חזרה למסלול: 3-1 ל'רובי' מול קריית אתא

'רובי שפירא' חיפה יצאה למשחק חוץ מול קריית אתא במטרה אחת, לחזור למסלול הניצחונות. למרות שקריית אתא עלתה ראשונה על לוח התוצאות, קבוצתו של עודד קוטר ידעה לחזור עם שלושה שערים, לנצח את המשחק ולחזור למסלול הניצחונות

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-10-2019
  • 17:39

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במצב רוח ירוד, המארחת הגיעה למשחק לאחר שלא הצליחה לרשום ניצחון ליגה מאז המחזור הראשון כשבחמשת המחזורים הראשונים צברה הקבוצה 4 נקודות בלבד. אצל ה'רובי' המצב היה קצת שונה, ולאחר פתיחת עונה טובה מאוד, הגיעה המעידה בשבוע שעבר לאחר שהקבוצה הובסה מול הפועל הרצליה והיא רוצה לחזור למסלול הניצחונות.

 

המשחק נפתח טוב מצדה של 'רובי שפירא' חיפה, אך דווקא קריית אתא עלתה ליתרון ראשונה. בדקה ה-13 טאמר שיח אחמד מכשיל את שאקר שאקר ברחבה וקריית אתא מקבלת כדור עונשים מ-11 מטרים. יוחאי כהן לוקח את הפנדל, כובש ומעלה את קריית אתא ליתרון של 0-1.

 

יוחאי כהן מעלה את קריית אתא ליתרון (עודד חסין)

 

רובי לא נשברו מספיגת השער ובדקה ה-20 הצליחו לאזן את התוצאה ולעשות צדק משער של שלומי מראד לאחר בישול של אמיר נפעא בתוך הרחבה. 1-1.

 

המשחק המשיך להיות בשליטת 'רובי', בדקה ה-28 גיל חדד דחק פנימה לאחר ערבוביה ברחבה וקבע מהפך מוצדק לזכותה של רובי, 2-1 שנשמר עד לסיום המחצית.

למחצית השנייה קרית אתא עלתה טוב יותר והמשחק די התאזן והיה שקול כשלא היו הרבה מצבים, אך בדקה ה-68 שלומי מראד מוצא את גיל חדד שבועט בסיבוב יפה מול הבלם וכובש מצד לצד. 3-1 נהדר ל'רובי'.

 

צמד של גיל חדד הוביל את 'רובי' לניצחון (עודד חסין)

 

עד לסיום המשחק היה שווה כוחות ושקול, אך הניצחון של 'רובי' היה מוצדק שהייתה טובה יותר למן פתיחת המשחק והיא חוזרת למסלול הניצחונות לאחר המעידה בשבוע שעבר מול הפועל הרצליה.

 

מיקי קופל שמח על הניצחון (עודד חסין)

 

עודד קוטר מאמן של רובי שפירא חיפה, אמר בסיום המשחק: "אני מאוד שמח על הניצחון. זה היה משחק טוב מאד שלנו והגיע לנו לנצח. הפנים למשחק הבא".

 

מיקי קופל יכול לחייך בחופשתו (חגאג רחאל)

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של 'רובי שפירא' חיפה אמר לאחר המשחק: "השחקנים ידעו את החשיבות של המשחק נגד עירוני קרית אתא בשבילי ובשביל עוד שחקנים שעברו בקריירה שלהם כאן בעיר שלנו. הם החזירו חוב גדול על המעידה של השבוע שעבר. אני מאוד מקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית. שאתה מגיע למשחק ונלחם, משחק התקפי אתה כובש. כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי ששימחו אותי בזמן שהותי בחופשה קצרה בחו"ל. חג שמח".

גיל חדד וחבריו כובשים שלישייה וחוזרים לנצח (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיקי ושות׳ (שושו האדום 19-10-2019, 22:27)
    כל הכבוד למיקי ולצוות על הכנת קבוצה למשחק. אחרי רביעיה שבוע שעבר לנצח בחוץ בקרית אתא שזו משימה קשה תמיד אז כל הכבוד !!!
  2. כל הכבוד לרובי. רק עבודה קשה!!! אין כוכבים על המגרש. תמשיכו (טל 20-10-2019, 00:28)
  3. חוזרים לתמונת העליה (רובי אימפריה 20-10-2019, 00:43)
    אני אומר לכם עולים