"זלפה קבוצה טובה מאד שניתן לה את הכבוד שמגיע לה״

עידן ויצמן, הוא אחד הבלמים הטובים והמנוסים בליגה א' צפון, בעל עבר עשיר בליגות הגבוהות. אחרי עונה מוצלחת במדי רובי שפירא אשתקד, הוא עבר לשחק בהפועל מגדל העמק והלך בעקבות המאמן אילן סויסה איתו שיתף פעולה בעבר, על מנת לתרום מניסיונו לסגל הצעיר ולחבר את הקבוצה. המחזור הקודם הסתיים בהפסד מאכזב לרובי, קבוצתו הקודמת, אך הבלם המוכשר מאמין בתלכיד שנבנה במגדל העמק העונה כשהפנים קדימה לבני זלפה במחזור הבא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 25-11-2019
  • 12:27

אחת ההחתמות המסקרנות שנעשו בליגה א' צפון העונה, היא הגעתו של הבלם המנוסה עידן ויצמן להפועל מגדל העמק אחרי עונה מוצלחת עבורו בהפועל רובי שפירא. ויצמן, מי שנחשב לבלם בעל ניסיון רב ברמות הגבוהות, הגיע במטרה להוביל ולחבר את הקבוצה שבנו אילן סויסה ומוטי קריספיל, כשכעת היא תופסת את המקום העשירי בטבלה עם 10 נקודות בקופה. ולמרות התוצאה המאכזבת עבורם במחזור שהתקיים לפני הפגרה מול האקסית רובי שפירא, ויצמן וקבוצתו כבר עם הפנים קדימה לבני זלפה.

 

עידן, מה הוביל אותך למגדל העמק העונה?

"אילן סויסה. חד משמעית! אני יכול לספר שהיו שתי פניות מהמועדון בשנים האחרונות כשהפעם הכי רצינית הייתה בעונה שעברה אבל דברים לא הסתדרו. היום אני יכול להגיד שעשיתי את הבחירה הנכונה ומגיעות מילים טובות למוטי קריספיל, דרור כהן וראש המערכת יוסי פורטל שאחראיים לכך שאני פה".

המחזור הקודם הסתיים בהפסד לאקסית שלך , איך התחושה?

"אגלה לך שזה היה ההפסד הראשון שלי לרובי שפירא בליגה א׳ בשלוש עונות. היה כיף לראות את החברים משנה שעברה ולהפסיד זה תמיד מבאס, אבל אם להפסיד אז כמו שהפסדנו - משחק טוב שלנו שנתנו הכל והיינו עדיפים על היריבה. אם נמשיך לשחק כמו החודש האחרון שלפני הפגרה, אז כמו שאמרתי בתחילת הראיון, הדרך והכיוון שלנו זה למעלה".

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"מגדל העמק המועדון הכי מסודר בליגה א'. אנשים טובים,מוסר תשלומים מעולה. בשנים האחרונות הקבוצה דשדשה בתחתית והשנה החליטו לשים לזה סוף. המועדון רוצה להרגיש צמרת. נכון להיום אנחנו באמצע אבל הכיוון והדרך שלנו היא רק למעלה".

 

עידן ויצמן הגיע להוביל את מגדל העמק בעקבות המאמן אילן סויסה (צילום: באדיבות דוברות מגדל העמק)

 

האם צפויים להיות שינויים בקבוצה בקרוב?
"שינויים? לא חושב שצריך. לא כרגע לפחות. משה דבורה חתם לאחרונה בקבוצה וממה שהובהר לנו הסגל הקיים יהיה זה שירוץ עד סוף הסיבוב לפחות. הקבוצה מתחברת ומתגבשת ונקווה לעשות פיניש טוב לסיבוב".

אז מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?
"ברמה האישית - להיות בריא. לתת לחבר׳ה הצעירים מהנסיון שלי ולהמשיך את מה שעשיתי במועדונים הקודמים בהם שיחקתי בליגה א׳. המטרה קבוצתית היא יותר מטרה של מועדון ושל העיר כולה - לשנות את החשיבה, לחשוב למעלה. הפעם האחרונה שמגדל העמק הייתה בפלייאוף הייתה מזמן ואם יש מועדון בליגה הזאת שראוי וחייב להיות שם זה המועדון הזה. נעשה הכל כדי להביא אותו לשם".

איך התרשמת מליגה א׳ צפון של העונה הזו?

״לצערי מעונה לעונה רמת הכדורגל יורדת אך יוצרת שוויוניוות בליגה. העונה גם התקציבים של הקבוצות ירדו באופן קיצוני ואין עולה בטוחה כמו איכסל מלפני שנתיים, או אום אל פאחם של השנה שעברה. יש עניין בליגה אבל לא בגלל רמה גבוהה״.

איך תתכוננו למחזור הבא מול זלפה?

״אילן ומוטי מאמנים יסודיים שמשלימים אחד את השני. אנחנו נגיע למשחק כשאנחנו יודעים כל פרט על היריבה. זלפה קבוצה טובה מאד שניתן לה את הכבוד שמגיע לה וצפוי משחק קשה ומעניין״.

עידן ויצמן, "רוצה לתת לחבר'ה הצעירים מהניסיון שלי" (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשקשן (מגדי 25-11-2019, 19:14)
    כמה רעש וצילצולים מקום 12 קטסטרופה איך לא מתביישים להתראיין לכו לעשות חמוצים ..... גונבי דעת
  2. שחקן בדיחה (שחקן גמור 29-11-2019, 23:04)
    זקן חבל על הכסף תחזור לטבריה עגלה
  3. בדיחה !!!! (יוסי פורטל 29-11-2019, 23:05)
    מגדל העמק קבוצה מפורקת
  4. חבל על הכסף חלש ביותר זקן כבד (בלם חלש 30-11-2019, 11:10)
    שכר 9000 שח בושה וחרפה לא שווה יותר מ4 שקל
  5. שחקן גמור עושה סיבוב על מגדל העמק (סוס מת 30-11-2019, 11:31)
    איזה הצעות היו לא ליגה ג אוליי
  6. בלם רכש זה רכש (בלם פח אשפה 30-11-2019, 15:49)
    בלם חלש הביתה
  7. בלם חלש (עידן ויצמן הביתה 30-11-2019, 15:50)
    תחזור לטבריה עגללללה
  8. בלם כבד (אוהד מגדל 30-11-2019, 17:41)
    חלש לשחרר אותו בינאור