ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-10

המחזור ה-10 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 21 שערים, עירוני כסייפה מנצחת בדימונה את משחק העונה (!), מ.ס ב"ש ובית"ר יבנה מנצחות בבית, ירוחם וקרית גת מנצחות בחוץ והמשחקים בין גדרה נגד עירוני נתיבות, שדרות נגד שיכון המזרח ומודיעין נגד מעלה אדומים הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-11-2019
  • 10:46
בני אילת – הפועל ירוחם : 3-1
ירוחם יצאה למשחק חוץ בעיר הדרומית נגד בני אילת. המחצית הראשונה הייתה שייכת למקומיים שירדו להפסקה ביתרון משערו של איליאב דימיטר. המחצית השנייה היתה שונה לחלוטין וירוחם ביצעה מהפך גדול משערים של איתי בן הרוש ואלירן אפריאט (צמד) ובסיום 3-1 לירוחם. 
 
הפועל גדרה – עירוני נתיבות : 0-0
גדרה אירחה את נתיבות לקרב תחתית בין 2 קבוצות שרק רוצות להבטיח את מקומן לעוד עונה בליגה ב'. המשחק הסתיים ללא שערים. 
 
גדרה ונתיבות מתחלקות בנקודות (פייסבוק הפועל גדרה)
 
מכבי עירוני שדרות – מ.ס שיכון המזרח : 1-1
עירוני שדרות אירחה למשחק צמרת את שיכון המזרח. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה שדרות עלתה ליתרון משערו של מתן כהן, אבל 13 דקות לסיום דן אליהו משיכון המזרח השווה את התוצאה ובסיום השתיים נפרדות בתיקו 1-1.
 
בית"ר יבנה – צעירי רהט : 0-5
בית"ר יבנה המתאוששת אירחה במגרשה את צעירי רהט והלמה בה לא פחות מחמש פעמים. המחצית הראשונה הסתיימה רק ב-2-0 מצמד שערים של משה אבוחסרה, במחצית השנייה יבנה הוסיפה עוד שלושה שערים מרגליהם של רועי צארום וצמד של אהרון בן שימול. רהט סיימה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סלמאן הוזייל בדקה ה-66.
 
מכבי קרית מלאכי – בית"ר קרית גת : 4-1
קרית מלאכי עמוסת היומרות אירחה במגרשה את קרית גת הצנועה. קרית גת פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-0 משערים של שלומי משה ודוד ינאי. בפתיחת המחצית השנייה קרית מלאכי צימקה משערו של רועי סבג, אבל עד לסיום קרית גת הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של דניאל אסור ודוד ינאי שהשלים צמד. 
 
שחקני דימונה וכסייפה לפני פתיחת המשחק 
 
מ.ס דימונה – עירוני כסייפה : 1-0
כבר במחזור העשירי קיבלנו את משחק העונה כאשר מ.ס דימונה השנייה אירחה במגרשה את כסייפה המוליכה. קיבלנו משחק חם, קיצבי ובעיקר אווירה מדהימה. המשחק עצמו הוכרע משער בודד של דרור ויצמן בדקה ה-36 לזכותה של עירוני כסייפה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של דיא אבועידה מכסייפה ועמית גבאי מדימונה. בעקבות הניצחון כסייפה פותחת פער של 5 נקודות מדימונה. 
 
אוירה מדהימה בדימונה 
 
עירוני מודיעין – בית"ר מעלה אדומים : 1-1
מודיעין אירחה במגרשה את מעלה אדומים מהתחתית. מודיעין עלתה ליתרון משערו של גל אסולין בדקה ה-25, היתרון החזיק עד 5 דקות לסיום עד שהגיע דוד צור שקבע את תוצאת המשחק - 1-1 וחילץ נקודה חשובה למעלה אדומים.
 
מ.ס באר שבע – הפועל לוד : 0-2
מ.ס באר שבע אירחה במגרשה את הפועל לוד מהמקום ה-15. באר שבע פתחה חזק וכבר בדקה ה-36 קבעה את תוצאת המשחק, 2-0 מרגליהם של רועי אללוף ואבירם אוחנה. בעקבות ההפסד לוד יורדת למקום האחרון בטבלה.
 
מצטייני המחזור 
שחקן המחזור: אלירן אפריאט מירוחם עם צמד נגד בני אילת. 
מאמן המחזור: אשר אלפסי מאמנה בית"ר קרית עם הפתעת המחזור בקרית מלאכי.
קבוצה מצטיינת: כסייפה עם ניצחון במשחק העונה נגד סגניתה מ.ס דימונה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-10

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאופיר (רפי 14-11-2019, 08:25)
    אופיר נשמה תחשוב רק על הפועל לוד תוריד את הראש שלך ותזמין את השחקנים שנתנו את הנשמה להפועל לוד אלה השחקנים שהגיעו לכל אימון ולכל משחק בלי תרגילים ובלי סנקציות ולא לאלה שנתת מכיסך ולא מספקים את הסחורה. אני אומר לך לרדת ליגה זה קל מאוד אבל לעלות ליגה זה קשה מאודדדד מי כמוך יודע.