רועי סימוני מארח את איתן פחימה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 6

המחזור ה-6 בליגה א׳ צפון בפתח ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את משה איתן פחימה מאמנה לשעבר של עירוני טבריה. טבריה מארחת את טמרה, טירה ואיכסל בקרב צמרת לוהט, אסי מארחת את באקה, קרית אתא פוגשת את רובי בדרבי הקריות, כאוכב תארח את מגדל העמק ערערה תפגוש את דבוריה והרצליה מארחת את זלפה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2019
  • 11:49

שלום לכולם!

חמישה מחזורים עברו מפתיחת העונה והתמונה מתחילה לתבהר. איכסל תופסים את המקום הראשון ונשארים בלתי מנוצחים, רובי מובסת ע״י הרצליה המתחדשת ורושמת הפסד ראשון העונה, כאוכב וכפר כנא מוכיחות שבנו קבוצות טובות שתדברנה חזק העונה.

השבוע בחרתי לארח את איתן פחימה , מאמן צעיר ומבטיח שאימן את עירוני טבריה בתחילת העונה וצפוי לו עתיד מזהיר, יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר.

 

עירוני טבריה - מכבי טמרה

רועי - הגעתו של מוריס אוזן הביאה איתה רענון ובשבוע שעבר נגד באקה הציגה הקבוצה יכולת נהדרת ופספסה נצחון. בבית מול טמרה שמגיעה אחרי ניצחון ענק בשבוע שעבר ועם לירון אלימלך, זה יהיה לא פשוט אבל במגרש בטבריה קשה לקחת נקודות. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

איתן - טבריה מגיעה אחרי תוצאה טובה נגד באקה בחוץ. יש בטבריה קבוצה מוכשרת שצריכה להתחבר, מנגד טמרה קבוצה שבמחזורים האחרונים מביאה תוצאות. ההימור שלי: תיקו.

 

טבריה חייבים ניצחון גם כשמדובר במשחק נגד טמרה החזקה. צילום: עודד חסין. 

 

הפועל אסי גלבוע - באקה אל גארביה 

רועי - אסי מציגה יכולת נהדרת ומתגלים בה מספר שחקנים צעירים ומוכשרים, אך עדיין הם לא מצליחים להשיג נקודות. בבאקה אומנם יש שקט מסביב, אבל מתחת לפני המים הכל סוער, הקבוצה שהיתה מועמדת מספר אחת לעליה מציגה יכולת חלשה מאוד. בתענכים זה יהיה לא קל… ההימור שלי: תיקו.

איתן - אסי גלבוע קבוצה צעירה ושאפתנית שרק חוסר מזל במחזורים האחרונים מנעו ממנה להביא נקודות. בבאקה משהו לא מתחבר עם סגל מוכשר מהטובים בליגה. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני קרית אתא - רובי שפירא חיפה 

רועי- דרבי הקריות. קרית אתא עדיין לא מצליחה להתייצב וכך גם התוצאות, ברובי מגיעים אחרי פתיחת עונה חלומית אך עם מעידה בשבוע שעבר ולא לשכוח שלדרבי יש חוקים משלו.

ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

איתן - לאחר פתיחת עונה מצוינת מבחינת קריית אתא, נראה שבמחזורים האחרונים קריית אתא כנראה נכנסת לפורופרציה ומבינה שקל השנה לא יהיה, מנגד רובי שפירא תרצה לחזור מהר למסלול הניצחונותש ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

רובי חיפה, ירצו לנצח את קרית אתא ולשכוח מההפסד להרצליה. צילום: עודד חסין.

 

הפועל הרצליה - בני זלפה

רועי - הרצליה מגיעה אחרי שני נצחונות רצופים שיתנו הרבה ביטחון לשחקנים כדי להמשיך במומנטום החיובי, בזלפה הבלאגן חוגג ואיתו מגיעות התוצאות הלא טובות. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

איתן - הרצליה הגיעה לליגה בשני מחזורים האחרונים ועושה רושם שחילוף המאמנים עשה את שלו, מנגד בזלפה שיש שם חומר שחקנים מהמשובחים בליגה, עדיין לא מבינים מה לא עובד. ההימור שלי: ניצחון להרצליה. 

 

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק

רועי - כאוכב ממשיכה להוכיח שנבנתה קבוצה חזקה מאוד עם מאמן מצוין והנהלה שנותנת את השקט להצליח. במגדל העמק אחרי שני נצחונות חזרו למסלול ההפסדים. מול כאוכב זה לא יהיה קל לחזור עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

איתן - כאוכב השנה קבוצה שלדעתי תלך עד הסוף, עבד מורגאן עושה את ההבדל ואדהם אדיה מעמיד את הקבוצה בצורה פנטסטית. מגדל העמק קבוצה מאומנת שמגיעה אחרי מעידה במחזור האחרון. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

תימור אביטן, יוביל את איכסל לניצחון בטירה? צילום: חגאג רחאל.

 

מ.ס טירה - הפועל איכסל 

רועי - משחק העונה כבר במחזור ה-6. שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה, עם 2 מאמנים מהטובים בליגה. צפוי משחק כדורגל מסקרן עם שתי הקבוצות שתבואנה במטרה לנצח. זה משחק בו כל תוצאה אפשרית… ההימור שלי: תיקו. 

איתן - שתי קבוצות מהטובות בליגה אחרי פתיחת עונה טובה לשתיהן. שתי הקבוצות שוות מבחינת הרמה, אבל הפעם יתרון הביתיות יהווה יתרון. ההימור שלי: ניצחון לטירה. 

 

הפועל כפר כנא - מכבי צור שלום

רועי - כפר כנא מוכיחה בשקט שהיא תתמודד חזק מאוד בצמרת העונה ומציגה כדורגל נהדר, בצור שלום פתחו את העונה בהתאם לציפיות ומגיעים אחרי נצחון בשבוע שעבר.ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

איתן-  משחק שווה בין שתי קבוצות טובות ומאומנות, שעושות תחילת עונה מעל ומעבר לציפיות.. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

שחקני כפר כנא רוצים לחגוג גם נגד צור שלום. צילום: חגאג רחאל.

 

בני ערערה - מ.ס דבוריה 

רועי - דרבי המגזר וקרב העולות. ערערה הפסידה בשבוע שעבר אך עם פתיחת עונה מעל למצופה, בדבוריה לא שקט וגם הם מגיעים אחרי הפסד. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

 

איתן - ערערה חייבת ניצחון, מנגד דבוריה מקום לחוץ שחייב לספק נקודות. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

רועי סימוני מארח את איתן פחימה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 6

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה מפסידה היום לאכסאל לא יעזור לכם . קבוצה פח תלכו לעזאזל. (עופר 18-10-2019, 13:25)
  2. סימוני (פלוני 19-10-2019, 05:31)
    תאכל את הלב. רובי שפירא אין לך שחקן אחד.