רועי סימוני מארח את לירן דניאל: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 3

המחזור ה-3 בליגה א׳ צפון יוצא לדרך רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את לירן דניאל יו״ר אסי גלבוע. טבריה יוצאת לפגוש את מגדל העמק, הרצליה מארחת את כפר כנא, טמרה פוגשת את דבוריה, רובי מארחת את מ.ס טירה, צור שלום יוצאת לבאקה, קרית אתא תארח את כאוכב, זלפה תפגוש את אסי גלבוע ואיכסל וערערה תיפגשו לדרבי המגזר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-09-2019
  • 17:16

שלום לכולם!

בדיוק כפי שניתחנו את העונה לפני תחילתה, לאחר 2 מחזורים ניתן לראות ולהבין שהליגה מאוד שוויונית ואין קבוצה שהיא מעל הליגה. 'רובי' רושמת שני ניצחונות רצופים שמותירים אותה כקבוצה המושלמת עד כה. השבוע בחרתי לארח איש יקר וחבר טוב, יו״ר הפועל אסי גלבוע לירן דניאל, יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר.

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא

רועי - הרצליה בנתה העונה סגל צעיר וחדש, ועדיין מחפשת את הניצחון הראשון העונה. מולה מגיעה כפר כנא שנראית נהדר מתחילת העונה ותרצה לחזור עם 3 הנקודות. ההימור שלי: תיקו.

לירן - משחק בין שתי קבוצות שרוצות צמרת גבוהה, אבל האכויות של כפר כנא הן מהטובות שבליגה. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא (צמד של ספואן זועבי).

 

מכבי טמרה - מ.ס דבוריה 

רועי - משחק מסקרן בין שתי העולות החדשות. בטמרה יש קבוצה טובה ולירון אלימלך אחד שכובש שבוע שני ברציפות, דבוריה מגלה המון התלהבות שעוזרת לה במגרש. יהיה משחק מעניין. ההימור שלי: תיקו.

לירן - שתי העולות החדשות נפגשות למשחק ראש בראש, כאשר שתיהן עם סגלים איכותיים מאוד, אבל הכרעה לא תהיה. ההימור שלי: תיקו.

 

לירון אלימלך רוצה לכבוש ולהוביל את קבוצתו לניצחון (חגאג רחאל)

 

הפועל מגדל העמק - עירוני טבריה 

רועי - ללא ספק המשחק המסקרן של המחזור... אילן סוויסה, עדי תדמור ואהוד מערבי פוגשים את חבריהם מהשנים האחרונות, מגדל העמק רושמת 2 הפסדים רצופים ולא ככה ציפו לפתוח את העונה, בטבריה רושמים תיקו מול זלפה ומציגים יכולת נהדרת. טבריה רוצה לרשום ניצחון ראשון העונה ותבוא עם המון התלהבות ורצון לחזור עם הנקודות לעיר הכנרת. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

לירן - פתיחה לא טובה של מגדל העמק שחייבת ניצחון כדי לעצור את הרצף השלילי, מנגד בטבריה יחפשו ניצחון שלדעתי ייתן שם תאבון וחישוב מסלול מחדש לגבי המטרות של הקבוצה. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.ס חיפה רובי שפירא - מ.ס טירה 

רועי - רובי שומרת על מאזן מושלם אחרי שני משחקים ומתבססת במקום הראשון. השילוב של הוותיקים לצד הצעירים מוכיח את עצמו וגיל חדד אחד. בטירה יודעים שהיכולת עד כה לא תספיק בכדי לעלות ליגה ויעשו הכל לזכות בניצחון שיעלה אותם על דרך המלך. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

לירן - האמת שאחרי שראיתי את 'רובי' התאכזבתי מהם, כי על הנייר יש להם חומר שחקנים מהטובים שבליגה... מנגד טירה גם לא פתחה את העונה כפי שציפו בהנהלה, אבל השבוע זה יהיה הניצחון הראשון שלהם. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

גיל חדד בולט מאוד בשורות 'רובי' מאז פתיחת העונה (עודד חסין)

 

