"נבוא לנצח את איכסל"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של רובי חיפה אשר נבנתה העונה ברובה על בסיס שחקנים צעירים ורעבים, תוך שילוב שחקנים מנוסים שנותנים את הטון. השילוב המנצח הוביל את רובי להצלחה כשכעת היא תופסת את המקום השני בטבלה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה איכסל. בראיון לאתר 'גולר' מסכם קוטר את היכולת של קבוצתו ומספר על המסקנות שהסיק מהמחזורים הקודמים כדי ללמוד ולהמשיך להוביל את רובי שפירא בצמרת הטבלה, כשהפנים למחזור הבא למשחק צמרת מול איכסל

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-11-2019
  • 11:03

רובי שפירא בנתה העונה קבוצה נהדרת לכל הדעות, אותה מובילים המנהל הספורטיבי מיקי קופל יחד עם המאמן המצוין עודד קוטר, כשכעת הקבוצה תופסת את המקום השני בטבלה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה. השאיפה של המועדון האדום מליגה א' צפון, היא להתברג בסיום העונה בצמרת הטבלה, כשהם מסיקים מסקנות מהמחזורים ששוחקו עד כה לגבי המשך דרכם בליגה, ולומדים להשתפר כשהפנים קדימה מיד אחרי הפגרה למפגש צמרת מול המוליכה הפועל איכסל.
 

עודד, איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"אנחנו מציגים יכולת טובה מתחילת העונה, אבל זה לא סוד שהפסדנו משחקים טובים שלנו. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר ביכולת להמשך הדרך בליגה ולהיות יותר טובים".

איזה מסקנות הסקת להמשך הדרך שלכם?

"קודם כל אנחנו מתאמנים טוב ורוצים להשתפר כל הזמן, אני רוצה לגרום לשחקנים להיות בכושר אישי טוב יותר כדי שזה יעזור לנו להמשך הליגה".

 

 

האם רובי שפירא תצליח לנצח את המוליכה איכסל במחזור הבא? (חגאג ראחל)

 

הייתם בצמרת הטבלה, עכשיו אתם במקום השני והפער עומד על חמש נקודות איך זה משפיע עליכם?

"אני חושב שזה לא אמור להשפיע עלינו, הליגה היא עוד ארוכה מאוד ואנחנו רוצים להיות בצמרת ואנחנו לא מתביישים להגיד את זה".

האם צפויים להיות שינויים בקבוצה?

"כרגע יכולים להיות שינויים, אבל לא משהו גורף, אולי שינויים נקודתיים בעמדות מסויימות".

אם תמשיכו עד סוף העונה בצמרת תדברו על עלייה?

"המטרה שלנו כרגע היא להיות בצמרת בסוף העונה, אבל אם נגיע לשם ותהיה לנו הזדמנות לעלות ליגה מן הסתם שלא נגיד לא. נהיה חכמים יותר במחזורים הבאים".

במחזור הבא תפגשו את המוליכה איכסל, איך תתכוננו למשחק?

"גם בזמן הפגרה התאמנו מלבד הימים שבהם היה קצת חופש. אנחנו ממשיכים באותה הדרך, ואני מקווה שהתוצאות יהיו לטובתנו ושננצח את אכסאל ״.

עודד קוטר, "רוצה להוביל את רובי שפירא לצמרת" (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הלוואי שננצח ( אוהד אדום 28-11-2019, 12:55)
    אבל איכסל קבוצה הרבה יותר טובה. נקווה שתהיה סנסציה מחר ושרובי תנצח