הפועל הרצליה מנצחת את באקה אל גרבייה 2-1

המחזור התשיעי בליגה א' צפון הפגיש את הפועל באקה אל גרבייה והפועל הרצליה. עדן אגמי העלה את הרצליה ליתרון מוקדם, אליחי צברי הגדיל את היתרון שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה. תאמר אטרש כבש שער עבור באקה במחצית השנייה שלא הספיק לקבוצתו, והרצליה רושמת ניצחון 2-1, כשהפנים קדימה אחרי הפגרה למשחק מול מכבי טמרה. יגאל אנטבי: "הכל מסתכם בעבודה קשה של השחקנים במגרש והתוצאה בהתאם"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-11-2019
  • 08:40

באקה אל גרבייה אירחה את הפועל הרצליה במסגרת המחזור ה-9 בליגה א' צפון. קבוצתו של אבי סבג הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-12 בטבלה עם 7 נקודות, ואחרי שני מחזורים ללא ניצחון. מנגד קבוצתו של יגאל אנטבי הגיעה למשחק שהיא תופסת את המקום ה-11 בטבלה עם 7 נקודות ואחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון. הרצליה נמצאת מקום אחד מעל באקה בזכות יחס השערים, ושתי הקבוצות עם אותו מאזן נקודות ועם רצון גדול לרשום ניצחון.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב, כשהפועל הרצליה לחצה על על באקה ועלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-6 משער של עדן אגמי. לאורך כל המחצית הראשונה חניכיו של יגאל אנטבי המשיכו ליצר מצבים ולהציג יכולת טובה ובדקה ה-32 אליחי צברי הגדיל את היתרון ושלח את הקבוצות להפסקת המחצית שהרצליה מובילה 2-0.

 

במחצית השנייה באקה אל גרבייה התעוררה וניסתה להגיע לשער הרצליה, כשבדקה ה-63 תאמר אטרש כובש שער מצמק שלא הספיק עבור קבוצתו, והפועל הרצליה רושמת ניצחון 2-1 על באקה אל גרבייה, ניצחון שהביא לקבוצתו של יגאל אנטבי שלוש נקודות חשובות, כשכעת היא במקום העשירי עם עשר נקודות.

במחזור הבא שיתקיים לאחר הפגרה הרצליה תפגוש את מכבי טמרה, ואילו באקה תפגוש את הפועל קריית אתא.

 

יגאל אנטבי מרוצה מהיכולת של שחקניו (צילום: איתן ידגר)

 

יגאל אנטבי מאמנה של הפועל הרצליה בתגובה: "הגענו מוכנים למשחק חוץ מאוד קשה נגד קבוצה טובה מאוד. פתחנו מצוין את המשחק והיינו דומיננטיים במגרש. את המחצית השנייה פתחנו קצת פחות טוב, אבל השחקנים ידעו לשמור טוב ולהבקיע את השער השני ששחרר את הלחץ ואז כבר המשחק היה יותר קל והבקענו עוד שני שערים. הכל מסתכם בעבודה קשה של השחקנים במגרש והתוצאה בהתאם".

הרצליה רושמת ניצחון אחרי שלושה מחזורים (צילום: דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות