'רובי שפירא' חיפה מנצחת את אסי גלבוע 0-1

שתי הקבוצות נפגשו למשחק שחתם את המחזור השני בליגה א׳ צפון. רובי שפירא הציגה יכולת טובה ורשמה ניצחון 0-1 משער של החלוץ גיל חדד שכובש מחזור שני ברציפות. כעת קבוצתו של עודד קוטר עם הפנים קדימה למחזור הבא מול טירה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-09-2019
  • 11:59

הפועל רובי שפירא ואסי גלבוע נפגשו אמש למשחק שחתם את המחזור השני בליגה א׳ צפון. למרות שפתחה לא טוב את המשחק, רובי שפירא הציגה יכולת טובה במחצית של השנייה, והמשיכה את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם. גיל חדד העלה את קבוצתו ליתרון 1-0 וקבע את תוצאת המשחק. הניצחון אמש העלה את רובי שפירא למקום הראשון בטבלת ליגה א׳ צפון.

רובי שפירא חיפה תארח במחזור הבא את מ.ס טירה. 

 

רובי שפירא רשמה ניצחון ועלתה למקום הראשון בטבלה (צילום: דוברות עיר הפועלים)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של המועדון סיכם את המשחק סיכום המשחק: ״נכנסנו למשחק לא טוב, לא שיחקנו את המשחק שלנו במחצית הראשונה ונגררנו למשחק קשה וקשוח מול קבוצה שתעשה הרבה צרות בליגה, שחקנים צעירים של אסי גלבוע שנתנו הכל על המגרש. במחצית השנייה פתחנו את המשחק והנענו את הכדור נכון, הזדמנות ראשונה של גיל חדד (שער שלישי ב2 מחזורים) והוא הבקיע כמו שרק גילי יודע. יום שני בערב עם קהל ביציע, משחק לוהט ואגרסיבי בסוף נשארנו עם הנקודות וטיפסנו למקום הראשון בטבלה. ברצוננו להודות לאתו״ס שמציבים לנו סטנדרטים גבוהים במתחם אירופאי. אנו לא מתייחסים לאלימות המילולית והכמעט פיזית שהתפתחה, זה הכדורגל ויש עצבים במשחק צמוד״.

שחקני רובי שפירא חוגגים בסיום המשחק (צילום: דוברות עיר הפועלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צריך דחוף להשתפר (יונתן 24-09-2019, 12:44)
    אנחנו לא מגיעים למצבים . יש בעיה בקישור שהוא מאד רך.
  2. כל הכבוד לאסי גלבוע.. לא מובן (חדד 25-09-2019, 00:07)
    לא מבין איך הצליחו באסי גלבוע לבנות קבוצה בזמן קצר,קבוצה קשה מאד פיזית אגרסיבית מאד צעירה ותוססת, היו לנו קשה לפתח את המשחק שלנו לא הגענו למצבים בכלל.