אלימלך הוא המלך: 2:3 לטמרה על ערערה

החבורה של ברוך סער הצליחה להשיג את ניצחונה השני העונה לאחר שגברה 2:3 על החבורה הנלהבת של עיסא נוג'ידאת בזכות שלושער אדיר של לירון אלימלך הנפלא. ברוך סער יודע שלמרות הניצחון, יש לו עוד הרבה עבודה. ערערה צריכה לעבוד על הנאיביות שלה

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-10-2019
  • 15:57

טמרה שלא פתחה את העונה כל כך טוב כפי שרצתה, ארחה היום (שישי) באצטדיון דוחא בסכנין את הפועל בני ערערה שגם היא הגיעה עם שאיפות משלה והרבה התלהבות למשחק החוץ, אבל בסופו של דבר הנאיביות שלהם הכריעה וטמרה הייתה זו שסיימה את המשחק כאשר ידה על העליונה עם 2:3 מלהיב ושלושער של לירון אלימלך הנפלא.

 

המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות כאשר בדקה ה-16 נרשם המצב המעניין הראשון ודווקא לזכותה של האורחת כאשר מוחמד עאקל היה האיש שעשה את אחד המבצעים היפים ביותר שראינו העונה, עבר שני שחקנים, חדר לרחבה ובעט חזק, אך השוער הציל.

 

ערערה המשיכה את הלחץ שלה, אבל דווקא טמרה הייתה זו שהצליחה לעלות ליתרון ראשונה כאשר לירון אלימלך קיבל כדור גדול מאחמד עאמר ונגח מקרוב לרשת. 0:1 לברוך סער.

 

רגע לפני סיום המחצית שוב היה זה מוחמד עאקל שהשתלט יפה על הכדור על מפתן הרחבה וב-1 על 1 עם שוער טמרה הצליח להקפיץ מעליו בקלילות ולכבוש את השוויון, אבל השופט ראה את הסימון של הקוון לנבדל.

 

את המחצית השנייה החלה טמרה בניסיון למנוע מערערה להשיג שוויון מהיר, אך כמעט והכפילה את יתרונה בעצמה, כאשר רק הצלה גדולה של הגנת ערערה מנעה כדור מהחיבורים שיונס בעט.

 

ברוך סער. ניצחון חשוב

 

טמרה המשיך לחכות לערערה מאחור ובסופו של דבר יצאה להתקפה אחת קטלנית בדקה ה-67 והצליחה להכפיל את יתרונה, שוב מרגליו של לירון אלימלך.

11 דקות לסיום המשחק יונס הצליח לצמק את התוצאה עם שער נהדר, כאשר בדקה ה-82 היה זה שוב מוחמד עאקל עם פריצה נהדרת ומסירה גדולה לבדראן שהצליח לבעוט מתוך הרחבה אל בין החיבורים וזה 2:2 מהיר לערערה.

 

ואז, דווקא כשערערה החלה ללחוץ את טמרה לשערה, לירון אלימלך קיבל כדור מול השוער בדקה ה-85 ממרחק של 50 מטרים ממחמוד עבאס, עצר כמו גדול בתוך הרחבה ובנגיעה השנייה בעט חזק ומדויק לפינה, 2:3 מדהים לטמרה.

 

דקה לסיום המשחק ערערה קיבלה הזדמנות נהדרת לאזן שוב את התוצאה כאשר יונס בעט כדור חופשי מ-17 מטרים בצורה מדויקת, אך הכדור שלו פגש את הקורה ויצא החוצה. איזה הזדמנות נהדרת לערערה!

 

חמש דקות של תוספת זמן לא עזרו לאורחת שלא הצליחה שוב לאזן את התוצאה למרות טענה לפנדל בדקה האחרונה שנעשה על יונס. עוד משחק נהדר בליגה א' מסתיים עם חמישה שערים, הרבה מצבים והנאה צרופה.

 

מאמן טמרה, ברוך סער, אמר לאחר המשחק: "איבדנו את המומנטום ואנחנו נאיביים מאוד, לשמחתי ניצחנו אבל יש לי פה הרבה נקודות למחשבה כי אנחנו לא מספיק רעים. ציפיתי מהשחקנים הוותיקים ייתנו יותר שקט, זה היה חסר לנו, נענשנו ובצדק, לשמחתי הצלחנו במהלך מצוין לנצח את המשחק אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

 

עיסא נוג'ידאת: "המחמאות לא מביאות נקודות, אנחנו נתקן מה שצריך לתקן. היינו שווים לפחות עוד שניים או שלושה שערים והיינו צריכים לנצח את המשחק הזה, ספגנו שערים שטותיים בגלל חוסר ריכוז מול השער".

הוסף תגובה
תגובות