ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-12

המחזור ה-12 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור... היה לנו 26 שערים כששדרות, שיכון המזרח, קרית מלאכי, באר שבע, מודיעין, דימונה ובני אילת מנצחות בבית והמשחק בין גדרה ליבנה הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-12-2019
  • 13:01
עירוני גדרה – בית"ר יבנה: 0-0
עירוני גדרה אירחה במגרשה את בית''ר יבנה למשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות היו עסוקות בלא לספוג, בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. גדרה סיימה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דוד פפיסמדוב בדקה ה-71.
עירוני שדרות – הפועל ירוחם: 0-3
שדרות אירחה במגרשה את ירוחם. שדרות פתחה היטב ובמחצית הובילה 1-0 משערו של מתן כהן. במחצית השנייה שדרות המשיכה ללחוץ והוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של רפי עמוס ומתן כהן שהשלים צמד. בסיום 3-0 חלק לשדרות.
מ.ס דימונה – צעירי רהט: 1-6
דימונה השנייה בטבלה אירחה את רהט מהתחתית. רהט עלתה ראשונה ללוח התוצאות לאחר שערו של אתיהי הוסאם בדקה ה-7. יתרונה של רהט החזיק 5 דקות ומאותו הרגע דימונה לא עצרה עד לסיום, תוך שהיא כובשת שישה שערים מרגליהם של משה אביטן, סולימאן אבו כף וצמדים של משה אסולין ודודו כהן ובסיום 6-1 ענק לדימונה שמקבלת תוצאה נהדרת מאילת ומצמצמת את הפער מכסייפה ל-2 נקודות בלבד.
 
שחקני דימונה עם תצוגת כדורגל מרשימה
 
מ.ס שיכון המזרח – בית"ר מעלה אדומים: 1-4
שיכון המזרח מהמקום השלישי אירחה במגרשה את מעלה אדומים מהתחתית. פערי הרמות נראו מן הפתיחה ובדקה ה-27 שיכון המזרח הובילה 4-0 משערים של דקל כחלון, מתן אפריאט וצמד של ליאו אמסיס. מעלה אדומים הצליחה רק לצמק על סף המחצית משערו של דניאל דרעי שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 4-1 גדול למרעננת הרשמית של הליגה.
מכבי קרית מלאכי – עירוני נתיבות: 0-3
קרית מלאכי המתאוששת אירחה במגרשה את נתיבות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה קרית מלאכי לחצה ועד הדקה ה-62 הכריעה את המשחק עם לא פחות משלושה שערים מרגליהם של דניאל אטיאס, דייב פינטו וארנון טמיר. בעקבות הניצחון קרית מלאכי עולה למקום השישי כשיש לה משחק חסר. 
מ.ס באר שבע – בית"ר קרית גת: 0-1
באר שבע אירחה את קרית גת, שער אחד בודד של יקיר אזולאי בדקה ה-24 הכריע את גורל המשחק לטובת מ.ס באר שבע שמכוונת השנה לעבר הפלייאוף העליון. באר שבע סיימה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מני הגאי. קרית גת מצידה תשמח להבטיח את מקומה בליגה ללא מלחמות מיותרות.
עירוני מודיעין – הפועל לוד: 1-2
עירוני מודיעין אירחה במגרשה את הפועל לוד, לוד עלתה ליתרון תוך 2 דקות מהפתיחה משערו של נתנאל ניגרקר. עד למחצית מודיעין ביצעה מהפך מרגליו של אור אליהו ובסיום 3 נקודות יקרות למודיעין. 
 
שחקני  אילת וכסייפה לפני המשחק (רון בלומנטל)
 
בני אילת –מ.ס כסייפה: 1-3
בני אילת אירחה במגרשה את המוליכה וחוללה את ההפתעה של המחזור! אילת פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-0 מרגליהם של דניאל אלמלח ואיליי אלימלך. בדקה ה-64 כסייפה חזרה למשחק משערו של סיאף אל הואשלה, אבל 13 דקות לסיום דניאל אלמלח משלים צמד וקובע את תוצאת המשחק 3-1 סנסציוני לבני אילת שמנחילה לכסייפה את ההפסד הראשון העונה. 
 
שחקני אילת חוגגים את הניצחון הגדול (רון בלומנטל)
 
מצטייני המחזור
שחקן המחזור: דניאל אלמלח שחקנה של בני אילת עם צמד בניצחון על המוליכה מכסייפה (רון בלומנטל)
 
מאמן המחזור: לשרון חוגמן מאמנה של אילת עם הפתעת המחזור.
קבוצה מצטיינת: בני אילת עם ניצחון ענק על המוליכה מכסייפה. 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-12

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה (יחיאל 09-12-2019, 17:43)
    כל הכבוד לאילת מאמין שגם השבוע כסייפה לא מנצחים יש שמה בלגן גדול
  2. כסייפה זה בלוף אחד גדול (מוריס 09-12-2019, 20:56)
  3. אזולאי (רוני 10-12-2019, 07:17)
    כסיפה לו תעלה ליגה אמרתי את מיזמן