במשחק שקול: 0:0 בין באקה לטבריה

עירוני באקה אל גרביה אירחה את עירוני טבריה למשחק שעל הנייר מדובר אמור להיות עוד מפגש שבאקה חייבת לקחת בו 3 נקודות, בפועל היה משחק שקול עם מצבים ליד שני השערים - אך ללא שערים. מוריס אוזן: "היינו שווים יותר מנקודה. אני מאוכזב". אבי סבג: "הסגל שלי לא מספיק טוב. טבריה היו עדיפים"

  • על ידי: עודד חסין
  • 13-10-2019
  • 10:23

הפועל עירוני באקה אל גרביה אירחה את עירוני טבריה במסגרת המחזור החמישי בליגה א צפון. באקה עם יומרות העלייה שלה הציגו קבוצה עם תקציב די "צנוע" לאחר ששיחררו מספר שחקנים בכירים והביאו במקומם שחקנים צעירים. מנגד עירוני טבריה הציגה את המאמן החדש/ישן שלה מוריס אוזן שחזר להוביל את הקבוצה מעיר הכנרת לאחר שעזב את בני זלפה לפני מספר ימים. 

 

שחקני הקבוצות והשופטים בתחילת המשחק (צילום: עודד חסין)

 

עירוני טבריה פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה הראשונה קופחה הקבוצה האורחת כאשר מתן נחמני הוכשל ע"י בלם באקה דן פרדריך אך השופט בחר להתעלם ולא להעניק פנדל לאורחים. טבריה המשיכה ללחוץ וניסתה לייצר מצבים אך ללא הצלחה.

 

טבריה לחצה לאורך המחצית וניסה לייצר מצבים מסוכנים (צילום: עודד חסין)

 

לאחר מכן המארחים השתלטו על המשחק ושלטו במרכז המגרש אך שוב, ללא מצבים מיוחדים. טבריה ניסתה להפתיע מרגלי איציק דנן הרכש החדש שלה, שהיה פעיל מאוד בחלק ההתקפי ואיים מספר פעמים על שוערה של באקה, רום אילוז, אך ללא הצלחה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא מצבים מיוחדים וללא שערים.

 

שוער באקה שמר על שער נקי (צילום: עודד חסין)

 

המחצית שניה היתה כמו הראשונה ללא מצבים מיוחדים כאשר באקה תקפה אך שוערה של טבריה ירדן קרישטול הציל את קבוצתו מאיומי באקה. באקה אומנם הגיעו למצבים טובים מחצית שניה אך ללא מצבים. כאשר טבריה מנסה להפתיע את באקה במתפרצות אך ללא הצלחה.

 

באקה תקפה במחצית השנייה, וטבריה הפתיעה ללא הצלחה (צילום: עודד חסין)

 

בסיום תיקו ללא שערים. כאשר טבריה יכולה להיות מרוצה מעצם עצירת רצף ההפסדים ועם תחושה שהם יכלו עם קצת מזל לצאת עם 3 נקודות. מנגד באקה שאיבדה נקודות חשובות בבית כבר 6 נקודות מהמובילה איכסל ואם לא יתחזקו במהרה במספר שחקנים עם נסיון הם יסיימו את העונה מוקדם מהצפוי ללא הכרטיס לעליית ליגה לליגה הלאומית. 

 

מוריס אוזן " היינו שווים יותר מתיקו" (צילום: עודד חסין)

תגובות המאמנים: 


מוריס אוזן אמר בסיום המשחק: "משחק טוב שלנו, היינו שווים יותר מתיקו לכן אני מאוכזב מהתוצאה אך מרוצה מהדרך בה שיחקנו. כולם בלי יוצא מהכלל נתנו 100% ושמו את הלב על המגרש. אם נמשיך כך אני רגוע. הסגל שלנו לא סופי ואנחנו נצטרך להתחזק בעיקר בחלק ההתקפי. סך הכל  טוב לי ואני מרוצה שחזרתי למקום שאני כל כך אוהב וחובה עלינו על כולם מאמן שחקנים והנהלה לדאוג שטבריה תישאר בליגה."

 

 

אבי סבג " אנחנו לא טובים בתקופה האחרונה" (צילום: עודד חסין)


אבי סבג מאמנה של בקה אמר. "טבריה היו עדיפים וטובים מאיתנו והגיעו למספר מצבים. אנחנו לא טובים בתקופה האחרונה. מי שלא שם לב הפועל בקה כבר כמה שבועות בתהליך של שיחרור שחקנים והצערת הקבוצה, ממניעים תקציבים, הסגל שלי לא מספיק טוב להתמודד על העליה ואנחנו לא במקום של להתמודד על העליה. אנחנו הולכים לשחק ממשחק למשחק ולנסות לעשות תוצאות טובות ובעזרת השם ה יהיה איתנו והכול יהיה בסדר. אני באופן אישי לא מרוצה."

 

משחק שקול שהסתיים בתיקו מאופס (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיזוק (טברייני 13-10-2019, 10:40)
    חייבים חיזוק תביאו גולר שיודע לתת גולים תחזירו גם את חן ידען לא משחק בעכו
  2. טבריה (מ ש 13-10-2019, 10:41)
    אדון אוזן הקבוצה עם 2 מתוך 15 אז אתה רגוע
  3. מוריס אל תאכזב אותנו (טברייני 13-10-2019, 11:51)
    תתחילו לנצח יש אחלה שחקנים תן ביתחון לנחמני
  4. ל-2 ההגרלה לא האירה לנו פנים חמשת המשחקים הראשונים קשים. (אוהד עירוני טבריה 13-10-2019, 13:11)
  5. לפני חודש אמרת עלייה פתאום תירוצים? (סבג גונב דעת 13-10-2019, 13:50)
    איזה הצערה ואיזה נעליים הרוש צעיר? אברג’ילצעיר? רום אילוז צעיר? גרשומוב צעיר? מלסה ,ברקוביץ תגיד שאתה לא מצליח לקנות משחקים יותר הגיוני הצעה לבקה תצעירו באמת מאמן אולי תצליחו לנצח בושה קבוצה מקום אחרון עשתה לכם ב״ס
  6. חלוץ (אוהד 13-10-2019, 14:32)
    אושרי טוויל לטבריה
  7. בושה (אוהד טבריה 14-10-2019, 11:15)
    זה מתחיל מראש העיר וההנהלה החדשה אם נרד ליגה זה רק על אחריותכם עם זוהר יצחק היינו בלאומית וכמעט חזרנו לשם
  8. זוהר יצחק קוסם (טברייני 14-10-2019, 18:14)
    העלים 2.2 מליון כל שנה ולקח פליאוף עליון בלחץ