"נבוא דרוכים כדי לנצח את רובי שפירא לפני הפגרה"

עמיר אבלס, קשרה של הפועל כפר כנא אשתקד הגיע העונה להפועל מגדל העמק, והוא ללא ספק אחת ההחתמות המסקרנות שעשתה הקבוצה שמכוונת העונה לצמרת הטבלה. אבלס, נחשב לקשר מוכשר מאוד ולאחד השחקנים המובילים במגדל העמק. קבוצתו רשמה ניצחון במחזור האחרון על קריית אתא, אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון כשכעת הפנים קדימה לרובי שפירא במחזור הבא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-11-2019
  • 09:45

הפועל מגדל העמק בנתה העונה קבוצה נהדרת לכל הדעות, קבוצה עם שאיפות ובעיקר רצון עז לדבר חזק בליגה. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה הוא עמיר אבלס, קשרה של הפועל כפר כנא אשתקד שהגיע העונה למגדל העמק כחלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. 

מגדל העמק שתופסת את המקום ה-8 בטבלה עם עשר נקודות בקופה רשמה ניצחון במחזור האחרון אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, ולמרות התוצאות המאכזבות עבורם נבנה במועדון תלכיד שחקנים מוביל שצפוי להוות פקטור משמעותי בליגה בראשותו של המאמן אילן סויסה, כשכעת הפנים קדימה למחזור הבא מול סגנית מוליכת הטבלה רובי שפירא. 

 

עמיר, מה הוביל אותך למגדל העמק העונה?

״שמעתי שזה מקום מסודר עם אנשים טובים ובעיקר הגעתי בגלל המאמן אילן סוויסה ומוטי קריספל, שמאוד רצו אותי ובנו קבוצה צעירה וכישרונית שאני בטוח שתתחבר ותתמודד בחלק העליון של הטבלה״. 
 

מה אתה יכול לספר על הקבוצה שנבנתה?

"אני יכול להגיד שהקבוצה שנבנתה זה סגל צעיר וחדש. יש שחקנים טובים עם יכולות גבוהות ואני מאמין שעם הזמן הקבוצה תתחבר ודברים יראו יותר טוב על המגרש והתוצאות תגענה".
 

רשמתם ניצחון במחזור האחרון על קריית אתא, איך אתה מסכם את המשחק?

״אני חושב שעשינו את המשחק קל בגלל הגול המוקדם שכבשנו, זה הקל עלינו ואחרי זה שיחקנו יותר משוחרר והיה לנו יותר קל להציג יכולת גבוהה ולכבוש עוד שערים״.

עמיר אבלס, אחד השחקנים הבולטים במגדל העמק העונה (צילום:עדי מלול)

 

מה המטרות העונה ברמה האישית ורמה הקבוצתית?

״ברמה האישית אני מצפה להיות בריא ולהמשיך להוביל את הקבוצה לכדורגל טוב ולהצלחות. ברמה הקבוצתית אנחנו מכוונים לפליאוף העליון. יש עוד עונה ארוכה, זה לא יהיה פשוט והדרך ארוכה אבל אני מאמין שעם עבודה קשה נשיג את זה״.

איך התרשמת מליגה א' צפון העונה?

״אני חושב שהשנה ליגה א׳ מאוד שוויונית ובכל משחק הכל יכול לקרות. קבוצה שתבוא יותר מוכנה ותרצה יותר - תנצח״.

במחזור הבא תפגשו את רובי שפירא איך תתכוננו למשחק?

״ביום שישי נפגוש את רובי שפירא, קבוצה מאוד מאומנת וטובה, מוטי ואילן יכינו אותנו כמו תמיד בצורה הכי מקצועית שיש. נבוא דרוכים במטרה לנצח לפני הפגרה ולסיים שבוע עם 6 נקודות שיובילו אותנו לעבר המטרה״.

עמיר אבלס רוצה לרשום עם קבוצה ניצחון במחזור הבא( צילום: דוברות מגדל העמק)

הוסף תגובה
תגובות