מאותתת לליגה: אסי גלבוע משיגה ניצחון חוץ מול טמרה

הפועל אסי גלבוע מהמקום האחרון ערב המחזור, התארחה אצל מכבי טמרה שאירחה את המשחק במגרש כאוכב. אסי ניצחה 2-1 משערים של תומר שריקי וסולטאן זועבי והשיגה נקודות ראשונות בליגה. לטמרה כבש מחמוד עבאס. אדהם זועבי: "באנו נחושים והצגנו משחק טוב, הגיע לנו הניצחון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-10-2019
  • 10:07

מכבי טמרה, מי שבתחילת העונה בנתה קבוצה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה אירחה במגרש בכאוכב את נועלת הטבלה, הפועל אסי גלבוע, שמציגה אומנם יכולת גבוהה אבל לא מתרגמת את זה לנקודות בליגה.

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בצורה שקולה, אך ללא מצבים מיוחדים ליד שני השערים. בדקה ה-28 הגיע המצב ראשון ליד אחד משני השערים והוא הגיע מצידה של אסי גלבוע אשר הגיעה למצב טוב של תומר שריקי, חלוץ הרכש שהגיע רק לפני כמה ימים אך פספס את השער.

באותן דקות טמרה התגוננה ונראתה לא טוב ואסי גלבוע ניצלה זאת לטובתה כשהיא תוקפת מהכנפיים. בדקה ה-40 דוד קארדי המצוין מצא את עלי חילף שפורץ לרחבה ומוציא רוחב לתומר שריקי שכובש מקרוב וקובע 1-0 מוצדק לאסי גלבוע.

 

תומר שריקי כובש את השער הראשון (חגאג רחאל)

 

דקה אחת עוברת ומגד עבדו מאסי גלבוע פורץ היטב על הקו הימני, מוציא רוחב אך לא מוצא רגל מסיימת ברחבת טמרה. בדקה ה-43 מחמוד עבאס הטוב שבשחקני טמרה, מרים כדור לאורי כהן שנוגח לאחור ושוער אסי איתי שאול הודף לקרן. אורי כהן היה אחד מהבולטים במשחק וכמעט וכבש. את אותה הקרן מגביה היטב מחמוד עבאס ואורי כהן שוב נוגח ליד החיבורים, אך לא מוצא את המסגרת והמחצית מסתיימת ביתרון של אסי גלבוע, 1-0.

 

מחמוד עבאס ואורי כהן, מהבולטים בשורות טמרה (חגאג רחאל)

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה ראינו התקפה של טמרה, הגבהה אל עבר אורי כהן ומגן אסי, עומר גולדשטיק, דוחף את אורי שנוגח החוצה. השופט שורק לפנדל מוצדק עבור טמרה ומחמוד עבאס בועט פנימה וקובע שוויון 1-1.

 

מחמוד עבאס מאזן מהנקודה הלבנה (חגאג רחאל)

 

מכבי טמרה קיבלה ביטחון לאחר כיבוש השער והחלה לתקוף את אסי גלבוע, שמנגד יוצאת למתפרצות טובות ומסוכנות, אבל החמצות של תומר שריקי ודוד קארדי מנעו מהם את החזרת היתרון. בדקה ה-75 ראינו אולי את החמצת המשחק, קארדי מאסי מרים היטב לרחבה וסולטן זועבי עוצר את הכדור בחזה, מוריד לרגל ובועט חלש לידיים של שוער טמרה. שתי דקות עוברות ותומר שריקי מקבל כדור מ-16 מטרים ובועט ליד החיבורים. בעיטה טובה אך מחוץ למסגרת. בדקה ה-84, קארדי המהיר מקבל כדור באגף, עובר את השחקן שלו ומוכשל. פנדל ברור נשרק לאסי אותו מנצל סולטאן זועבי שכובש וקובע 2-1 לאסי שרושמת ניצחון מוצדק.

 

זועבי כובש מהנקודה הלבנה ומביא לקבוצתו 3 נקודות יקרות (חגאג רחאל)

 

לסיכום: מכבי טמרה נראית חלשה מאד ואם זאת הרמה של קבוצה שמתיימרת להיות בצמרת אז הרמה מאד נמוכה. למעט אורי כהן, מחמוד עבאס ויוני אוחיון בהגנה, כל השאר צריכים לחשוב על המשך דרכם בכדורגל. אסי גלבוע? חבורה צעירה ומוכשרת של שחקנים אלמוניים. כיף לראות אותם רצים ומשקיעים הכל למען הכדורגל. ואם ימשיכו ככה אין סיבה שלא יישארו בליגה בסיום העונה...

 

שני הצדדים, אחד מאוכזב, אחד שמח (חגאג רחאל)

 

מאמנה של אסי גלבוע, אדהם זועבי, אמר בסיום: "הגיע הזמן לעשות צדק עם הקבוצה הצעירה שלי. הגיע לנו מזמן הניצחון והיו לנו כמה משחקים טובים ופספסנו את אותם משחקים. היום באנו נחושים, וידענו שאם נמשיך להציג את היכולת שלנו אז נעשה את הניצחון. שיהיה לנו בהצלחה בהמשך".

 

אדהם זועבי, סוף סוף יכול לחייך יחד עם כובש שער הניצחון והנהלת אסי (חגאג רחאל)

שחקני אסי חוגגים ניצחון ראשון ונקודות ראשונות בליגה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. האדם זועבי (מאיר שמח 28-10-2019, 12:00)
    המאמן הזה קוסם
  2. מי שלא מכיר אדהם זועבי פיספס אחד האנשים הנדירים (אחד שמכיר 28-10-2019, 18:05)
    לב זהב, טהור,מיקצוען, עובד מכל הלב, והכי חשוב בנאדם נקי וישר, כל הכבוד זועבי, עשית קבוצה מכלום, הגיע זמן שתפרוץ קדימה. ממש גדול
  3. צודק 100% (מספר 2, אמת אין בנאדם עם לב כמו אדם זועבי 29-10-2019, 08:19)
    הנהלת אסי אנשים רעים, אוהד חייב כסף לשחקנים מלפני שנים, אבל אדם זועבי לב נקי עם כל הכעס, מקווה שישארו רק הגלל אדם זועבי האציל, בלי איגו, בלי שחצנות, בנאדם פשוט תענוג,וכמובן מאמן שיעשה בית ספר לכולם. חכו ותראו.