוב לשתי הקבוצות בו כל תוצאה אפשרית.

שמואלי - 1

חורש - 1

 

הפועל ירוחם - מ.ס. שיכון המזרח

ירוחם שנמצאת במרכז הטבלה, מגיעה לאחר הפסד לשדרות ותנסה להתאושש בביתה כשהיא תפגוש את שיכון המזרח השלישית בטבלה, עם ההגנה הטובה בליגה שמגיעה לאחר ניצחון ביתי על מעלה אדומים.

שמואלי - 2

חורש - 1

 

עירוני נתיבות – מ.ס דימונה

נתיבות מהמקום 12 שנמצאת בתחתית וכבשה הכי מעט שערים בליגה, מארחת את דימונה מהמקום השני עם ההתקפה הטובה בליגה שמגיעה לאחר ניצחון גדול על רהט. השאלה אם תהיה לנו הפתעה...?

שמואלי - 2

חורש - 2

 

עירוני בני כאבול - איחוד בני מגדל כרום

עירוני בני כאבול מהמקום הרביעי מגיעה לאחר ניצחון על מעלות תרשיחא והיא חייבת ניצחון כדי להיצמד לצמרת, מארחת את המוליכה מגדל כרום עם ההתקפה וההגנה הטובה בליגה, שעדיין לא הפסידה העונה ומגיעה לאחר שהביסה 12-0 את אחווה ירכא.

שמואלי - 2

חורש - 1

 

עירוני נשר - איחוד בני כפר קרע

עירוני נשר המוליכה עם ההתקפה וההגנה הטובה בליגה, עם החלוץ הטוב בליגה - אבי מלכה, שכרגע בודדה בפסגה, מארחת את איחוד בני כפר קרע השלישית בטבלה שרחוקה רק 4 נקודות. משחק חשוב לשתי הקבוצות וכל תוצאה אפשרית במשחק הזה.

שמואלי - 1

חורש - 1

 

מוליכת הטבלה, רמת ישראל יוצאת למשחק חוץ ברמת גן (אלי שמואלי)

 

ספרטק רמת גן - הפועל רמת ישראל

ספרטק רמת גן מתחתית הטבלה שסופגת הרבה שערים העונה, מארחת את המוליכה רמת ישראל עם ההתקפה הטובה בליגה עם החלוצים יניב אבדר ובן דיין, שלא מפסיקים לכבוש בכל שבוע.

שמואלי - 2

חורש - 2

 

בני יצ'אלאל תארח את בני אשדוד

 

בני יצ'אלאל - בני אשדוד

בני יצאלאל במקום השני וצמודה למוליכה בית"ר אשדוד עם ההגנה הטובה בליגה, מגיעה לאחר ניצחון ביתי על גן יבנה ומארחת את בני אשדוד שמתאוששת משבוע לשבוע ונמצאת במרכז הטבלה ובמגמת עלייה לכיוון הצמרת.

שמואלי - 1

חורש - 2

 

בני רעננה – הפועל אורנית

מוליכת הטבלה בני רעננה שנמצאת בכושר טוב מתחילת העונה, מגיעה לאחר ניצחון על בני הרצליה והיא מארחת את אורנית מאמצע הטבלה שמגיעה לאחר תיקו מול בני טירה.

שמואלי - 1

חורש - 1

אלי חורש, מנהל קבוצת הפועל קרית אונו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד 2 משחקים מעניינים שלא סוקרו כאן (ברק 11-12-2019, 13:53)
    ביתר פ"ת מול הוד השרון ועוצמה חולון נגד ביתר ר"ג, 2 משחקים על 6 נקודות
  2. ליגה ג' לא מענינת למעט ל6 -5 משחקים בעונה שקובעים משהו עדיף שתתרכזו בליגה ב' ( חזי 11-12-2019, 17:18)
    ליגה ב' יחסית מתעצמת ההבדלים לא ענקיים בין התחתית למרכז טבלה וצמרת ויש רמה הצמרת הגבוה שווה לחצי מקבוצות ליגה א'..ליגה ג' ממש שיממון אין מאצ' בין רוב קבוצות הצמרת בליגה משלהם מרכז טבלה ותחתית חלשים מאוד כשהתוצאה ברורה מראש.
  3. השקמה תעלה היום על מוקש ולא תנצח. (דניאל שאוט 13-12-2019, 11:42)
    התגובה הזו נכתבת לפני המשחק שיפתח ב 13:15 מצפים למשחק אש, נקווה שלא נתבדה. אם חולון ינצחו היום, שזו תחשב להפתעה גדולה, רוב הסיכויים שחולון לא יפסידו עד סוף העונה. מאמן חולון הצליח ממש להוציא מים מן הסלע, הביא שחקנים מן היקב ומן הגורן וסוף סוף יש קבוצה שמשחקת חזק וטוב. ט.ל.ח.
  4. תגובה ל 2 הרצחת וגם ירשת ? (עמנואל כץ 13-12-2019, 11:52)
    מתוכן תגובתך נראה לי שאתה לגמרי מבין עניין ואני אף מסכים איתך אבל להציע לסקר פחות ליגה ג' זה ממש להיות באופסייד. זה בפירוש לא צריך להיות זה על חשבון זה, הכי נכון זה להכפיל את הסיקור כי יש קהל קוראים גם לזה וגם לזה. הסיקור והחשיפה מקדמים ומכבדים את השחקנים שבאים מאהבה לשחק כדורגל ללא תמורה. תפרגן תאמין לי זה עוזר.
  5. בית דגן היום זה היום (שפי ישי 13-12-2019, 12:07)
    אני חוליגן ששונא את בית דגן היום נאכל אותכם כמו צ'יפס מטוגן וגם נלעס לכם את הדגדגן