"אני מקווה שנהיה מוכנים בשלב הזה כדי לצמצם את הפערים"

החלוץ רפי עמוס הגיע במהלך העונה הקודמת לשדרות וסיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה. הוא מצא בית חם במועדון ופתח שם גם את העונה הנוכחית, כשהוא מוכיח כל פעם מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים, כשעד כה הוא כבר הספיק לכבוש 9 שערים בליגה ובגביע. שדרות נבנתה העונה במטרה לעלות ליגה, אך רשמה תוצאות מאכזבות. החלוץ המצוין מספר שקבוצתו לא באה לשמש תפאורה בליגה והם יעשו הכל כדי לצמצם את הפער ולטפס לפסגה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-11-2019
  • 18:19

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, שדרות נבנתה העונה חד משמעית במטרה לעלות ליגה, כשמוביל אותה המאמן המצוין עופר טלקר. אך למרות שעל הנייר נבנתה קבוצה שאמורה להיות בצמרת, נוכחנו לראות כי בליגה ב' דרום ב' העונה אין משחקים בטוחים ושדרות רשמה תוצאות מאכזבות בעיקר בגלל העובדה שהיא נאלצת לשחק במקביל גם במפעל הגביע ומתקשה לעמוד בקצב המשחקים.

 

רפי עמוס החלוץ שרק משתבח עם השנים, הוא אחד השחקנים המובילים בקבוצה שהספיק לכבוש מתחיל העונה 9 שערים בליגה ובגביע, והוא צפוי להביא נקודות חשובת לקבוצתו העונה כשהוא מציג יכולת מצוינת ומכוון את השחקנים הצעירים. עמוס, מאמין בתלכיד הקבוצתי שנבנה העונה בשדרות ובדרכו של עופר טלקר שנחשב לאחד המאמנים הטובים והמנוסים ואומר: "אין מקום לטעויות יותר חד משמעית", ומוסיף שקבוצתו תעשה הכל כדי לעמוד במטרות שנקבעו בתחילת העונה. 

 

שדרות ממשיכה את דרכה בגביע ותפגוש בסיבוב הבא את בני ריינה, אך מוקדם מדי להספיד אותה ולומר שהיא לא תהיה אחת מהקבוצות שתתמודדנה על עלייה, כי הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה נקודות בקופה כשכעת הפנים קדימה להפועל גדרה. 

 

רפי עמוס, "יש לנו קבוצה טובה לא רק על הנייר" (אורי גבאי)

 

רפי, רשמתם ניצחון על אחווה שעב בדרך לעוד שלב בגביע, איך התחושה?

"תמיד כיף לנצח ולא חשוב נגד מי משחקים זה חלק מספורטאי ושחקן כדורגל בפרט, אז זה נחמד ויפה אבל כולנו יודעים שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו".

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"סיכומים עושים בסוף העונה, עד עכשיו היו לנו מעידות קריטיות אבל למזלנו אנחנו במחזור ה-8 והליגה ארוכה, ולכל קבוצה יש תקופה פחות טובה במהלך העונה" 

בשדרות נבנתה העונה קבוצה חזקה על הנייר ויש ציפייה לתוצאות יותר טובות בליגה, האם משחקי הגביע הוציאו אתכם מריכוז?

"לא רק על הנייר, באמת שהקבוצה חזקה וטובה חברתית. ברור לנו המעידות שהיו לנו ושאין מקום לטעויות יותר חד משמעית. לא הוציאו אותנו מריכוז אבל אל זה הגביע פגע בנו כי אנחנו לא יכולים לעשות אימונים סדירים וחזקים, אנחנו כבר חודשיים שלמים משחקים שתי משחקים בשבוע, זאת עדיין ליגה ב' שחקנים משלבים אימונים ואנחנו עוד לא מספיקים להתאושש ממשחק יש כבר עוד משחק. אז נכון זה לא תירוץ, אבל באמת שזאת תקופה ארוכה ואנחנו בכל זאת מצפים ממעצמנו ליותר, יש לנו את השקט ואת הביטחון זה הכי חשוב".

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה הקבוצתית והיותר חשובה ברור לכולם לאן שדרות כיוונו ומכוונים העונה אם זה יקרה או לא בעזרת השם בסוף העונה נדע. ברמה האישית ברוך השם יש לי פתיחה טובה מאוד, אבל אם זה לא יעזור לקבוצה במטרות אז זה יהיה פחות חשוב, נקווה לעמוד במטרות שלו ואז זה יהיה מתוק יותר".

 

רפי עמוס, "היו לנו מעידות אבל הליגה עוד ארוכה" (צאורי גבאי)

 

איך אתה תורם העונה לקבוצה מניסיונך?

"אני מנסה כמה שיותר להראות לחבר'ה בעיקר לצעירים שביניהם שאין תחליף לעבודה קשה, לא חשוב גיל קבוצה או ליגה שהייתי, תמיד אני דואג לתת 100% בכל משחק. מעבר לשערים יש דברים שלא פחות חשובים וזה דברים שרואים שחקנים טיפה יותר "בכירים" שעברו דבר או שניים, נותנים מעצמם ויש לנו כמה כאלה שמגיע להם כל הכבוד".

איך התרשמת מליגה ב' העונה?

"ההתרשמות שלי בסה"כ בסדר גמור, כמו בכל שנה יש את הארבע חמש קבוצות החזקות שבאמת עשו חיזוקים יפים ומשקיעים, זה דבר חשוב לליגה ב' שבאמת הופכת למעניינת משנה לשנה".

איך תתכוננו למחזור הבא מול גדרה?

"כמו שמתכוננים לכל משחק, אנחנו לא בשלב שיכולים להקל ראש אנחנו צריכים כל משחק לתת את האקסטרות, קודם כול בשביל הביטחון שלנו למשחקים הבאים".

רפי עמוס רוצה לרשום עליה עם שדרות (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שדרות יש מזומן (אשדוד 03-11-2019, 00:12)
    אין אנשי מיקצוע חבל מאוד שהיי בהצלחה