נבחרת המחזור החמישי בליגה א' צפון

המחזור החמישי בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל מנצחת את אסי גלבוע ומדיחה את רובי חיפה מהפסגה לאחר התבוסה שספגה מהרצליה. כפר כנא וטירה ממשיכות לנצח את ירבותיהן ולהיצמד לאיכסל. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-10-2019
  • 18:06

נבחרת הצפון:

שוער:

אמל חאיר (הפועל איכסל)

שוערה של איכסל השרה ביטחון רב לקבוצתו, היה מצוין עם הדיפות טובות ובדקה ה-90 לקח פנדל והביא את הניצחון החשוב לקבוצתו. 

 

אמל חאיר, שוערה של איכסל. עצר פנדל בדקה ה 90 והביא ניצחון לקבוצתו. צילם: חגאג רחאל.

 

הגנה:

גפרי ניסנבאום (צור שלום)

מגנה הימיני של צור שלום בישל את הגול השני לקבוצתו וכבש את הרביעי, תקף ללא הרף דרך האגף הימיני והכניס המון כדורים לרחבה שסיכנו את שער היריב.

 

עמיד קשוא (טירה)

בלמה המצוין של טירה מפתיחת העונה משחק מעולה, שומר על קבוצתון מספיגה ומנהל את משחק ההגנה. בלם גבוה וחזק שיודע להכניס כדורים מסוכנים לחבריו גם מן העבר השני של המגרש. 

 

מחמוד עבאס (הפועל כפר כנא)

בלמה של כפר כנא היה םשוט נהדר מול קריית אתא ויחד עם מאור סיסו הם נראים נהדר. עבאס הצעיר בלם חזק ומהיר, שלא נותן ליריבה להגיע למצבים של כיבוש.

 

אלעד נרדע (הפועל הרצליה)

בלמה של הרצליה נחשב לבלם צעיר ומוכשר שמנע מרובי כל מצב הבקעה ולא נתן ליריבה להגיע למצבי כיבוש. בלם חכם שמשחק עם חוכמה והרבה לב ונשמה.

 

 

בן מלכה, בישול ענק שלו ועוד משחק משצויין שהביאו ניצחון לקבוצתו. צילום: נזי סולטן)

 

קישור:

דניאל אגמי (הפועל הרצליה) 

קשרה של הפועל הרצליה, היה מצוין מול רובי חיפה, ניווט את המשחק של קבוצתו, היה פעלתן מאוד, כבש שער וייצר מצבים רבים לחבריו. מעבר לשער היה מסוכן מאוד והיה יכול לכבוש שערים רבים. 

 

בן מלכה (הפועל כפר כנא)

קשרה של הפועל כפר כנא בישל שער ענק והוכיח בעוד משחק נהדר שלו את כישוריו. בן שחקן מעל הליגה ועושה רושם שאם ימשיך ככה ביכולת הוא יוביל את כפר כנא לליגה הלאומית.

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב הביא עוד ניצחון ענק לקבוצתו. מורגאן כבש צמד שערים שהניבו כאמור שלוש נקודות יקרוב לכאוכב. עבד שחקן מעל הליגה וכל עונה הוא מוכיח את זה.

 

התקפה:

לירון אלימלך (מכבי טמרה) - כוכב המחזור!

חלוצה של מכבי טמרה כבש שלושער והביא ניצחון ענק לקובצתו על ערערה במשחק מלא תהפוכות. לירון חלוץ מסוכן שמייצר מצבים ויודע גם לנצל אותם ולכבוש שערים רבים. 

 

לירון אלימלך, שלושער ענק שלו לרשת ערערה הזכירו את הימים הגדולים שלו שכנראה חוזרים העונה. צילום: חגאג רחאל.

 

מוחמד קנאווטי (הפועל כפר כנא)

חלוצה המצוין של כפר כנא, נתן משחק נהדר מול קרית אתא. מדובר בחלוץ מסוכן שמגיע למצבים ויודע גם לכבוש אותם. קנאווטי חלוץ טכני מסוכן מאד שמוביל את קבוצתו לצמרת. 

 

וליד דרוויש (צור שלום)

חלוצה של צור שלום, בישל את השער הראשון לזכות קבוצתו וכבש את השער השני. יצר הרבה מצבי הבקעה לשאר חבריו להתקפה והיה מסוכן מאד ברחבה.

 

 

מאמן המחזור: יגאל אנטבי (הפועל הרצליה)

קובי דנינו עשה ניצחןן עם קבוצתו בחוץ על דבוריה. חיים סירוטקין עשה ניצחון יפה עם קבוצתו על מגדל העמק ואחמד סבע עשה ניצחון חוץ על קרית אתא אבל מעל כולם הרשים השבוע יגאל אנטבי שהכין את שחקניו נהדר והביא ניצחון ענק לקבוצתו על רובי חיפה. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך יזן נסאר בלמה של ערערה לא נמצא (אבי 14-10-2019, 21:36)
  2. מגדל חיביםמאמן אחר (חיים 15-10-2019, 10:02)
    אילןתתפטר