חלוקת נקודות: כפר כנא ומכבי צור שלום נפרדו בתיקו 2-2

המחזור השישי בליגה א' צפון הפגיש את כפר כנא ומכבי צור שלום. ווליד דרוויש העלה את צור שלום ליתרון מוקדם, מוחמד פודי כבש צמד והפך את התוצאה, אך שלומי בן עשור איזן וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצות נפרדו בתיקו 2-2. אחמד סבע: "משחק שאפשר להגדיר אותו במילה אחת - פספוס", קובי דנינו: "לדעתי תוצאת תיקו משקפת את מה שהיה במשחק"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-10-2019
  • 08:58

הפועל כפר כנא ומכבי צור שלום נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון. כפר כנא הגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הקודם על קריית אתא וללא הפסדים מתחילת העונה, מנגד מכבי צור שלום מגיעה למשחק אחרי ניצחון על דבוריה.

 

שחקני צור שלום בפתיחת המשחק (חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח בקצב טוב וכבר בדקה ה-4 למשחק צור שלום עלתה ליתרון כאשר שוער כפר כנא אחמד עכרייה מסר כדור שהגיע לחלוץ צור שלום, ווליד דרוויש, האחרון עבר את השוער והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

וואליד דרוויש עובר את השוער ומעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 (חגאג ראחל)

 

אחרי השער של צור שלום, חניכיו של אחמד סבע התעוררה והגיעו לכמה מצבים כשבדקה ה-34 מוחמד קנאוטי עבר בכנף שמאל והרים כדור למוחמד פודי שהיה בתוך הרחבה, מוחמד פודי מקבל כדור בתוך הרחבה, עובר את בלם צור שלום ומאזן את התוצאה ל-1-1.

 

מוחמד קנואטי במהלך מצוין מרים כדור למוחמד פודי (חגאג ראחל)

 

מוחמד פודי מאזן את התוצאה ל-1-1 (חגאג ראחל)

 

כמה דקות לסיום המחצית הראשונה, עודאי שלאעטה בעט כדור קרן שפגע במשקוף השער של צור שלום, מוחמד פודי קיבל את הכדור החוזר והפך את התוצאה ל-2-1 מול שער ריק.  התוצאה נשמרה עד סיום המחצית הראשונה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשכפר כנא ביתרון 2-1.

 

כפר כנא חוגגים את השער השני של מוחמד פודי (חגאג ראחל)  

 

המחצית השנייה הייתה בשליטה של כפר כנא שהגיעה לכמה מצבים, אך לא ידעה לנצל הזדמנויות כדי לנצח במשחק. בדקה ה-86 אי סדר ברחבת כפר כנא כשאחד השחקנים מרחיק כדור, שלומי בן עשור שנכנס כמחליף מנצל את המצב, מבקיע, מאזן את התוצאה ל-2-2 וקובע את תוצאת המשחק.

 

שלומי בן עשור קובע את תוצאת המשחק (חגאג ראחל)

 

הפועל כפר כנא תפגוש במחזור הבא את רובי שפירא חיפה, ומכבי צור שלום תנסה לרשום ניצחון מול בני ערערה.

 

יוסף טהא האיש החזק בכפר כנא, בנה קבוצה לתפארת (חגאג ראחל)

 

מאור סיסו, שחקנה של כפר כנא אמר בסיום המשחק: "פספוס נקודות יקרות. צור שלום הגיעו לאפס מצבים והבקיעו שני גולים, מנגד אנחנו החמצנו המון וחבל על הנקודות האלה, אבל ממשיכים להיות ביחד ולצבור נקודות בכל משחק, הפנים קדימה למשחק הבא".

 

קובי דנינו, "תוצאת תיקו שמשקפת את מה שהיה במשחק" (חגאג ראחל)

 

קובי דנינו מאמנה של צור שלום אמר בסיום: "היה משחק עם קצב גבוה והמון מצבים לשתי הקבוצות. כבשנו שער בדקה החמישית וזה פתח את המשחק, כפר כנא הצליחו להפוך את התוצאה לפני המחצית. גם במחצית השנייה היו מצבים טובים לשתי הקבוצות, עשיתי חילוף והכנסתי את החלוץ שלומי בן עשור שכבש את שער השוויון בדקה ה-87 ועשה צדק במשחק. לדעתי תוצאת תיקו משקפת את מה שהיה במשחק ותוצאת תיקו מוצדקת לאור ההתפתחות במשחק. לשתי הקבוצות לא הגיע להפסיד".

 

אחמד סבע מאמנה של כפר כנא מאוכזבת מתוצאת המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

אחמד סבע מאמנה של כפר כנא בתגובה: "משחק עם הרבה הזדמנויות, לא נתנו גולים ושילמנו ביוקר בדקה האחרונה. ספגנו שני גולים מטעויות שלנו, אך אנחנו עם הפנים קדימה. המשחק היה טוב, השקענו במשחק ובעשר דקות אחרונות הלכנו אחורה, אבל הגולים שקיבלנו היו לא קשורים למשחק בכלל ולקבל גולים כאלה אין הרבה מה להגיד, משחק שאפשר להגדיר אותו במילה אחת פספוס".

 

סבע עוד הוסיף ואמר: "צריך להרים את הראש, נתכונן למשחק הבא כמו לכל משחק, צריך להחזיר את השחקנים ולתת להם את המנוחה שיחזרו חדשים. היה פספוס היום וצריך לדעת להביא את הנקודות שפספסנו, למרות שאנחנו מפספסים נקודות, לא הפסדנו שישה מחזורים ואני מקווה שיהיה טוב".

חלוקת נקודות בין כפר כנא למכבי צור שלום (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות