"אם נבוא לכל משחק נחושים ונציג את הכדורגל, שלנו התוצאות כבר תגענה"

איילון אלימלך שחקנה של היורדת הטרייה לליגה א', הפועל איכסל, כבש צמד שערים במחזור האחרון והביא ניצחון חשוב לקבוצתו. הקשר המוכשר היה בורג מרכזי בעונה הקודמת בעלייתה של אום אל פאחם לליגה הלאומית, והעונה הוא צפוי להיות לאחד השחקנים המובילים באיכסל. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על העבודה מול אלירן חודדה , ועל ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את כאוכב

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-10-2019
  • 18:00

אחרי שרשמה בעונה הקודמת ירידת ליגה, הפועל איכסל בנתה העונה קבוצה נהדרת אותה מוביל בהצלחה המאמן אלירן חודדה, כשבמחזור האחרון היא רושמת ניצחון גדול על טירה ותופסת את המקום הראשון בטבלה. אחד השחקנים שהובילו את הקבוצה לניצחון אחרי שכבש צמד שערים הוא הקשר איילון אלימלך (25) שרשם עליה היסטורית בעונה הקודמת עם אום אל פאחם, והעונה בחר להגיע לאיכסל.

הקשר המצוין מספר על תלכיד השחקנים שנבנה העונה באיכסל, ולמרות שהקבוצה נמצאת כרגע בצמרת הוא מעדיף להימנע מלדבר על המטרות, להסתכל ממשחק למשחק ולהציג כדורגל חיובי, כשבמחזור הבא הוא וקבוצתו יפגשו את הפועל כאוכב.

 

איילון מה הוביל אותך לאיכסל העונה?

"האמת שהיו לי כמה הצעות בליגה וההתלבטות נגמרה ברגע שדיברתי עם חודדה ושחקנם נוספים. סמכתי על היכולת של חודדה לבנות קבוצה חזקה ואני שמח על הבחירה שלי".

כבשת צמד במחזור האחרון איך התחושה?

"תחושה טובה תמיד כייף לכבוש במיוחד גם צמד, אבל מה שחשוב זה שניצחנו ועזרתי לקבוצה לנצח

מה אתה יכול לספר על היכולת של קבוצתך עד כה?

"יש לנו קבוצה מאוד איכותית, אומנם סגל לא הכי רחב אבל שחקנים טובים בשילוב מוסא טארבין שחתם לאחרונה ונחשב לחיזוק. יש תלכיד טוב חדר הלבשה בריא ואני מרוצה מהקבוצה שנבנתה".

 

אילון אלימלךף "אנחנו נדבר חזק בליגה, אבל מעדיפים להסתכל ממשחק למשחק" (חגאג ראחל)

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות הן להמשיך להציג יכולת טובה, וברמה הקבוצתית להמשיך לנצח ולהיות קבוצה טובה ואטרקטיבית. אני מאמין שנדבר חזק למעלה אבל בינתיים מסתכלים משחק למשחק".

איך העבודה מול אלירן חודדה?

"אלירן מאמן עם ניסיון ובאופן כללי המון שנים בכדורגל, ומעבר לזה הוא הוא היה שחקן אז הוא יודע איך לחבר את החדר הלבשה. אני נהנה לעבוד איתו הוא מוציא ממני ומהקבוצה את הטוב ביותר, אני שמח שלקחתי את ההחלטה להגיע לאיכסל".

מה דעתך על ליגה א' צפון העונה?

"השנה אני חושב שמה שמאפיין אותה בעיקר זה שוויון כלכלי, אין קבוצה שבאה והשתגעה כמו אום אל פאחם בעונה הקודמת, אין קבוצה שכיוונה לעלות ליגה בכל מחיר, רוב הקבוצות שוויוניות בתקציב ובאיכויות וכל משחק הוא פתוח, העונה יש ליגה מעניינת".

איך תתכוננו למחזור הבא מול כאוכב?

"כמו שהתכוננו לכל המשחקים, אנחנו לא מייחסים חשיבות מיוחדת אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים להציג כדורגל טוב. אם נבוא לכל משחק נחושים ונציג את הכדורגל שלנו התוצאות כבר תגענה".

אילון אלימלך צפוי להיות לאחד השחקנים המובילים באכסאל העונה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן הפעם אכסאל מפסידה . ז"א בסוף אכסאל לא תעלה חבל על ההשקעה . נחיה ונראה. (הוגה דעות 23-10-2019, 19:43)