הכל זה עניין של אופי: איכסל מנצחת את הפועל הרצליה

מוליכת ליגה א' צפון, הפועל איכסל, הגיעה להרצליה וניצחה את הפועל המקומית לא במשחק גדול אבל במשחק עם הרבה אופי, נחישות ובעיקר רצון. לאיכסל כבשו עבדאללה עזאם ודניאל פרץ. חודדה: "לא היינו במשחק גדול, אך הראנו הרבה אופי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-11-2019
  • 08:18

הפועל איכסל המוליכה הגאה של ליגה א' צפון, התארחה בהרצליה אצל הפועל המקומית. כל קבוצה שמגיעה להרצליה יודעת שלשחק בהרצליה זה אחד המשחקים הקשים והביתיים בליגה.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, לא ראינו הרבה מצבים והמשחק היה די שקול, אבל באיכסל ראינו קבוצה שעומדת טקטית מעולה, השחקנים יודעים את העבודה ומה עליהם לעשות במגרש ובעיקר נראה שהמכונה שנקראת הפועל איכסל עובדת נכון כששלומי חנוכה ועבדאללה עזאם ניהלו נפלא את המשחק.

 

אמנם אביטן לא כבש, אך קבוצתו השיגה ניצחון במגרש קשה (איתן ידגר)

 

מהלכים רבים ומצבים רבים לא ראינו במשחק והמשחק היה שקול עד לדקה ה-20 בה שלומי חנוכה מוסר לעבדאללה עזאם שפורץ לרחבה, משכיב את שוער הרצליה ובועט לרשת ופנימה, 1-0 לאיכסל.

 

עבדאללה עזאם חוגג את שער היתרון של איכסל (איתן ידגר)

 

המחצית מסתיימת ביתרון 1-0 לאיכסל שעומדת מצוין על המגרש ולא מאפשרת להרצליה להגיע למצבי כיבוש.

 

יגאל אנטבי וחניכיו יורדים להפסקה בפיגור (איתן ידגר)

 

חמש דקות בתוך המחצית ראינו התקפה יפה של איכסל, אילון אלימלך מוסר היטב לאמיר לביא שפורץ על הקו ומחזיר לאילון שבועט מתוך הרחבה ושוער הרצליה הודף.

 

שוערה של הרצליה מונע את שערה השני של איכסל (איתן ידגר)

 

בתוך תוספת הזמן כשהרצליה מנסה להשוות, איכסל יוצאת להתקפה מתפרצת, אמיר לביא מכניס כדור ענק לדניאל פרץ שמול השוער מגלגל לפינה וקובע את תוצאת המשחק, 2-0 לאיכסל שממשיכה להוביל את הטבלה בבטחה.

 

דניאל פרץ כובש וקובע את תוצאת המשחק (איתן ידגר)

 

בהאא חליל, הבעלים של איכסל אמר בסיום המשחק: "משחק חוץ קשה, אני שמח שהגענו מוכנים ועברנו את המשחק בשלום. יש לנו קבוצה שרצה, קבוצה צעירה ומוכשרת, הפנים למשחק הבא מול קריית אתא".

מאמנה של איכסל, אלירן חודדה, אמר לאחר המשחק: "משחק נגד קבוצה איכותית ולא היינו במשחק גדול, אך הראנו הרבה מחויבות, הרבה אופי, וצריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה כשאתה פחות טוב. נשמח שישי שבת ונתחיל להתכונן למשחק הבא".

 

דראוושה יודע שקבוצתו השיגה ניצחון חשוב (איתן ידגר)

 

קפטן הפועל איכסל הייתם דראושה אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב להמשך הדרך. משחק לא גדול שלנו, אבל באנו נחושים וידענו לנצח מול קבוצה מצוינת. שבוע הבא משחק חדש".

איכסל חוגגת ניצחון יקר בהרצליה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מספר שש אנטי כדורגל וליעד שחקן אפס שלא מבדיל בין רגל שמאל לימין אתה חייב לזרוק לפחות חמישה שחקני (פנחס אבא של אלי אלי ג'מיל היקר שלום אני לא מבין איזה שחקנים חלשים אהבתם בליגה גימל לא היו משחקים 02-11-2019, 14:07)
    ם מאוד חלשים אני גם חושב שמספר שש פתח רגליםבכונה שני גולים נתן להם היחיד שהיה טוב זה דור חימום שמתאי