סיכום המחזור ה-1 בליגות ג'

המחזור הראשון בליגות ג' היה מלא בשערים כשהניצחונות של אור יהודה, נחלת יהודה, בני טירה, מ.כ ירושלים, שדרות ועוספיא בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 24-09-2019
  • 08:10

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 43 שערים ונשלפו 3 אדומים. התוצאה הגבוהה שייכת לאור יהודה שהביסה 1-22 את מכבי פרדס כץ השתתפו בחגיגה עודד פוזיס וגיל דן עם רביעיות, משה כץ ורועי אסייג עם שלישיות ומיכה סוויסה ועמוס ברמי עם צמד כ''א. נווה גולן הביסה 3-6 את בני יהוד כשאביב לוי כובש רביעייה. רו''ח תל אביב ניצחה 1-3 את רמת ישראל כשלידור כוכבי, עמית קמחזי ושי חבה כבשו. השקמה רמת גן ניצחה 1-3 את בית"ר עזרא (צמד לשון צופי), אינדשאו פרדה מבית"ר עזרא הורחק. ספרטק רמת גן ניצחה 1-2 את ביתר יפו, כבשו שחר אביטל וארטיום, אבירן ראובן ומאיר שושן מבית"ר יפו הורחקו. צפרירים חולון ואינטר תל אביב נפרדו בתיקו מאופס.

שיכון ותיקים - א.ס חולון - נדחה

ואליצור יפו - אליצור יהוד - נדחה

 

השקמה משיגה ניצחון ראשון 

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 51 שערים ונשלפו 4 כרטיסים אדומים. תוצאת המחזור שייכת לנחלת יהודה שהביסה 0-7 את מבשרת ציון, בר אזולאי כבש צמד ומי שעוד השתתפו בחגיגה הם אמיל אלייב, ליאור סוויסה נדב אשכנזי, סופר שניאור ודגלפוב איולייאו. הקבוצה החדשה, מ.כ ירושלים פתחה בניצחון 3-6 על אשדוד סיטי, נועם מזרחי כבש שלישיה ורן דידיה סיים עם צמד. מ.ס ראשל'צ ניצחה את בית"ר אשדוד 2-5 כשדן אלעד כובד שלישייה, יובל אלמקיים ואלירן זראי מאשדוד הורחקו, ניצחון מפתיע שייך לצעירי לוד, 0-2 על מכבי קריית עקרון, שלומה קודו ואבודיא מהדי כבשו. בני אשדוד ניצחה 2-4 את טירת שלום צמד לאלעד אברמסון לירן וסקולקה מטירת שלום הורחק. 

 

הקבוצה החדשה מירושלים סיימה את המחזור הראשון עם ניצחון

 

מחוז השרון

במחוז השרון נכבשו 17 שערים. בני טירה הביסה 0-4 את בית"ר מ.א שומרון, כבשו דיאן חמאדן, איתי בר דוד, דדילה אימאן ומוחמד מסארוה.  השרון נתניה ניצחו 0-1 את כפר קאסם ניבראס משער של אלי גאן. בני רעננה ניצחו 0-1 את ביתר טוברוק כבש כריסטיאנו דוס סנטוס. עירוני אריאל וספורטינג תל אביב נפרדו בתיקו 2-2 כבשו לספורטינג סהר דנן ואברהם ימהרן לאריאל צמד של עדן זלמן.

הפועל פרדסיה - הפועל אורנית 2-3

מ.ס נתניה - כפר יונה 3-3

 

פרדסיה מנצחת את אורנית במחזור הפתיחה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו רק 16 שערים והיה מורחק אחד. מכבי עוספיא ניצחה 0-2 את אור עקיבא עם צמד שערים של רוגה הלון, דניאל אבו ריקן מעוספיא הורחק. 

יתר התוצאות:

הפועל דלית אל כרמל - ביתר קרית אתא 1-3 

מ.ס טירת הכרמל- הפועל קרית ים 1-4

מכבי ברקאי – בני קלנסווה 0-2

צעירי חיפה - ביתר פרדס חנה 1-2

 

מחוז גליל עליון

בגליל העליון נכבשו 29 שערים והתוצאה הגבוהה שייכת להפועל כרמיאל בניצחון 0-7 על הפועל שלומי. במשחק רב שערים ניצחה מכבי עמאשה דנון 3-6 את הפועל דיר אל אסד. ניצחון חוץ להפועל דיר חנא 3-4 על בני בענה. הפועל תרשיחא ניצחה 0-2 את הפועל נהריה ואחווה שעב ועירוני צפת נפרדו בתיקו מאופס.

 

מחוז גליל תחתון

בגליל התחתון נכבשו 23 שערים בשלושה משחקים בלבד. הניצחון הגדול שייך לאיחוד בני שפרעם שניצחה 0-12 את מ.כ סלאמה משגב. עירוני יפיע ניצחה 0-6 את מ.כ בועיינה כשעורסאן חליליה כובש רביעייה. 

עירוני עראבה - איחוד כפר יאסיף 1-4

בית"ר כפר כנא - צעירי טורען - נדחה

מכבי טבאש - עירוני בני שעב - נדחה 

אהלי טמרה – מכבי בסמת טבעון -  נדחה

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 25 שערים ונשלפו 3 כרטיסים אדומים. הפועל שדרות ניצחה 0-5 את עירוני חורה, פריד עוקבי מחורה הורחק. הפועל מרחבים ניצחה באותה תוצאה, 0-5, את הפועל רהט עם צמדים לאבו אלעסל חלאד ולרן תמם. עוצמה ב''ש גברה 1-2 על מכבי דימונה, אמיר עוקבי כובש צמד. מ.כ באר שבע ניצחה 1-4 את צעירי לקייה, מוחמד אבו עמרה ויאסר אלעסם מלקייה הורחקו.

יתר התוצאות:

מכבי ב''ש - מטה יהודה 1-2

מ.כ ערד - שגב שלום 1-2

צעירי אלהושלה - עירוני בית שמש - נדחה

מכבי אשקלון - מכבי ירוחם - נדחה

רו"ח ת"א מנצחת את רמת ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. השקמה בקריאת השכמה (זוהר כוכבי 26-09-2019, 09:31)
    עונת 2019/20 תהיה שלנו, הגיע זמננו. ניפגש בעונה הבאה בליגה ב' מחוז דרום א'. יש היתכנות גם להיות הסינדרלה של גביע המדינה. יום שישי 27/09 ב 12:00 גמר גביע של ליגה ג' נגד שיכון ותיקים במגרש שצמוד לאיצטדיון ר"ג. עלו והצליחו