סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 11

לקראת המחזור ה-11 שייפתח היום בליגה הלאומית, סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית השבועית שלו לכל משחקי המחזור. הדרבי הגדול של נוף הגליל ועפולה... מכבי פ"ת מארחת את אום אל פאחם ואיך יסתיים המשחק בין קטמון ואחי נצרת? הכל בתחזית השבועית של הליגה הלאומית

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 01-11-2019
  • 08:58

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 1

אנו במחזור ה-11 ובחבורת הצמרת עדיין נשארו 4 קבוצות. קטמון קטעה לאום אל פאחם את רצף הנצחונות והעמידה את שלה על 6 נצחונות רצופים! בין מקום 5 למקום 13 מפרידות רק חמש נקודות וזו הבטן של הליגה. בתחתית יש את עפולה, לוד וגם אשקלון שאיבדה גובה לאחר פתיחת עונה מצויינת.

 

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת

קטמון לוהטת לאחר 6 נצחונות רצופים וצריכים להשיג את הנקודות בבית מול אחי נצרת. לקטמון יש את החלוץ הלוהט בליגה, אגאדה, שכל משחק חייב להבקיע. אחי נצרת יכולה להפתיע עם עלי חטיב אך עדיין הקבוצה לא מספיק טובה. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

האם שחקני קטמון ימישכו את החגיגה גם מול אחי נצרת? צילום: רמי גרידיש.

 

מכבי פ"ת - הפועל אום אל פאחם

מכבי פ"ת עם 7 נצחונות רצופים. אום אל פאחם היתה עם שישה כאלה עד ההפסד הביתי לקטמון במחזור הקודם. הרצף של מכבי פ"ת חייב להיעצר ואני מאמין שאום אל פאחם יקחו נקודות במשחק זה וגם יביאו יותר קהל מהקבוצה הביתית. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מ.ס כפר קאסם - הפועל אשקלון

כפר קאסם תחת הדרכתו של תומר קשטן סופגת מעט מאוד ועדיין לא הפסידה בתקופתו. אשקלון בצניחה חופשית של שלושה הפסדי בית רצופים ו-120 דקות בגביע נגד יבנה מליגה א. הזדמנות לאשקלון לעצור את רצף ההפסדים. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו - הפועל רמה"ש

הפועל עכו הפסידה בגביע לאדומים אשדוד מליגה א ורמה"ש נצחו בדוחק את קרית אתא. רמה"ש מינתה מאמן חדש, ירון הוכנבוים , שהחליף את נועם שוהם. מאמן חדש תמיד מביא מוטיבציה במשחקים הראשונים ואני מאמין שרמה"ש ישיגו את הנקודות בעכו.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

שחקני הפול עכו, חייבים לנצח את רמת השרון כדי להתמודד בצמרת. צילום: איתן ידגר.

 

הפועל ר"ג - בית"ר ת"א/בת ים

משחק פרווה בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצליעה , חזרו להליכה אבל כנראה שכבר לא ירוצו. מריח משחק של תיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה

הדרבי של העמק. נוף הגליל לא שכחו את מחזור הסיום בעונה שעברה בו עפולה הפסידה בתוספת הזמן לכפר סבא ובעצם גרמה לכך שנוף הגליל לא עלתה לליגת העל. נוף הגליל קבוצה טובה יותר ובמצב הטבלה כרגע חייבים לקחת שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ראשל"צ - בני לוד

הבאנקר של המחזור. הזדמנות טובה לחלוצי ראשל"צ לשפר את הסטטיסטיקה מול הקבוצה החלשה מלוד שנראית בדרך הבטוחה לירידת ליגה עם 8 הפסדים רצופים! הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

בני סכנין - הפועל פ"ת

סכנין התייצבה בחודש האחרון אחרי פתיחת עונה בינונית. השינוי הוא הרבה בזכות מהראן ראדי הבלתי נגמר ששחקנים צריכים ללמוד ממנו מה היא מקצוענות ובעיטה בשתי רגליים. בהפועל פ"ת לא שקט ונראה שהיא עדיין לא יציבה מספיק להשיג נקודות במשחק חוץ קשה בסכנין. הניחוש שלי: בני סכנין.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מבין ומכיר כל קבוצה בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות