סיכום מחזור ה-8 בליגות ג'

המחזור השמיני בליגות ג' המשיך להיות מלא בשערים כשהניצחונות של צפרירים חולון, בית"ר אשדוד, ספורטינג תל אביב, בני הרצליה, בני קלנסווה ועירוני חורה בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 13-11-2019
  • 08:24

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 31 שערים ונשלפו 28 צהובים, התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לצפרירים חולון שהביסה 1-9 את מכבי פרדס כץ עם רביעיה ליובל עופרי וצמד לאביב כהן. בדרבי של רמת גן שיכון ותיקים ניצחה 3-4 את מכבי השקמה רמת גן עם צמד לעדי שמאי ולאבייתר נדלר. הפועל רמת ישראל ניצחה 0-3 את מכבי אור יהודה מצמד של בן דיין ושער נוסף של יניב אבדר. בני יהוד גברה 0-1 על אליצור יפו, אינטר תל אביב ניצחה 0-3 את אליצור יהוד מצמד של ארז אביתר, נווה גולן ניצחה 2-3 את בית"ר יפו משערים של גיא הורביץ, דור שחורי ואייל דואק. ספרטק רמת גן גברה 1-2 על בית"ר עזרא מצמד של ארטיום סלויוזצקי.

 

אלירן מגול, כובש שערים בכיר בליגה ג...

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 41 שערים ונשלפו 27 צהובים. המוליכה נחלת יהודה ניצחה 2-5 את הפועל רמלה כשליאור סוויסה כובש רביעייה, בית"ר אשדוד הביסה 1-6 את הפועל טירת שלום, אלנור אלייב כבש צמד, מנשה דה פאולה מטירת שלום הורחק. במשחק רב שערים גברה בני יצ'אלאל 4-5 על מ.ס רמלה, כבשו יוסי קסטה, קוקל רודיטי, אניס טועמה, יוני מנגיסטו ושחק בן שבת, לרמלה כבשו צמדים ליאור סגל ודור אבינו. אשדוד סיטי הביסה 1-5 את בית"ר גדרה עם צמד של שמעון בן לולו. מ.כ ירושלים הביסה 0-5 את קריית עקרון כשנועם מזרחי כובש שלושער. מ.ס ראשל''צ הביסה 0-5 את בית"ר גן יבנה, אלעד דן ואלמוג פרץ כבשו צמד כ"א. בתיקו היחיד נפרדו בית"ר גבעת זאב ובני אשדוד בתוצאה 1-1, יובל ממן כבש לגבעת זאב ואלעד אברמסון לאשדוד.

 

בני יצאלאל עם ניצחון 4-5 מול רמלה

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 32 שערים, נשלפו 24 כרטיסיפ צהובים ו-5 אדומים. המוליכה בני רעננה מביסה 0-4 את מ.ס נתניה, בני הרצליה הביסה 1-9 את בית"ר מ.א שומרון עם שלישיות לטל גרינברג ואליאב גרמה כשמשה אסולין מוסיף צמד. הפתעת השבוע שייכת למכבי גבעת שמואל שגברה 1-2 על עירוני אריאל, כבשו ישי לוי וכפיר גוטמן, עדן זלמן, נאור חביב, גיל בן עיון ועמרם אלדר מאריאל הורחקו. הפועל פרדסיה ניצחה 1-2 את כפר יונה משערים של נדב אביטן ותמיר בן עמי. צעירי טירה גברה 1-2 על בית"ר טוברוק. ספורטינג תל אביב גברה 0-4 על השרון נתניה מצמד של ציון אשטגה ושערים של אברהם ימרהן ועירון כהן. הפועל גלגוליה השיגה ניצחון בכורה, 0-2 על בני טירה, פאדי זמירו ורארב בידה כבשו, פאדי זמירו הורחק. כפר קאסם ניברס ניצחה 1-2 את הפועל אורנית, עאמר מאהיר ועבד סרסור כבשו.

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 44 שערים, נשלפו 16 כרטיסים צהובים ו-2 אדומים. במשחק רב שערים ניצחה בני קלנסווה 0-18 את בית"ר קריית אתא - חמישייה לגלאל תאיה ,שלושער למחמוד בוחבוח וצמדים לנדים גאנם וסראג תאיה. בית"ר פרדס חנה הביסה 2-7 את מכבי ברקאי, שלושער לאסיף חדד וצמד לניסים בן דקון. בית"ר חיפה ניצחה 2-3 את מכבי עוספיה, אליהו דרעי, אושר איזונקוט וואסים מורגאן כבשו, בן שפטר מחיפה הורחק. מ.ס טירת הכרמל ניצחה 2-4 את מכבי קריית ים עם צמד לבר שם טוב. צעירי חיפה ניצחה 1-3 את הפועל קריית חיים. עירוני אור עקיבא ניצחה 0-2 את בני גסר אל זרקא, דורון אחרק ומקסים מוגיליובסקי כבשו, גיל עמית מאור עקיבא הורחק.

 

ניצחון חשוב לספורטינג ת"א

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 23 שערים, נשלפו 24 כרטיסים צהובים ו-2 אדומים. המוליכה הפועל מרחבים ניצחה 0-1 את צעירי לקייה משער של באסם אבו בלאל. עירוני חורה ניצחה 0-4 את עוצמה באר שבע עם צמד של מואיית אבו לקיעאן. מכבי באר שבע ניצחה 0-3 את מכבי דימונה, הפועל שדרות גברה 0-2 על הפועל רהט, שגב שלום ניצחה 2-4 את עירוני בית שמש, מ.כ ערד ניצחה 3-4 את מ.כ באר שבע, אור הרשקוביץ מבאר שבע ודוד טיולאבנקו מערד הורחקו.

 

מחוז גליל עליון

הפועל נהריה – בני דיר אל אסד 1-2

עירוני צפת – בני בענה 1-1

הפועל תרשיחא - בני גדידה 2-0

עירוני כרמיאל - איחוד בני סמיע 1-3

 

מחוז יזרעאל

צעירי איכסל - בני אום אל פאחם 0-3

ביתר עין מאהל – אחי ביר אל מכסור 0-0

עין סהלה - הפועל אלבטוף 0-0

מ.ס כפר כמא - בני מושרייפה 0-1

 

מחוז גליל תחתון

עירוני עראבה - עירוני יפיע 2-2

אהלי טמרה - בית"ר כפר כנא 1-2

בני כפר יאסיף - צעירי טורען 0-2

מ.כ סלאמה משגב - מכבי בסמת טבעון 5-1

ניצחון בכורה להפועל גלגוליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. א.ס חולון אכזבה גדולה (ברק 13-11-2019, 10:48)
    היה נראה שאתם טובים יותר השנה אבל התבוסה הזאת 5:1 לרו"ח מראה שאתם גם השנה חלשים.
  2. מרכז גריאטרי "השקמה" (איתן פתאל 14-11-2019, 10:24)
    דרוש רופא נירולוגי במשרה מלאה שמתמחה בטיפול באמצעות קנאביס, רפואי, לא כמו זה שאתם לוקחים היום. חזי, אם אתה רוצה לעלות ליגה אז ראשית תעלה ליציע אח"כ אני מבטיח לתת לך טיפים נוספים, תמורת תשלום כמובן.
  3. תגובה לברק, מגיב מס' 1 (אריה הקבליסט 19-11-2019, 17:58)
    ברק יש סיבה לאופטימיות נעדכן אותך שהתחזקנו ועשינו השלמות בקישור ובהתקפה ואני מאמין שכבר במשחק החוץ הקרוב שלנו נגד רמת ישראל זה יהיה סיפור שונה לגמרי Wait & See