הפועל באקה אל גרבייה - מכבי צור שלום

רועי - בבאקה בנו קבוצה חזקה שתשיג את הכרטיס לליגה הלאומית, אך עד כה זה ניראה לא טוב בכלל. שחקנים כמו: גדי מלסה ואיברהים מבורשם מציגים יכולת חלשה מאוד והקבוצה רושמת רק תיקו בשבוע שעבר. אבי סבג יודע שהוא חייב להנחית מספר שחקנים בכירים בכדי שהקבוצה תעמוד במטרות שלה העונה. בצור שלום מגיעים אחרי הפסד לאיכסל וירצו לחזור למסלול הניצחונות. ההימור שלי: תיקו.

לירן - למרות הפתיחה הלא טובה של באקה, בבית אסור לה לאבד נקודות והגיע הזמן לניצחון הבכורה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

אבי סבג רוצה לשפר את פתיחת העונה של קבוצתו (חגאג רחאל)

 

עירוני קרית אתא - הפועל כאוכב

רועי - דרבי השכנות. בכאוכב רושמים ניצחון גדול בשבוע שעבר ומאותתים חזק כי נבנתה קבוצה שתתמודד בפלייאוף העליון העונה, מול קרית אתא המתחדשת הם ירצו להמשיך במומנטום החיובי... קל זה לא הולך להיות. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

לירן - על הנייר כאוכב קבוצה עדיפה, אבל המגרש באתא הוא מאוד ביתי ולפי דעתי זה משחק של תיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

כאוכב יוצאת למשחק לא פשוט מול קריית אתא (אבי רביבו)

 

הפועל בני זלפה - הפועל אסי גלבוע

רועי - בזלפה יודעים שהמשחק מול אסי הוא הזדמנות נהדרת לרשום את הניצחון הראשון שלהם העונה לאחר 2 תוצאות התיקו במחזורים הראשונים. באסי, אדם זועבי מוציא מים מהסלע, אך עדיין לא מצליח לאסוף נקודות וללא חיזוק זה לא ילך. ההימור שלי: ניצחון לזלפה.

לירן - אין מה להגיד יותר מדי על המשחק הזה כי אני "משוחד". רק אגיד שאני סומך על הילדים שלי. ההימור שלי: ניצחון לאסי גלבוע.

 

הפועל איכסל - הפועל בני ערערה

רועי - איכסל רושמת ניצחון חשוב בשבוע שעבר וניראה כי אלירן חודדה בנה קבוצה נהדרת. מול ערערה העולה החדשה שמציגה יכולת נהדרת עד כה ומתגלה כהפתעה נעימה זה לא הולך להיות קל. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל. 

לירן - שתי קבוצות ששנה שעברה הפרידו ביניהן שתי ליגות, אבל היום הם בקרב ראש בראש. החברים מאיכסל רוצים לחזור לליגה השנייה ומחר זה מבחן דרך חשוב מאוד. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

רועי סימוני מארח את לירן דניאל: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (מ ש 26-09-2019, 18:55)
    להערכתי טבריה תובס הבדל גדול בין שתי הקבוצות + ביתיות 4 0
  2. רק טירה עולה ליגה (סמארה 26-09-2019, 19:26)
  3. באים להרביץ (לירן 26-09-2019, 20:04)
    לירן שבאים לשחק כדורגל אז רובי טובים. שאסי מרביצים ומקללים רובי לא שם. אתם לא גומרים את העונה
  4. בחיים טיאה לא תעלה . מחר טירה מפסידה לשפירא. (הוגה דעות 26-09-2019, 21:09)
  5. זה שנים על גבי שנים שהסוס השחור של טבריה זו מגדל העמק. (אוהד עירוני טבריה 26-09-2019, 21:18)
    נקווה ב"ה שמחר הנתון ישתנה לטובת טבריה.
  6. מס 3 ואתם לא עולים העונה, משפחת זועבי מחכה לכם בתענכים (זועבי 28-09-2019, 10:56)
    מה שראיתם בקריית חיים זה כלום, לפני המשחק תקבלו את המנה שלכם, חבורה של שחצנים, מושחתים, חכו ותראו