תחזית משחקי ההשלמה בליגה ב' דרום א' ובליגות ג'

לקראת סוף השבוע אלי שמואלי בחר במשחקי ההשלמה של ליגה ב' דרום א' וליגות ג' מרכז, צפון ודרום ולתחזית של השבוע הוא מארח את מלך השערים של צעירי טייבה - גמליאל פרץ. בשבוע שעבר ניצח אלי שמואלי את מוחמד סמארה מאמן צעירי טירה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 14-11-2019
  • 12:29

הפועל קלנסווה – צעירי טייבה

קלנסווה שעשתה שינוי משמעותי העונה בהחלפת המאמן ורוב שחקני הסגל, פתחה טוב את העונה ובהתלהבות גדולה. במחזורים האחרונים קצת נחלשה והיא מגיעה לאחר ניצחון על מחנה יהודה החלשה. משחק חשוב לקבוצה שרוצה להיאבק בצמרת שתפגוש את צעירי טייבה החזקה בליגה, עם הגנה מצוינת והתקפה הכי טובה בליגה כמו קורל אזולאי, גמליאל פרץ גד עובדיה וגיל גילקרוב. משחק שקול בו כל תוצאה אפשרית.

שמואלי - x

פרץ - טייבה

 

גמליאל פרץ מגיע לתחזית השבועית ורוצה לנצח את אלי שמואלי וגם את צעירי טייבה

 

צעירי לוד – מבשרת ציון

משחק תחתית בין צעירי לוד במקום התשיעי עם יחס שערים שלילי, מארחת את מבשרת ציון החלשה עם ממוצע ספיגה של 3 שערים במשחק. שתי הקבוצות לא סיימו העונה בתיקו וכנראה שתהיה הכרעה. יש יתרון לצעירי לוד.

שמואלי - 1

פרץ - 1

 

הפועל מטה יהודה – מכבי ירוחם

מטה יהודה ממוקמת באמצע הטבלה ועדיין לא סיימה משחק בתיקו העונה, היא סופגת ממוצע של 3 שערים למשחק והיא מארחת את מכבי ירוחם החלשה מהמקום האחרון, שעדיין ללא ניצחון ואף ללא נקודה העונה. משחק עם יתרון למטה יהודה.

שמואלי - 1

פרץ - 2

 

מכבי דימונה - צעירי אלהושלה

עוד קבוצה שלא סיימה משחק בתיקו וכובשת פחות משער למשחק, מארחת את צעירי אלהושלה שעדיין ללא ניצחון העונה ועם שלוש תוצאות תיקו בלבד.

שמואלי - 1

פרץ - 1

 

הפועל דלית אל כרמל – הפועל יקנעם

דלית אל כרמל מאמצע הטבלה, סופגת הרבה שערים ובממוצע של שני שערים למשחק, מארחת את הפועל יקנעם מהתחתית שעדיין ללא תוצאת תיקו העונה וסופגת 3 שערים למשחק.

שמואלי - 1

פרץ - 1

 

הפועל קרית ים - מכבי קרית ים

הדרבי של קרית ים. משחק אמצע טבלה בו הפועל קרית ים עם הגנה טובה שספגה הכי מעט בליגה, מארחת את מכבי קרית ים עם ההתקפה טובה וששתי הקבוצות עדיין ללא תוצאת תיקו העונה.

שמואלי - 1

פרץ - 1

 

אחווה פרדיס - הפועל אלבטוף

אחווה פרדיס שיחקה העונה רק שלושה משחקים ונמצאת בתחתית, היא מארחת את הפועל אלבטוף מהמקום השלישי, עם ההגנה הטובה בליגה ועדיין ללא הפסד.

שמואלי - 2

פרץ - 2

 

בית"ר אום אל פאחם - בית"ר עין מאהל

אום אל פאחם עדיין ללא נקודות בליגה, כבשה שער בודד וספגה 19 שערים, מארחת את בית"ר עין מאהל שעדיין ללא ניצחון ועם 2 תוצאות תיקו, כבשה 2 שערים וספגה 11. משחק שקול בו כל קבוצה מחפשת ניצחון בכורה העונה.

שמואלי - 2

פרץ - 1

 

צעירי טורען - עירוני בני שעב

משחק אמצע טבלה כששתי הקבוצות צמודות. לטורען הגנה טובה ולשעב התקפה טובה. גם פה יש משחק צמוד בו כל תוצאה אפשרית.

שמואלי - 1

פרץ - 1

 

הפועל ג'לג'וליה-השרון נתניה

ג'לג'וליה מגיעה למשחק למשחק לאחר ניצחון בכורה העונה ותארח את השרון נתניה שמגיעה לאחר הפסד ביתי לפורטינג ת"א.

שמואלי- 2

פרץ-2

קלנסווה רוצה לנצח את צעירי טייבה

הוסף תגובה
תגובות
  1. קלנסווה (הוד השרון 14-11-2019, 14:11)
    שנה שעברה קלנסווה היו קבוצה מפחידה עם מאמן ושחקנים מצוינים, השנה סתם אוסף של שחקנים וגם בלי טביעת יד של מאמן וקבוצה בינונית מאד ועשו שם הרבה טעויות בניהול השנה וחבל בשבילם שלא המשיכו באותה מתכונת וניצלו את המומנטום והחיבור והריצה של הקבוצה.